Συνταγή για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη και 5 ιδέες με φρούτα εποχής που μπορείς να φτιάξεις τώρα

Δοκίμασε αυτές τις διαφορετικές μαρμελάδες, με φρούτα που ευδοκιμούν αυτή την εποχή του χρόνου.

traditional-armenian-sweet-pomegranate-sauce-picture-id511605632 Credit:5PH

Η μαρμελάδα είναι μια από τις πιο υγιεινές επιλογές που μπορείς να κάνεις για κάτι γλυκό στο πρωινό σου. Μπορείς να την απολαύσεις με πάρα πολλούς τρόπους, όπως στο ψωμί ή το γιαούρτι σου, και να κάνεις αμέτρητους γευστικούς συνδυασμούς αφού σχεδόν κάθε φρούτο μπορεί να γίνει μαρμελάδα και να δώσει μια έξτρα γευστική επιλογή για τις στιγμές που θέλεις να φας κάτι γλυκό.

Ποιες είναι οι μαρμελάδες του χειμώνα; Παρακάτω θα βρεις πέντε φρούτα που μπορείς να κάνεις μαρμελάδα αυτή την περίοδο, καθώς είναι η εποχή τους.

Δες επίσης: Chia pudding με τσάι matcha: Το θρεπτικό πρωινό γεύμα της Κωνσταντίνας Μερκούρη

Μπορείς πολύ εύκολα να παρασκευάσεις τη δική σου μαρμελάδα στο σπίτι με φρούτα εποχής, ενώ για ένα ακόμα περισσότερο υγιεινό αποτέλεσμα μπορείς να προσθέσεις, αντί για λευκή, καστανή ζάχαρη ή ζάχαρη καρύδας. Παράλληλα, εδώ θα βρεις μερικά μυστικά για να πετύχεις το τέλειο αποτέλεσμα για οποιαδήποτε μαρμελάδα. 

Συνταγή για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη; Γίνεται!

Δοκιμάσαμε τις συνταγές που κυκλοφορούν στο internet και καταλήξαμε στη δική μας αγαπημένη παραλλαγή.

Ναι γίνεται. Οι καλύτερες επιλογές φρούτων για να φτιάξεις «μαρμελάδα» χωρίς ζάχαρη είναι τα μούρα γιατί έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πηκτίνη, αλλά μπορείς να κάνεις δοκιμή με όλα τα φρούτα που σου αρέσουν. Η συνταγή που μπορείς να δοκιμάσεις απαιτεί slow cooker ή βράσιμο σε χαμηλή θερμοκρασία για τουλάχιστον 3 ώρες.

  • 1/2 κιλό φρούτα κομμένα σε μικρά κομμάτια (εμείς δοκιμάσαμε με μύρτιλλα και με μήλα)
  • 2-3 κ.γλ. σπόρους chia (είναι ο πηκτικός παράγοντας)
  • 3-4 χουρμάδες κομμένους ή 2 κ. γλ. μέλι (με μέλι θα βγει πιο γλυκό)

Βάλε όλα τα υλικά στο slow cooker ή στην κατσαρόλα και ανακάτεψε καλά. Μαγείρεψε σε χαμηλή φωτιά για 3 περίπου ώρες – θα ξέρεις ότι είναι έτοιμο όταν τα φρούτα και οι χουρμάδες έχουν μαλακώσει. Μη βάλεις νερό, θα δεις ότι σιγά σιγά θα βγάλουν τα φρούτα τα υγρά τους. Με ένα ραβδομπλέντερ ή ακόμα και με ένα πιρούνι λιώσε τα φρούτα μέχρι να έχουν υφή μαρμελάδας. Βάλε τη σε ένα δοχείο που κλείνει αεροστεγώς και όταν κρυώσει στο ψυγείο. Διατηρείται για 2 εβδομάδες.

Μαρμελάδες του χειμώνα: 5 γεύσεις που μπορείς να φτιάξεις μόνο αυτή την εποχή:

#1. Μαρμελάδα αχλάδι 

Συνταγή για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη και 5 ιδέες με φρούτα εποχής που μπορείς να φτιάξεις τώρα - εικόνα 1

#2. Μαρμελάδα πορτοκάλι

Μαρμελάδες του χειμώνα

#3. Μαρμελάδα ρόδι 

Συνταγή για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη και 5 ιδέες με φρούτα εποχής που μπορείς να φτιάξεις τώρα - εικόνα 3

#4. Μαρμελάδα κυδώνι 

Συνταγή για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη και 5 ιδέες με φρούτα εποχής που μπορείς να φτιάξεις τώρα - εικόνα 4

#5. Μαρμελάδα κάστανο 

Συνταγή για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη και 5 ιδέες με φρούτα εποχής που μπορείς να φτιάξεις τώρα - εικόνα 5

Δες επίσης: Πώς να φάω το ρόδι; 10 διαφορετικοί τρόποι για να το βάλεις στα γεύματά σου

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i