Τσάι και σκόνη μάτσα: Τι οφέλη έχει, πώς βοηθά υγεία και αδυνάτισμα

Τι συμβαίνει με τη σκόνη από τσάι μάτσα (matcha) και γιατί είναι το νέο it thing στα super foods;

24.01.2020

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Τσάι και σκόνη μάτσα: Τι οφέλη έχει, πώς βοηθά υγεία και αδυνάτισμα

Οι Ιάπωνες έχουν το μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής στον κόσμο και πλέον θεωρείται ότι αυτό οφείλεται στην κατανάλωση του τσάι μάτσα ή matcha, που αποτελεί παράδοση για την ιαπωνική κουλτούρα και το οποίο είναι αποτοξινωτικό, αντικαρκινικό, βοηθάει στην καύση του λίπους και σε πολλά άλλα.

Σύμφωνα μάλιστα με μελέτες ένα ποτήρι μάτσα ισοδυναμεί με δέκα ποτήρια οποιουδήποτε άλλου πράσινου τσαγιού όσον αφορά την διατροφική του αξία και την περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικές ουσίες.

Περιέχει την υψηλότερη ποσότητα αντιοξειδωτικών – φυσικές, χημικές ενώσεις σε τέτοια συγκέντρωση που βοηθούν στην αντιγήρανση και στην αντιμετώπιση των χρόνιων παθήσεων 20 φορές περισσότερο από ό, τι τα ρόδια ή τα βατόμουρα!

Γάλα αμυγδάλου: συνταγή για να το φτιάξεις μόνη σου

Συγκεκριμένα τα οφέλη του τσαγιού μάτσα για την υγεία είναι:

-Ηρεμεί και βοηθά στην συγκέντρωση, ενώ παράλληλα τόνωνει.
-Ενισχύει τον μεταβολισμό, δηλαδή την ικανότητα του σώματος να κάψει λίπος και να χάσει βάρος.
-Περιέχει αντιγηραντικές ιδιότητες και μπορεί να προστατεύσει ενάντια σε καρδιακές παθήσεις.
-Βοηθά στη ρύθμιση υγιών επιπέδων χοληστερόλης και σακχάρου στο αίμα.

Η σκόνη μάτσα μπορεί να χρησιμοποιηθεί, πέρα από το τσάι μας, και στο φαγητό: σε χυμούς, σαλάτες και φρουτοσαλάτες, στο γιαούρτι μαζί με άλλα φρούτα ή ακόμα και σε γλυκά αλλά και στο smoothie σου το πρωί.

Εμείς λατρέψαμε τη συνταγή με γάλα κάσιους, μάτσα και λίγο μέλι. Αντί για γάλα κάσιους, χρησιμοποίησε οποιοδήποτε γάλα από καρπό.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece