Ποτά ευεξίας: Τι να πιεις για αποτοξίνωση, συγκέντρωση, δυνατό ανοσοποιητικό; 

Τα ροφήματα αυτά είναι γεμάτα βιταμίνες και μέταλλα που θα σε βοηθήσουν να φροντίσεις το σώμα σου.

08.02.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Ποτά ευεξίας

Πάρε φρέσκα φρούτα του δάσους, βότανα και αρωματικά μπαχαρικά και ανάμειξέ τα με τσάι, μηλόξιδο ή γάλα καρύδας. Το αποτέλεσμα; Ένα θεραπευτικό πεντανόστιμο ρόφημα που θα σε δροσίσει και θα εκτοξεύσει στα ύψη την ενέργειά σου.

Δες επίσης: Διαλυτές και αδιάλυτες φυτικές ίνες: Τα οφέλη, οι διαφορές τους και πού θα τις βρεις

«Τα ροφήματα αυτά είναι γεμάτα βιταμίνες και μέταλλα που θα σε βοηθήσουν να φροντίσεις το σώμα σου» σχολιάζει η Micaela Foley, βοτανοθεραπεύτρια στο Alchemist’s Kitchen στη Νέα Υόρκη. Και καλύπτουν όλες τις ανάγκες: απαλλαγή από το άγχος, καλύτερος ύπνος, ενίσχυση του ανοσοποιητικού. Όποιος κι αν είναι ο στόχος σου, η Foley έχει δημιουργήσει μια αποτελεσματική πρόταση για σένα.

Ποτά ευεξίας: Τι να πιεις για αποτοξίνωση, συγκέντρωση, δυνατό ανοσοποιητικό; 

Τι να πιεις για Detox: Λεμονάδα με άνθρακα, αγγούρι και δυόσμο

Η σκόνη ενεργού άνθρακα προσδένεται στα μόρια των τοξινών και τα απομακρύνει από τον οργανισμό σου, ενώ καταπολεμά το φούσκωμα. Σε βάζο 1 λίτρου πρόσθεσε το χυμό από 1 λεμόνι, 1 μικρό αγγούρι σε πολύ λεπτές φέτες και 1 φλ. δυόσμο χοντροκομμένο. Γέμισε το βάζο με νερό και άφησέ το όλη τη νύχτα στο ψυγείο. Στράγγιξε το υγρό σε ένα άλλο δοχείο και πρόσθεσε 1 κ.γ. πιπέρι καγιέν και 1 κ.σ. συμπλήρωμα σκόνης ενεργού άνθρακα.

Τι αν πιεις για δυνατό ανοσοποιητικό: Χυμός από μούρα κουφοξυλιάς και τζίντζερ

Τα μούρα κουφοξυλιάς είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, ενώ διαθέτουν αντιικές ιδιότητες. Πρόσθεσε 1-2 κ.σ. σιρόπι από μούρα κουφοξυλιάς σε 1 ποτήρι με αφρώδες νερό και ανακάτεψε. Γάρνιρε με τριμμένο τζίντζερ.

Τι να πιεις για συγκεντρωμένο εγκέφαλο: Αφέψημα με δεντρολίβανο, ginkgo και μέντα

Το δεντρολίβανο και το ginkgo βελτιώνουν τη μνήμη. Βράσε 1/2 λίτρο νερό και ρίξ’ το πάνω από το μείγμα των αποξηραμένων αρωματικών (από 2 κ.σ. δεντρολίβανο, gingko και μέντα). Σκέπασε το δοχείο και άφησε το μείγμα να εκχυλιστεί για 5-10 λεπτά. Στράγγιξε σε ένα καθαρό δοχείο και πρόσθεσε, αν θέλεις, 2 κ.σ. μέλι. Σέρβιρε με πάγο.

Τι να πιεις για χαλάρωση: Ορτσάτα από γάλα καρύδας

Βελτιώνει τον ύπνο, ενώ το βότανο ashwagandha (ασβαγκάντα ή αλικάκαβο)
καταπολεμά το άγχος. Σε ένα κατσαρολάκι ζέστανε ελαφρώς 2 φλ. γάλα καρύδας. Κατόπιν πρόσθεσε από 1 κ.γ. σκόνη ashwagandha, κανέλα και μοσχοκάρυδο. Κατέβασε το μείγμα από τη φωτιά και πρόσθεσε ανακατεύοντας 1 κ.σ. σιρόπι σφενδάμου ή μέλι. Άφησε να κρυώσει και βάλε το στο ψυγείο. Ανακίνησε και σέρβιρε με πάγο.

Δες επίσης: Μπάλες ενέργειας: 10 διαφορετικές συνταγές χωρίς ψήσιμο για το πιο υγιεινό σνακ

Τι να πιεις για μαλακτικό για το στομάχι

Σε ένα μεγάλο βάζο βάλε 2 φλ. κομμένα φρούτα (φράουλες, ροδάκινα και μύρτιλλα) και 1 φλ. χοντροκομμένο βασιλικό. Κάλυψέ τα με μηλόξιδο. Σκέπασε το βάζο και άφησέ το σε ένα δροσερό, σκοτεινό μέρος για μερικές ημέρες και μετά στράγγιξε το υγρό. Για να σερβίρεις, πρόσθεσε σε 1 ποτήρι ανθρακούχο νερό 1 κ.σ. από το μείγμα και γάρνιρε με φρέσκα φρούτα και μυρωδικά.

Τι να πιεις για όλο το σώμα

Το μηλόξιδο βελτιώνει την υγεία του εντέρου και τα αντιοξειδωτικά από
το βασιλικό και τα φρούτα του δάσους μειώνουν τις φλεγμονές.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece