Ιδέες για ελαφριά βραδινά γεύματα: Τι τρώει συνήθως ένας διατροφολόγος;

Υγιεινές και γευστικές επιλογές για βραδινό από εκείνους που ξέρουν καλύτερα, τους διαιτολόγους.

13.11.2020

εχεις διαβασει

Ιδέες για ελαφριά βραδινά γεύματα

Θέλεις ένα υγιεινό αλλά γευστικό πιάτο για το τέλος της μέρας σου; Οι παρακάτω δέκα διατροφολόγοι μάς αποκαλύπτουν τις αγαπημένες τους ιδέες και τι οι ίδιοι επιλέγουν να τρώνε συχνότερα.

Ιδέες για ελαφριά βραδινά γεύματα: Τι τρώει συνήθως ένας διατροφολόγος;

Ιωάννα Μανδηλάρη –  @threpsisnutrition

Η αγαπημένη μου σαλάτα με μαυρομάτικα φασόλια, ντοματίνια, φρέσκο κρεμμύδι, πιπεριά, μαινόταν,  άνηθο, λάδι και ξύδι, είναι πρώτη στις επιλογές μου.

Σοφία Κόντη @healthnutritionbalance

Συνήθως θα επιλέξω μία  πολύχρωμη σαλάτα ωμή ή βραστή σε συνδυασμό με αυγό ή λίγο κοτόπουλο ή 1 γιαούρτι με φρέσκο φρούτο.

Βίρνα Σκουλίδη @dietlicious.gr

Σαν άνθρωπος μου αρέσει η ποικιλία και κατά διαστήματα «κολλάω» και με άλλη επιλογή, όχι μόνο στο βραδινό, αλλά και σε άλλα γεύματα της ημέρας. Αυτή την εποχή, τρώω κάθε βράδυ σχεδόν, ντάκο με παξιμάδια από χαρούπι, ντομάτα, κατίκι, ελιές και λίγη κάπαρη.

Δήμητρα Κυριακοπούλου @dkiriakopoulou

Για τα βραδινά γεύματα μου επιλέγω συχνά σαλάτα εποχής με ένα αυγό βραστό ελευθέρας βοσκής, μια μερίδα τυρί χαμηλό σε λιπαρά και 2-3 παξιμαδάκια χαρουπιού, από 100% χαρούπι, με βοηθάει να έχω γρήγορο κορεσμό μέχρι να έρθει η ώρα του βραδινού μου ύπνου.

Βάσω Βαγιώτα @dietitians_diary

Δύο είναι τα βραδινά που μου αρέσουν πολύ: η σαλάτα ντάκος με φέτα, παξιμάδια χαρουπιού, ντομάτα και ελαιόλαδο και το τοστ με ψωμί ντίνκελ, τυρί, αβοκάντο και αυγό όπου τα συνοδεύω με σαλάτα.

Δήμητρα Γλυνού @dimitra_glynou

Σαλάτα ανάμεικτη με αποξηραμένα ή φρέσκα φρούτα, ξηρούς καρπούς και τυρί χαμηλών λιπαρών.

Αναστασία Κόκκαλη @kokkalidiet

Το αγαπημένο μου είναι γιαούρτι στραγγιστό με κολοκυθόσπορους, τριμμένο μήλο, ελάχιστο cashews butter, κανέλα ή μια σούπα λαχανικών βελουτέ με τριμμένο τυρί φέτα και μπόλικη ρίγανη. 

Μαρία Μέντζελου @maria.mentzelou

Τα πιο comfort μου βραδινά μετά από μια έντονη μέρα είναι είτε η σπιτική πίτσα με αραβική ολικής αλέσεως και διάφορα λαχανικά και τυράκια είτε ομελέτα με λαχανικά (τα μανιτάρια και το κρεμμύδι αποδείχτηκαν ευχάριστη έκπληξη).

Ζωή Σαμαρά @dieticious_sam

Παξιμάδι ολικής άλεσης με αυγό βραστό και σαλάτα. Πρωτεΐνη, υδατάνθρακας ολικής και βιταμίνες με φυτικές ίνες.

Κάλλια Γιαννιτσοπούλου @kallia_giannitsopoulou

Σαλάτα με αυγό/ τόνο σαλάτα.

Διάβασε επίσης: 

Όταν το πρωινό γίνεται βραδινό: Πώς θα μετατρέψεις ένα υγιεινό πρωινό στο τελευταίο σου γεύμα;

Ιδέες για ελαφριά βραδινά γεύματα: 4 συνταγές που δεν ξεπερνούν τις 350 θερμίδες

[related id="711078"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece