Διατροφή και κράμπες: Ποιες τροφές βοηθούν ώστε να μειωθούν οι κράμπες

Γιατί έχεις συχνά κράμπες; Φταίει όντως η έλλειψη μαγνησίου; Να ποιες τροφές θα σε βοηθήσουν

01.08.2018

Γράφει: Επιστημονικός Συνεργάτης Shape

εχεις διαβασει

Διατροφή και κράμπες

Από την Διονυσία Αγαλιώτη, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Fb: Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Διονυσία Αγαλιώτη

Όλοι, κάποια στιγμή στη ζωή μας, έχουμε βιώσει τον πόνο της κράμπας. Είτε συμβαίνει κατά τη διάρκεια του ύπνου, είτε όταν αθλούμαστε, οι διάφορες ελλείψεις του οργανισμού, επιδεινώνουν την κατάσταση.

Στην περίπτωση μη ύπαρξης κάποιου παθολογικού προβλήματος, τη λύση στις κράμπες θα μας τη δώσει η διατροφή μας.

Θα έχεις ακούσει πολλές φορές πως το μαγνήσιο είναι αυτό που λείπει από τον οργανισμό μας και καλό θα είναι να αρχίσουμε να καταναλώνουμε μπανάνες.

Ναι μεν η έλλειψη μαγνησίου μπορεί να προκαλέσει κράμπα, αλλά δεν είναι μόνο αυτό το συστατικό που πρέπει να μας απασχολεί.

Το νάτριο διατηρεί την ισορροπία των υγρών στο εσωτερικό των κυττάρων.

Δες επίσης:Πώς να αποξηράνω σύκα; Δες πώς θα το κάνεις βήμα βήμα

Διατροφή και κράμπες: Ποιες τροφές πρέπει να τρως για να τις καταπολεμήσεις;

  • Τροφές πλούσιες σε νάτριο όπως είναι τα γαλακτοκομικά και τα λαχανικά, δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή μας.
  • Καλό είναι να έχουμε μέτρια χρήση του αλατιού και των επεξεργασμένων τροφών που, επίσης, είναι πηγές νατρίου.
  • Υπάρχει κάτι άλλο που χρειάζεται ο οργανισμός για να καταπολεμήσει τις κράμπες; Το Νερό! Το νερό αποτελεί το πιο σημαντικό στοιχείο της φύσης. Είναι αυτό που μας διατηρεί στη ζωή. Κάποιοι πίνουν αρκετό μέσα στην ημέρα τους, ενώ κάποιοι άλλοι είναι… “μαλωμένοι” μαζί του. Έρχεται, λοιπόν, το νερό να μας βοηθήσει και στις κράμπες.

Δες επίσης: 8 ιδέες για μικρά σάντουιτς χωρίς ψωμί!

Ο ανθρώπινος οργανισμός έχει μηχανισμούς που είναι υπεύθυνοι για την κυκλοφορία των υγρών μέσα στο σώμα μας.

Ένας από αυτούς είναι η σταθερή αιμάτωση των μυών, δηλαδή η μεταφορά οξυγόνου που γίνεται μέσω του νερού. Αν αφήσουμε τον οργανισμό μας αφυδατωμένο, θα καταλήξουμε στο να μην “φτάσει” αρκετό οξυγόνο στο μυ, με αποτέλεσμα να αρχίσουν οι κράμπες.

Οπότε, πίνουμε αρκετό νερό μέσα στην ημέρα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αποφεύγουμε να καθόμαστε πολλή ώρα στον ήλιο, ενώ καλό θα είναι να αποφεύγουμε την έντονη φυσική δραστηριότητα τις ώρες που η θερμοκρασία είναι υψηλή.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece