Οι πιο αστείες ατάκες για τα κιλά των γιορτών που διαβάσαμε

Αχ, η αλήθεια είναι πως είτε το θέλουμε είτε όχι, οι γιορτές παχαίνουν. Κι όσο και καλά shape girls και να είμαστε, η ζυγαριά δεν μας χωράει τις ημέρες αυτές.

atakes-giortes

Φυσικά, τα κιλά των γιορτών έγιναν viral στα social media κι εμείς βρήκαμε τις καλύτερες ατάκες.

Πώς θα κάψετε τα κιλά των γιορτών; Με αυτοπυρπόληση.

bar

Τόσο φαγητό, τόσα φιλιά, τόσες αγκαλιές, τόσες ιώσεις. Και χοντροί και άρρωστοι.

1476616_10156357537615527_7886365917011504353_n

Που είναι η σοκολατόπιτα; Μέσα στο κουτί!

Στο κουτί είναι μόνο το ταψάκι.

Έ τότε θα έφυγε μάλλον.

pijamas

Ο γιατρός είπε να πίνω πολύ νερό. Η πίτσα με κάνει να πίνω νερό. Ο γιατρός είπε να τρώω πίτσα.

1927677_1278246305534323_4004930736393597455_n

Τώρα, αν θέλεις πραγματικά να δεις πως θα χάσεις τα κιλά που πήρες στις γιορτές, ξεκίνα βάζοντας βατούς στόχους.

1044313_1278143772211243_5934375943180617155_n

Το το 36% έχει ήδη ξεστρατίσει από τους στόχους που βάζει πάντα κάθε χρονιά, όπως διαπιστώνεται σε μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Scranton.

Με λίγες, όμως, αλλαγές μπορείς να επιστρέψεις στο δρόμο προς την απώλεια βάρους. Αυτό που διαχωρίζει εκείνη που τηρεί την απόφαση από εκείνη που δεν το κάνει είναι ο συγκεκριμένος, εφικτός στόχος.

Το να προσπαθείς να κάνεις πάρα πολλά πολύ γρήγορα θα σε κάνει να απογοητευτείς και να τα παρατήσεις.

Μπορείς να αναδιατυπώσεις το στόχο σου, ώστε να επικεντρώνεται σε συμπεριφορές που μπορείς να αλλάξεις παρά στο τι δείχνει η ζυγαριά.

- Σπάσε το συνολικό σου στόχο σε μικρότερους, πιο εύκολους στόχους, δίνοντας έμφαση στο τι θα προσθέσεις στη διατροφή σου κι όχι στο τι θα αφαιρέσεις.

- Πρόσθεσε μερικά εύκολα πράγματα στη λίστα σου για αρχή, όπως το να κάνεις 5 κάμψεις κάθε πρωί ή να τρως μόνο άπαχο κρέας.

- Δεσμεύσου ότι θα τρως ένα φρούτο αντί για επιδόρπιο και αντικατάστησε, για παράδειγμα, το γλυκό με ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και μία κουταλιά της σούπας μέλι, το κλασικό παγωτό με σορμπέ, το σάντουιτς με ζαμπόν και τυρί ή ρώσικη με ένα τοστ και γαλοπούλα χωρίς τυρί.

- Μόλις τα καταφέρεις με αυτές τις αλλαγές, δοκίμασε κάποιες πιο δύσκολες, όπως το να παίρνεις έτοιμο το μεσημεριανό σου στη δουλειά αντί να πηγαίνεις στο κυλικείο ή να κάνεις μια ώρα γυμναστική μετά τη δουλειά.

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i