Διατροφή και κοινωνική ζωή: Πώς να τα συνδυάσεις αν δεν τρως γλουτένη, λακτόζη, ζάχαρη, αλκοόλ;

4 tips που θα κάνουν την (κοινωνική) σου ζωή ευκολότερη.

14.11.2018

εχεις διαβασει

Διατροφή και κοινωνική ζωή

Πώς θα καταφέρεις να εξακολουθήσεις να έχεις κοινωνική ζωή ενώ έχεις αποφασίσει να ακολουθήσεις μια συγκεκριμένη διατροφή; Δες παρακάτω 4 tips που αναμφίβολα θα σε βοηθήσουν!

Διατροφή και κοινωνική ζωή: Πώς να τα συνδυάσεις αν δεν τρως γλουτένη, λακτόζη, ζάχαρη, αλκοόλ;

1.Έλεγξε το μενού του μαγαζιού στο οποίου πρόκειται να γευματίσεις 

Σε αντίθεση με την πεποίθηση που επικρατεί, το φαγητό σε εστιατόριο ΔΕΝ θα έπρεπε να είναι εμπόδιο στη δίαιτά σου. Σε πολλά εστιατόρια υπάρχουν πολλές υγιεινές εναλλακτικές που μπορείς να απολαύσεις μαζί με την έξοδό σου. Αρκεί να κάνεις μια γρήγορη έρευνα προτού βγεις για τα μενού των μαγαζιών που έχεις στο μυαλό σου.

Γλυκά χωρίς ζάχαρη: Γιαουρτογρανίτα με κακάο και μπανάνα και μπράουνις χωρίς αλεύρι

2.Γίνε εσύ το άτομο εκείνο που οργανώνει την έξοδο 

Αν η έξοδος για γεύμα ή brunch είναι απαραίτητη για εσένα μέσα στην εβδομάδα (κάτι πολύ λογικό δηλαδή), φρόντισε να διοργανώνεις εσύ αυτές τις εξόδους, έτσι ώστε να έχει τον έλεγχο του τι θα επιλέξετε να φάτε, και όχι απλά να ακολουθείς εκεί που επιλέγουν οι άλλοι. Έτσι, θα έχεις την ευκαιρία να επιλέξεις μέρη που θα ανταποκρίνονται στους περιορισμούς που έχεις βάλει στο διατροφικό σου πρόγραμμα.

3.Προτίμησε να πιεις κοκτέιλς χωρίς αλκοόλ

Πολλές φορές η ιδέα του ότι πίνεις ένα ποτό είναι πολύ πιο σημαντική για να σου φτιάξει το κέφι και τη διάθεση από ό,τι το ίδιο το αλκοόλ. «Ξεγέλασε» λοιπόν τον εαυτό σου δίνοντας στα γνωστά mocktails (κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ) μια ευκαιρία.

4.Άλλαξε τους τρόπους κοινωνικοποίησης 

Είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία των εξόδων και της κοινωνικοποίησής μας περιστρέφεται γύρω από το φαγητό ή το ποτό. Βρες νέα πράγματα να κάνεις με τους φίλους σου προκειμένου να τους δεις και να περάσετε μερικές ευχάριστες ώρες μαζί. Προτίμησε να δείτε μια παράσταση, μια ταινία ή ακόμα και να ξεκινήσετε μαζί κάποια δραστηριότητα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Χάσε κιλά τρώγοντας σοκολάτα
Πώς θα τρως σοκολάτα όταν είσαι σε πρόγραμμα διατροφής

Για να πετύχεις το βάρος – στόχο σου και να απολαμβάνεις τη σοκολάτα ακολούθησε αυτά τα βήματα

Μελομακάρονα χωρίς ψήσιμο
Μελομακάρονα χωρίς ψήσιμο, χωρίς αλεύρι, χωρίς ζάχαρη: Η εναλλακτική της διαιτολόγου για το πιο γιορτινό γλυκό

Μελομακάρονα χωρίς ψήσιμο (χωρίς αλεύρι και ζάχαρη): Αυτές οι μπαλίτσες ενέργειας από τη διαιτολόγο Ιωάννα Μανδηλάρη περιέχουν περίπου τα υλικά που θα βάζαμε στα μελομακάρονα!

Η δίαιτα της νύχτας ή τι να ΜΗΝ τρως το βράδυ: 5 διατροφικές συνήθειες για καλό ύπνο

Πρόσεξε τι βάζεις στο βραδινό σου πιάτο! Να τι να μην τρως το βράδυ

Μήπως ΔΕΝ χρειάζεται να χάσεις βάρος; Τι λέει η διατροφολόγος

Υπάρχουν μέρες που τρως πολύ, όπως είναι συνήθως οι διακοπές, και μετά θεωρείς πως πρέπει να χάσεις βάρος; Μήπως, τελικά, δεν χρειάζεται;

10 συμβουλές για να σου πετύχουν οι κουραμπιέδες

Συνταγή για κουραμπιέδες έχεις. Συμβουλές για να σου πετύχουν σίγουρα οι κουραμπιέδες, έχεις; Ο food blogger Γαβριήλ Νικολαΐδης μας δίνει τα «φώτα» του.

#shapegreece