Brain Food: Αυτές οι τροφές θα σε βοηθήσουν να συγκεντρωθείς

Πρόσθεσε τες στο καθημερινό σου μενού για ένα boost ενέργειας και ευεξίας σε σώμα και πνεύμα.

white-egg-and-egg-yolk-on-the-yellow-background-topview-picture-id905347554 Stock photo ID:905347554

Σίγουρα θα γνωρίζεις ότι οι τροφές που καταλανώνεις επηρεάζουν κάθε λειτουργία του σώματος και του οργανισμού: οι κράμπες γίνονται παρελθόν χάρη στο κάλιο που περιέχουν οι μπανάνες, το αβοκάντο βοηθά την επιδερμίδα να λάμπει και να αναζωογονείται και τα βατόμουρα είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών. Υπάρχουν όμως και οι τροφές που μπορούν να σε βοηθήσουν να συγκεντρώνεσαι καλύτερα και για περισσότερη ώρα ενώ αποτρέπουν την απώλεια μνήμης που έρχεται με τα χρόνια.

Σπόροι κολοκύθας

Εξαιρετική πηγή ψευδραργύρου που είναι γνωστό ότι ενισχύει την μνήμη. Είναι από τους ευκολότερους τρόπους να εντάξουμε ευεργετικές για τον εγκέφαλο τροφές στο καθημερινό μας μενού αφού μπορούμε να τους απολαύσουμε σκέτους σαν σνακ ή να τους προσθέσουμε σε αγαπημένες μας σαλάτες και ντιπς.

Διάβασε περισσότερα στο Elle.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i