Shape my pizza: Υγιεινές ζύμες από λαχανικά και ολικής άλεσης, οι εναλλακτικές σάλτσες, τα light υλικά κι όλα όσα θα αλλάξουν την πίτσα σου

Πώς θα φτιάξεις ζύμες από λαχανικά, ποια υγιεινά υλικά ταιριάζουν και ποιές σάλτσες θα αλλάξουν όσα ήξερες ως τώρα για την πίτσα;

Pizza-shape135 SANG AN

Δε θα απαρνηθούμε την κλασική, αγαπημένη μας πίτσα, μπορούμε όμως να βάλουμε στο τραπέζι διάφορες παραλλαγές της. Ξεκίνησε με τη ζύμη – μπορείς να κάνεις εκπληκτικά πράγματα με δημητριακά και λαχανικά. Συνέχισε δημιουργικά με τη σάλτσα ή το άλειμμα προσθέτοντας εξωτικά συστατικά και θα έχεις μια ανανεωμένη, πεντανόστιμη "πίτσα", θρεπτική, νόστιμη και εντελώς μοναδική. ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πίτσα με φυστικοβούτυρο & μπανάνες με 113 θερμίδες

Άνοιξε ζύμη

Η σπιτική ζύμη ανεβάζει την πίτσα σε άλλο επίπεδο – και είναι πολύ ευκολότερο να τη φτιάξεις απ’ όσο νομίζεις. Με λαχανικά ή δημητριακά, οι παρακάτω βάσεις/πίτσες έχουν υπέροχη υφή και είναι σούπερ θρεπτικές. Απλά ακολούθησε τις παρακάτω απλές οδηγίες.

1. Ζύμη ολικής αλέσεως

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις κινόα, σιτάρι, φαγόπυρο ή μαύρο ρύζι. Ανάμειξε 1 φλ. μαγειρεμένα δημητριακά της επιλογής σου, 1/2 φλ. αλεύρι από αμύγδαλα, 2 αβγά και μια πρέζα αλάτι και πιπέρι. Ανακάτεψε μέχρι να ομογενοποιηθούν, μετάφερε το μείγμα σε ένα ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί και πίεσέ το με τα χέρια σου να γίνει μια βάση διαμέτρου 30 εκ. Ψήσε στους 200ºC μέχρι να σφίξει και να γίνει τραγανή, περίπου για 15-20 λεπτά.

2 Ζύμη λαχανικών

Για να φτιάξεις τις βάσεις με κολοκυθάκια, κουνουπίδι και παντζάρι, χρησιμοποίησε μια πετσέτα κουζίνας για να σουρώσεις καλά το νερό από τα πολτοποιημένα λαχανικά. Μετά ανάμειξέ τα με τυρί (δες κάτω τις συνταγές), 1 αβγό και από μία πρέζα αλάτι και πιπέρι.

Ανακάτεψε καλά και μετάφερε το μείγμα σε ένα ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί. Πίεσέ το με τα χέρια σου να γίνει μια βάση διαμέτρου 30 εκ. και ψήσε στους 200ºC μέχρι να σφίξει και να γίνει τραγανή. Ζύμη από κολοκυθάκια ● 2 μέτρια κολοκυθάκια, τριμμένα ● 1/2 φλ. ψιλοκομμένο kale ● 1/2 φλ. τριμμένη παρμεζάνα ● Ψήσε για 40-45 λεπτά Ζύμη από κουνουπίδι ● Μπουκετάκια από ένα μέτριο κουνουπίδι, χτυπημένα σε μούλτι ώστε να γίνουν σαν "ρύζι" ● 1/2 φλ. τριμμένη μοτσαρέλα ● 2 κ.σ. τριμμένη παρμεζάνα ● Ψήσε για 40-45 λεπτά Ζύμη από παντζάρι ● 3 μικρά παντζάρια, τριμμένα ● 1/2 φλ. τριμμένη παρμεζάνα ● Ψήσε για 30-35 λεπτά  

Παίξε με τις σάλτσες και τα υλικά

Οτιδήποτε αλείφεται μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σάλτσα (σκέψου ντιπ, dressings και salsas). Διάλεξε το αγαπημένο σου, μετά πρόσθεσε τα φρούτα, τα λαχανικά και μια πηγή πρωτεΐνης. Δοκίμασε έναν από τους παρακάτω δημιουργικούς συνδυασμούς ή φτιάξε τους δικούς σου.

Σάλτσα φιστικοβούτυρου + λωρίδες καρότου + ακτινίδιο + κίτρινη πιπεριά + μοτσαρέλα

Dressing σαλάτας + φύτρα + φρέσκα λαχανικά + παρμεζάνα

Σάλτσα μπάρμπεκιου + ψημένο καλαμπόκι + ψητό κοτόπουλο + μαλακό αγελαδινό τυρί

Γκουακαμόλε + ψητές γαρίδες + κόκκινη πιπεριά

Τσιμιτσούρι + ψητό βοδινό + σποράκια ροδιού + κατσικίσιο τυρί

Χούμους + ελιές + φέτα

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i