Να πώς θα κάνεις κάθε συνταγή vegan! (Ο απόλυτος vegan οδηγός)

Μερικές έξυπνες αντικαταστάσεις μπορούν να μετατρέψουν οποιοδήποτε πιάτο στην υγιεινή vegan παραλλαγή του χωρίς εκπτώσεις στην υφή, την εμφάνιση ή τη γεύση!

01.11.2017

εχεις διαβασει

Κάνε κάθε συνταγή vegan με έξυπνες διατροφικές αντικαταστάσεις.

Ακολουθείς χορτοφαγική διατροφή ή θέλεις να βάλεις περισσότερες φυτικές τροφές στη ζωή σου; Μη σε πτοούν οι συνταγές που λατρεύεις, αλλά απαιτούν γάλα, βούτυρο ή άλλες τροφές ζωικής προέλευσης.

Για καθένα από αυτά τα «απαγορευμένα» συστατικά υπάρχει κάποιο φυτικό (ή και περισσότερα) με το οποίο μπορείς να το αντικα­ταστήσεις!

Αβγό

Θα πρέπει να βρεις το σωστό «αντικαταστάτη» ανάλογα με το είδος της συνταγής. Όταν πρόκειται για γλυκό, για παρά­δειγμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις, αντί για ένα αβγό, 1/4 του φλιτζανιού πολτό μήλου ή μία λιωμένη μπανάνα ή 1 κ.σ. σπασμένο λιναρόσπορο που θα ανακατέψεις με 3 κ.σ. ζεστό νερό μέχρι να γίνει σαν ζελέ.

Για αλμυρά πιάτα με αβγό, όπως ομελέτα, βάλε 1/4 του φλιτζανιού τόφου για κάθε αβγό της συνταγής. Τέλος, όπου χρειάζεται να βάλεις ασπράδια, μπορείς να αντικαταστήσεις το καθένα με μείγμα σκόνης αγάρ αγάρ και νερό (ακολούθησε τις οδηγίες στη συσκευασία) ή με 1 κ.σ. γιαούρτι φυτικής προέλευσης.

Υupiii Daily Update

Κωνσταντίνος Αργυρός Η συγκλονιστική διήγηση για το τελευταίο βράδυ του Παντελίδη: «Ήμασταν μαζί»

Ελεονώρα Μελέτη Με φουσκωμένη κοιλίτσα στο πλευρό του Θοδωρή Μαροσούλη: Video

Nomads Μαυρίδης εναντίον όλων! Η ανοιχτή κόντρα με την Κολέτσα & οι κατηγορίες για κρυφή στρατηγική

Τυρί

Στα σούπερ μάρκετ υπάρχουν πολλές επιλογές φυτικών τυρι­ών που λιώνουν εξίσου λαχταρι­στά στην πίτσα με τα αγαπημένα σου γκούντα ή μοτσαρέλα.

Εάν όμως θέλεις κάτι πραγματικά φυσικό –και όχι ένα τεχνητό «υποκατάστατο»–, μπορείς να χρησιμοποιήσεις πολτό κάσιους για να δώσεις κρεμώδη υφή στις σούπες σου ή ακόμα και για να ετοιμάσεις ένα vegan cheesecake.

Milk, cheese and curd

Για να τον φτιάξεις, θα μουλιάσεις τα κάσιους σε νερό και στη συνέχεια θα τα πολτοποιήσεις στο μπλέντερ. Επίσης, στα μακαρόνια, στη σαλάτα ή όποιο άλλο πιάτο απολαμβάνεις με τριμμένο τυρί μπορείς να χρησιμοποιήσεις νιφάδες διατροφικής μαγιάς:

Η γεύση της θυμίζει έντονα τυρί και επιπλέον είναι πολύ πλούσια σε πρωτεΐνη και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece