6 λόγοι υγείας για να τρως ένα… ΑΧΛΑΔΙ την ημέρα!

Όχι, το αχλάδι δεν είναι μόνο μια ασφαλής επιλογή για τη δίαιτά σου. Έρευνες δείχνουν πως τα οφέλη που έχει το αχλάδι στην υγεία σου είναι πολλά και σημαντικά.

24.08.2016

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

Το αχλάδι καταπολεμά το διαβήτη

Οι πολυφαινόλες στο αχλάδι φαίνεται πως δρουν προστατευτικά απέναντι στον διαβήτη τύπου 2.

Οι πολυφαινόλες συνδέονται με την υπογλυκαιμία και φαίνεται πως βοηθούν στην μείωση του σακχάρου στο αίμα.

Τρώγοντας αχλάδι τουλάχιστον 5 φορές την εβδομάδα, φαίνεται πως βοηθάς στην σταθεροποίηση της ινσουλίνης ενώ προλαμβάνονται κι άλλα επακόλουθα του διαβήτη τύπου 2, όπως προβλήματα στην κυκλοφορία του αίματος, τα μάτια, την επιδερμίδα και το συκώτι.

Οι πολυφαινόλες βρίσκονται και στα μήλα, τα μαύρα σταφύλια, τα μούρα, αρκεί να τα καταναλώνεις και με τη φλούδα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Mπανάνες, μούρα και μήλα: Ποια είναι η ιδανική στιγμή να φας το κάθε φρούτο για να είναι super θρεπτικά;

Για τους υπόλοιπους 5 λόγους που πρέπει να τρως ένα αχλάδι την ημέρα, κάνε κλικ:

 

[related id="51200"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece