Πώς να μαγειρέψω τα ψάρια και τα θαλασσινά σωστά;

Το ψάρι είναι ένα από τα πιο νόστιμα και υγιεινά τρόφιμα που μπορείς να καταναλώσεις, αν και πολλοί αποφεύγουν να το φτιάξουν στο σπίτι.

Πώς να μαγειρέψω τα ψάρια

Aπό τη Laura Rege - Απόδοση: Βίρνα Σκουλίδη, διαιτολόγος-διατροφολόγος, MSc, διαιτολόγος-διατροφολόγος στη Δημόσια υγεία της διατροφής (@dietlicious.gr) Το ψάρι είναι ένα από τα πιο νόστιμα και υγιεινά τρόφιμα που μπορείς να καταναλώσεις, αν και πολλοί αποφεύγουν να το φτιάξουν στο σπίτι. Κι όμως, δεν υπάρχει δικαιολογία, αφού μαγειρεύεται πιο γρήγορα και από το κοτόπουλο, ενώ υπάρχει μια πολύ μεγάλη ποικιλία για να δοκιμάσεις. Ξεκίνα με την καλύτερη ποιότητα ψαριού που μπορείς να βρεις και δοκίμασε γευστικές και δημιουργικές ιδέες για να το απολαύσεις.

Πώς να μαγειρέψω τα ψάρια και τα θαλασσινά σωστά;

Δώσε γεύση

Φτιάξε ψητό escabeche με πιπεριά Αυτό το ισπανικό πιάτο αποπνέει θαλασσινή νοστιμιά. Ψήσε σε δυνατή φωτιά μία κόκκινη πιπεριά, ολόκληρη. Βγάλε τα σπόρια της και κόψ’ τη σε κύβους. Ανακάτεψέ τη με 2 κ.σ. κόκκινο κρεμμύδι σε κύβους, 1 λιωμένη σκελίδα σκόρδο, 2 κ.σ. ψιλοκομμένο φρέσκο μαϊντανό, 1½ κ.γ. ψιλοκομμένη φρέσκια ρίγανη, ¼ του φλιτζανιού ελαιόλαδο, 2 κ.σ. κόκκινο ξίδι και αλάτι. Πασπάλισε με το μείγμα το ψάρι της επιλογής σου. Πρόσθεσε μυρωδικά  Το μυρώνι, το οποίο έχει μια ανάμεικτη γεύση από μαϊντανό και μάραθο, ταιριάζει υπέροχα με τα θαλασσινά. Το σχοινόπρασο, ο άνηθος και το κόλιαντρο είναι μερικά ακόμα μυρωδικά που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να απογειώσεις τη γεύση τους. Άλειψε με ένα εύκολο ντρέσινγκ Τι πιο εύκολο και νόστιμο από το aioli, ένα ντρέσινγκ που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα συνδυασμό ελαιολάδου, σκόρδου και αλατιού. Για έξτρα γεύση μπορείς να προσθέσεις λίγο χυμό και ξύσμα λεμονιού.

3 μυστικά για να το απολαύσεις

Μη φοβάσαι τα κατεψυγμένα ψάρια Οι αναθεωρημένες διατροφικές συστάσεις αναφέρουν ότι η κατανάλωση ψαριών θα πρέπει να γίνεται δύο φορές την εβδομάδα. Για να μην απουσιάζουν από το εβδομαδιαίο διαιτολόγιο, είναι προτιμότερο να υπάρχουν στο πιάτο μας ακόμα και ως κατεψυγμένα, παίρνοντας έτσι τα ίδια θρεπτικά συστατικά, αφού έχουμε φροντίσει, φυσικά, να τα αποψύξουμε με το σωστό τρόπο. Επίλεξε οικολογικά Πριν ψωνίσεις, μάθε ποια είδη ψαριών είναι εκτρεφόμενα, ανοιχτής θαλάσσης, εγχώρια ή εισαγόμενα, τα πιθανά πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματά τους. Με αυτό τον τρόπο θα κάνεις την καλύτερη επιλογή τόσο για την υγεία σου όσο και για το μέλλον του πλανήτη. Μαγείρεψέ το σε χαμηλή φωτιά Ψήσε το ψάρι στο φούρνο σε χαμηλή θερμοκρασία, περίπου στους 160ºC. Αυτό, σε συνδυασμό με τα κατάλληλα καρυκεύματα, θα του δώσει μια υπέροχη υφή. Ο χρόνος ψησίματος εξαρτάται από το μέγεθος και το πάχος του ψαριού, με τα μικρά ψάρια να είναι έτοιμα μέσα σε 15 λεπτά. Για να ελέγξεις αν είναι έτοιμο, σπάσε τη σάρκα του με τη μύτη του μαχαιριού. Αν είναι έτοιμο, η σάρκα θα πρέπει να έχει ένα σκούρο αδιαφανές χρώμα σε όλη την έκτασή της. Διάβασε επίσης: Καρκίνος και διατροφή: Πώς να κάνεις σωστή πρόληψη μέσω των γευμάτων σου Διάβασε επίσης: Διάγνωση μεταστατικός καρκίνος του μαστού: 10 πράγματα που είναι καλό να γνωρίζεις

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i