Γάλα αμυγδάλου: Πώς να φτιάξεις μόνη σου το vegan γάλα

Με μόλις 160 θερμίδες ανά φλιτζάνι, το home made γάλα αμυγδάλου θα σε ξετρελαίνει.

11.02.2019

εχεις διαβασει

Το γάλα αμυγδάλου από τα χεράκια σου, είναι οικονομικό, υγιεινό και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στα smoothies αντί για γάλα καρύδας ή και στο πρωινό σου αντί για γάλα αγελάδος στα δημητριακά.

Και το καλύτερο; Το γάλα αμυγδάλου είναι πηγή ασβεστίου και δεν περιέχει καθόλου χοληστερίνη.

Άλλωστε, το ασβέστιο είναι πολύ χρήσιμο για τη λιποδιάλυση, οπότε καλό είναι να προσλαμβάνεις 2 μερίδες καθημερινά. Στις περισσότερες δίαιτες βάζουμε γάλα αμυγδάλου ή φουντουκιού για να είναι περισσότερο ανεκτά από το πεπτικό σύστημα και να αποφευχθούν τα πρηξίματα σε περίπτωση δυσανεξίας στη λακτόζη.

Διάβασε επίσης: Μαλακά μπισκότα πρωτεΐνης με ρεβίθι και φυστικοβούτυρο από την ειδικό Ιωάννα Μανδηλάρη

Πώς να φτιάξω γάλα αμυγδάλου; Τι θα χρειαστείς για ένα 1 λίτρο:

  • 1 φλ. αμύγδαλα ωμά, άψητα και ανάλατα: Μούλιασέ τα σε νερό για 8-10 ώρες ή βράστα για 10 λεπτά.
  • 1 κουταλιά της σούπας μέλι (προαιρετικά για τη γεύση).
  • 3 φλιτζάνια νερό εμφιαλωμένο

Εκτέλεση:

  • Στραγγίζεις τα αμύγδαλα και τα ξεπλένεις καλά. Τα βάζεις στο μπλέντερ μαζί με το μέλι και το νερό και τα χτυπάς για 2 λεπτά. Σουρώνεις το μείγμα με λεπτό σουρωτήρι ή με το τούλι μέσα σε κατσαρολάκι. Το υγρό που μένει είναι το πολύτιμο γάλα αμυγδάλου.
  • Το πόσο νερό θα προσθέσεις εξαρτάται αποκλειστικά από έσένα και το πόσο αραιό ή πηχτό θέλεις να είναι το γάλα.  Διατήρησε το «γάλα» αμυγδάλου καλά σκεπασμένο στο ψυγείο για 2-3 ημέρες σε μπουκάλι.

Με τον ίδιο τρόπο μπορείς να φτιάξεις και γάλα από καρύδι, φουντούκι κι άλλους ξηρούς καρπούς.

Αν το μέλι είναι αρκετά γλυκό για εσένα, αντίκατάστησέ το με στέβια. Για έξτρα γεύση πρόσθεσε 1-2 χουρμάδες.

Κι αφού ετοιμάσεις το γάλα αμυγδάλου, φτιάξε αυτά τα smoothies

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece