Χυμός λαχανικών ή πράσινο smoothie στη δίαιτα;

Από τη μια ο χυμός παντζαριού και από την άλλη τα πράσινα smoothies! Τι είναι καλύτερο; Η αλήθεια είναι ότι νικητής δεν υπάρχει, αλλά το κάθε ένα υπερέχει και σε διαφορετικά χαρακτηριστικά:

17.10.2014

εχεις διαβασει

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΧΥΜΟΣ

SMOOTHIE

φυτικές ίνες

 

smoothies περιέχουν περισσότερες φυτικές ίνες εφόσον περιέχουν ολόκληρα τα φρούτα

βιταμίνες

1 ποτήρι χυμού περιέχει περισσότερες βιταμίνες από 1 ποτήρι smoothie, δεδομένου ότι μπορεί να περιέχει σε υγρή μορφή μεγάλο αριθμό φρούτων και λαχανικών

 

κορεσμός

 

Xάρη στις φυτικές ίνες αλλά και τις πρωτεΐνες (λόγω γάλακτος, γιαουρτιού ή ξηρών καρπών) τα smoothies είναι πιο χορταστικά από τους χυμούς. Ανάλογα μάλιστα και με τη σύστασή τους, μπορεί να αποτελέσουν και γεύμα. Επίσης, χάρη στην πυκνότητά τους καταναλώνονται πιο αργά με αποτέλεσμα να ευνοούν το αίσθημα της πληρότητας

ενέργεια

Oι χυμοί λόγω της αυξημένης ποσότητας υδατανθράκων που περιέχουν είναι καταλληλότεροι για άμεση ενέργεια.

 

σάκχαρο

 

Oι φυτικές ίνες και οι λιγότεροι υδατάνθρακες εξασφαλίζουν ένα χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη, άρα και μικρότερη αύξηση του σακχάρου (εκτός αν περιέχουν και μέλι ή ζάχαρη)

προετοιμασία

O αποχυμωτής κάνει όλη τη δουλειά και απομακρύνει όλα τα μη απαραίτητα συστατικά πχ. κοκούτσια

smoothies χρειάζονται απλά ένα μπλέντερ και όχι ειδικό αποχυμωτή, αλλά απαιτούν καλύτερη επεξεργασία των υλικών

Aπό την  Δημητριάδου Κλειώ

Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου

Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία

Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ)

Ακροπόλεως 52, Ν. Ηράκλειο, 210-2801324

www.coachmydiet.wordpress.com

www.facebook.com/grafeiodiatrofis

 

[related id="22398"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece