Νέο trend: Μάφιν αυγού για το απόλυτο πρωινό

Γεμάτα πρωτεΐνη, τα μάφιν αβγού είναι υγιεινά, πεντανοστιμα και ιδανικά για το πρωινό σου.

22.03.2017

Γράφει: Ελένη Κουκούλη

εχεις διαβασει

Νέο trend: Μάφιν αυγού για το απόλυτο πρωινό

Προετοίμασε τη βάση για τα μάφιν αυγού και μετά πρόσθεσε τα αγαπημένα σου υλικά.

Βασική συνταγή για μάφιν αυγού

Για 12 μάφιν (2 στη μερίδα)

Χρόνος προετοιμασίας: 10 λεπτά, Συνολικός χρόνος: 24 λεπτά

Υλικά: 

10 μεγάλα αβγά, 1/2 φλιτζ. γάλα με 2% λιπαρά, 1/2 κ.γ. αλάτι, 1/4 κ.γ. σάλτσα Tabasco και φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι

Εκτέλεση: 

1. Προετοιμασία. Προθέρμανε το φούρνο στους 220 βαθμούς Κελσίου και ψέκασε με σπρέι μαγειρέματος μια αντικολλητική φόρμα με 12 θέσεις. Άφησέ τη στην άκρη.

2. Φτιάξε τη βάση σου. Σε μεγάλο μπολ, χτύπησε μαζί 10 μεγάλα αβγά, 1/2 φλιτζ. γάλα με 2% λιπαρά, 1/2 κ.γ. αλάτι, 1/4 κ.γ. σάλτσα Tabasco και φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι.

3. Διάλεξε τα υλικά που θα προσθέσεις και τους συνδυασμούς σου.

Τip: Μπορείς να καταψύξεις τα μάφιν αυγού σε αεροστεγές δοχείο για έως και μια εβδομάδα.

Ζέστανε τα στο φούρνο μικροκυμάτων ή απόλαυσε τα και παγωμένα!

Οι συνδυασμοί για μάφιν αυγού

Μπρόκολο, κατσικίσιο τυρί και λεμόνι

Μοίρασε 2 φλιτζάνια μπουκετάκια μπρόκολου στις θήκες των μάφιν, κρατώντας στην άκρη 1/2 φλιτζάνι. Πασπάλισε 115 γραμμ. θρυμματισμένο κατσικίσιο τυρί πάνω από το μπρόκολο. Πρόσθεσε 1/2 κ.γ.ξύσμα λεμονιού στο μείγμα των
αβγών και μοίρασέ το στις θήκες.

Τελείωσε με το μπρόκολο που έχεις κρατήσει. Ψήσε μέχρι να σφίξουν, περίπου για 12 λεπτά.
Άφησέ τα να κρυώσουν στο ταψί για 2 λεπτά και βγάλ’ τα.

Διατροφική αξία ανά μερίδα: 217 θερμίδες, 15 γραμμ. λιπαρά (6,9 γραμμ. κορεσμένα), 4 γραμμ. υδατάνθρακες, 17 γραμμ. πρωτεΐνη, 2 γραμμ. φυτικές ίνες, 314 mg νάτριο.

Μπέικον, ρόκα και καπνιστή μοτσαρέλα

Σε τηγάνι, ψήσε 4 φέτες άπαχο μπέικον μέχρι να γίνει τραγανό, περίπου για 5 λεπτά. Στράγγισέ τες σε χαρτί κουζίνας. Χύσε όλο το λίπος, κρατώντας μόνο 1 κ.γ. και τσιγάρισε στο τηγάνι 4 φλιτζ. baby ρόκα μέχρι να μαραθεί, περίπου για 2 λεπτά.

Σπάσε το μπέικον, χοντρόκοψε τη ρόκα και πρόσθεσέ τα στις θήκες των
μάφιν. Μετά πρόσθεσε 2/3 του φλιτζανιού τριμμένη καπνιστή μοτσαρέλα και το μείγμα των αβγών.

Ψήσε μέχρι να σφίξουν, περίπου για 12 λεπτά. Άφησέ τα να κρυώσουν στο ταψί για 2 λεπτά και βγάλ’ τα.

Διατροφική αξία ανά μερίδα: 205 θερμίδες, 13 γραμμ. λιπαρά (5 γραμμ. κορεσμένα), 5 γραμμ. υδατάνθρακες, 17 γραμμ. πρωτεΐνη, 1 γραμμ.
φυτικές ίνες, 377 mg νάτριο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece