Ψητό καρπούζι; Και ακόμα 3 σούπερ ιδέες για ψητά φρούτα!

Κι όμως, στο φούρνο δεν χρειάζεται να ψήνουμε μόνο κρέας και λαχανικά. Τα ψητά φρούτα είναι σούπερ τρεντ κι εσύ αξίζεις να τα δοκιμάσεις.

09.07.2016

Έχουμε συνδέσει το φούρνο και το γκριλ, με ψητό κρεάς, ψητά λαχανικά και μέχρι εκεί. Αντί για ψητό καλαμπόκι ή ψητές πατάτες, τι θα έλεγες να φτιάξουμε ψητά φρούτα;

Τα ζεστά φρούτα δε χρειάζονται ώρα στο γκριλ ενώ η γεύση που θα δώσουν, δεν πλησιάζει ό,τι φαντάζεσαι.

Τι λες για ψητό καρπούζι σε σαλάτα;

Φτιάχνεις 4 μερίδες σε μισή ώρα.

Το καρπούζι εκτός από το 92% νερού που περιέχει, είναι σούπερ πηγή αντιοξειδωτικών όπως η βήτα – καροτίνη και η βιταμίνη C. Ταυτόχρονα, η λυκοπένη στο καρπούζι φαίνεται να μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων ή καρκίνου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Γρανίτες από λαχανικά για σωστή διατροφή

Υλικά:

  • 1 μικρό καρπούζι στο οποίο θα αφιαρέσες τα κουκούτσια. Έπειτα, θα το κόψεις σε φέτες αρκετά παχουλές.
  • 1 κουταλιά ελαιόλαδο για την επάλειψη
  • χυμός ενός λεμονιού
  • 4 φύλλα φρέσκου βασιλικού ψιλοκομμένα
  • 4 φύλλα μέντας ψιλοκομμένα
  • 1/2 κούπα πεκορίνο ή παρμεζάνα, τριμμένη

Εκτέλεση:
1. Προθερμαίνεις το γκριλ ή το τηγάνι για ψήσιμο για 5 λεπτά.
2. Παιρνάς με ένα πινέλο το λάδι πάνω στο καρπούζι.
3. Ψήνεις το καρπούζι για 2-3 λεπτά από κάθε μεριά.
4. Αφήνεις να παγώσει το καρπούζι και το κόβεις σε κυβάκια.
5. Σε μπολ προσθέτεις το καρπούζι, το λεμόνι, τα φύλλα βασιλικού και μέντας και το τυρί.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Έτσι θα φτιάξεις τα πιο νόστιμα τσιπς λαχανικών

Συνολικές θερμίδες: 236 (43 γρ. υδατάνθρακες, 2 γρ. φυτικές ίνες, 6 γρ λιπαρά, 2 γρ κορεσμένα λιπαρά, 35 γρ σάκχαρα, 6 γρ πρωτεΐνη)

Για τα υπόλοιπα τρία ψητά φρούτα, κάνε κλικ στη gallery.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece