Φάε ρεβύθια για φολικό οξύ και μαγνήσιο: Μάθε από πόσες ασθένειες σε προστατεύουν και τα οφέλη τους

Γνωρίζεις ότι τα ρεβίθια θεωρούνται πλήρης τροφή για τον άνθρωπο και μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως το κρέας;

07.02.2017

εχεις διαβασει

Φάε ρεβύθια για φολικό οξύ και μαγνήσιο: Μάθε από πόσες ασθένειες σε προστατεύουν και τα οφέλη τους

Τα ρεβίθια μπορούν να μαγειρευτούν ως κυρίως φαγητό ή ακόμα μπορούν να προστεθούν στις σαλάτες χαρίζοντας μια υπέροχη, διαφορετική από τα συνηθισμένα γεύση.

Τα ρεβίθια ξεχωρίζουν από τα άλλα όσπρια λόγω της ποιότητας των πρωτεϊνών τους, που ανέρχονται στο 20% – 30%, για αυτό τον λόγο οι πρωτεΐνες του ρεβιθιού θεωρούνται πλήρεις πρωτεΐνες.

 

Ιδανικά για την εγκυμοσύνη

Ένα φλιτζάνι βρασμένα ρεβίθια περιέχει 282 μικρογραμμάρια φολικού οξέως, πρόκειται για μία σπουδαία βιταμίνη, ιδιαίτερα για τις έγκυες γυναίκες επειδή προστατεύει τα αγέννητα μωρά από διάφορες παθήσεις. Οι έγκυες γυναίκες πρέπει να λαμβάνουν ημερησίως 400 μικρογραμμάρια φολικό οξύ (διπλάσιο από ότι ένα κανονικό άτομο).

 

Χαρίζουν υγεία έως το κόκαλο

Έρευνες έδειξαν ότι ένα φλιτζάνι ρεβίθια ή φασόλια έχουν το ίδιο ποσοστό μαγνησίου με ένα φλιτζάνι γάλα και ένα φλιτζάνι γάλα έχει το ίδιο ποσοστό ασβεστίου με πέντε φλιτζάνια φασόλια ή ρεβίθια. Θυμίζουμε ότι το μαγνήσιο είναι σημαντικό συστατικό για σχεδόν κάθε λειτουργία και ιστό του σώματος, από την καρδιά έως τα οστά και σχεδόν για όλα τα όργανα, ενώ παίζει σημαντικό ρόλο σε μια πληθώρα παθήσεων, ενώ ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι η κρίσιμη ισορροπία μεταξύ ασβεστίου – μαγνησίου, ώστε να διασφαλίζεται η σωστή χρησιμοποίηση των δύο μετάλλων από τον οργανισμό.

 

Φάε ρεβύθια για φολικό οξύ και μαγνήσιο: Μάθε από πόσες ασθένειες σε προστατεύουν και τα οφέλη τους

Είναι αντικαταθλιπτικά!

Τα ρεβίθια αποτελούν πλούσια πηγή φολικού οξέως κάτι που είναι απαραίτητο στον οργανισμό μας,  τόσο για την ψυχική, όσο και για την σωματική μας υγεία. Επαρκείς ποσότητες φολικού οξέως, επιτρέπουν στο σώμα να εκτελεί πολλές από τις βασικές λειτουργίες του, συμπεριλαμβανομένης της σύνθεσης και επιδιόρθωσης του DNA, της δημιουργίας ερυθρών αιμοσφαιρίων και επίσης βοηθά στην πρόληψη της αναιμίας. Σε άρθρο της εφημερίδας New York Times, αναφέρεται ότι το φολικό οξύ είναι από τα πιο «πλούσια ιχνοστοιχεία» που βρίσκονται στα τρόφιμα και πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η έλλειψή του μπορεί να οδηγήσει σε ψυχικές παθήσεις, όπως η κατάθλιψη.

 

Προσφέρουν  ενισχυμένη ενέργεια

Τα ρεβίθια είναι επίσης πολύ πλούσια σε άμυλο, που είναι μια καλή πηγή υδατανθράκων. Για την ακρίβεια η περιεκτικότητα τους κυμαίνεται από 52,4% – 70%.  Οι υδατάνθρακες παρέχουν ενέργεια στον οργανισμό για τις σωματικές δραστηριότητες του και βοηθούν στη διατήρηση της θερμοκρασίας του σώματος σε φυσιολογικά επίπεδα.

 

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece