Νέο trend: Μάφιν αυγού για το απόλυτο πρωινό

Γεμάτα πρωτεΐνη, τα μάφιν αβγού είναι υγιεινά, πεντανοστιμα και ιδανικά για το πρωινό σου.

22.03.2017

Γράφει: Ελένη Κουκούλη

εχεις διαβασει

Νέο trend: Μάφιν αυγού για το απόλυτο πρωινό

Προετοίμασε τη βάση για τα μάφιν αυγού και μετά πρόσθεσε τα αγαπημένα σου υλικά.

Βασική συνταγή για μάφιν αυγού

Για 12 μάφιν (2 στη μερίδα)

Χρόνος προετοιμασίας: 10 λεπτά

Συνολικός χρόνος: 24 λεπτά

1. Προετοιμασία. Προθέρμανε το φούρνο στους 220 βαθμούς Κελσίου και ψέκασε με σπρέι μαγειρέματος μια αντικολλητική φόρμα με 12 θέσεις. Άφησέ τη στην άκρη.

2. Φτιάξε τη βάση σου. Σε μεγάλο μπολ, χτύπησε μαζί 10 μεγάλα αβγά, 1/2 φλιτζ. γάλα με 2% λιπαρά, 1/2 κ.γ. αλάτι, 1/4 κ.γ. σάλτσα Tabasco και φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι.

3. Διάλεξε τα υλικά που θα προσθέσεις και τους συνδυασμούς σου.

Τip: Μπορείς να καταψύξεις τα μάφιν αυγού σε αεροστεγές δοχείο για έως και μια εβδομάδα.

Ζέστανε τα στο φούρνο μικροκυμάτων ή απόλαυσε τα και παγωμένα!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Φωλιές μαρουλιού με κοτόπουλο από την Chrissy Teigen

Οι συνδυασμοί για μάφιν αυγού

Μπρόκολο, κατσικίσιο τυρί και λεμόνι

Μοίρασε 2 φλιτζάνια μπουκετάκια μπρόκολου στις θήκες των μάφιν, κρατώντας στην άκρη 1/2 φλιτζάνι. Πασπάλισε 115 γραμμ. θρυμματισμένο κατσικίσιο τυρί πάνω από το μπρόκολο. Πρόσθεσε 1/2 κ.γ.ξύσμα λεμονιού στο μείγμα των
αβγών και μοίρασέ το στις θήκες.

Τελείωσε με το μπρόκολο που έχεις κρατήσει. Ψήσε μέχρι να σφίξουν, περίπου για 12 λεπτά.
Άφησέ τα να κρυώσουν στο ταψί για 2 λεπτά και βγάλ’ τα.

Διατροφική αξία ανά μερίδα: 217 θερμίδες, 15 γραμμ. λιπαρά (6,9 γραμμ. κορεσμένα), 4 γραμμ. υδατάνθρακες, 17 γραμμ. πρωτεΐνη, 2 γραμμ. φυτικές ίνες, 314 mg νάτριο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece