Διατροφή και εγκυμοσύνη: Οι 5 τροφές sos για τη διατροφή σου

Η εγκυμοσύνη απαιτεί από την κάθε γυναίκα την ουσιαστική «αναθεώρηση» της διατροφής της.

05.12.2018

εχεις διαβασει

Διατροφή και εγκυμοσύνη

Διατροφή και εγκυμοσύνη: Οι 5 τροφές sos για την διατροφή σου:

#1. Μπρόκολο:
Ενδείκνυται ιδιαίτερα για τις εγκύους, καθώς έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φολικό οξύ, βιταμίνη C, διαιτητικές ίνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ασβέστιο. Περιέχει, επίσης, πολλές ουσίες με αντιοξειδωτική δράση.

#2. Γιαούρτι:
Συνιστά πολύ καλή επιλογή για ένα θρεπτικό σνακ, πλούσιο σε πρωτεΐνες και ασβέστιο. Αντίθετα με το γάλα, μπορεί ίσως να καταναλωθεί καλύτερα από γυναίκες που εμφανίζουν δυσανεξία στη λακτόζη. Το μεγάλο του όμως θρεπτικό πλεονέκτημα είναι τα βακτήρια που περιέχει, τα οποία ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

#3. Ψάρι:
Πλούσιο στα απαραίτητα Ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του εμβρύου και ειδικότερα στην ανάπτυξη του νευρικού του συστήματος.

#4. Μοσχαρίσιο κρέας:
Εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας – μία μερίδα του μπορεί να καλύψει περισσότερες από τις μισές ημερήσιες ανάγκες της εγκύου. Επίσης είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε σίδηρο. Επιπλέον, το μοσχάρι περιέχει ουσίες που δύσκολα εντοπίζονται σε φυτικές τροφές, όπως η βιταμίνη Β12 και ο ψευδάργυρος.

#5. Φακές:
Αποτελούν μαζί με τα φασόλια την καλύτερη πηγή φολικού οξέος, μιας ουσίας πολύ σημαντικής για την έγκυο, διότι κρίνεται απαραίτητη για την ομαλή διαίρεση των κυττάρων του εμβρύου. Αντίθετα, η έλλειψή της στη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να του προκαλέσει ανεπανόρθωτες νευρολογικές διαταραχές. Επιπλέον, οι φακές αποτελούν ιδανική πηγή σιδήρου και την καλύτερη φυτική πηγή πρωτεινών υψηλής βιολογικής αξίας. Ακόμη, περιέχουν άφθονες φυτικές ίνες οι οποίες προλαμβάνουν τη δυσκοιλιότητα, συχνό πρόβλημα στην εγκυμοσύνη.

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

Φτιάξε χριστουγεννιάτικο δέντρο με μπισκότα (και η Shape συνταγή για μπισκότα βουτύρου!)

Φτιάξε το πιο νόστιμο 3D χριστουγεννιάτικο δέντρο με μπισκότα, με μόλις 73 θερμίδες ανά μπισκότο!

Αιμορροΐδες στην εγκυμοσύνη: Το πρόβλημα και τι μπορείς να κάνεις

Αιμορροΐδες στην εγκυμοσύνη: Αν σου ακούγεται άκομψο να το συζητάμε, σκέψου να έχεις το πρόβλημα! Τι μπορείς να κάνεις για να το αντιμετωπίσεις; Ιδού.

Έχεις κόρη; Δες πώς θα τη μάθεις να αγαπά το σώμα της

Ένας από τους καλύτερους τρόπους να βοηθήσεις την κόρη σου να έχει θετική εικόνα για το σώμα της, είναι να την ενθαρρύνεις να το χρησιμοποιεί! Δηλαδή να την παρακινήσεις να αθλείται, να πέσει κάτω, να σηκωθεί, να λερωθεί…

Είναι επικίνδυνο το κρυολόγημα στην εγκυμοσύνη;

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ποιες συνέπειες μπορεί να υπάρξουν στο μωρό στην περίπτωση που η μητέρα κολλήσει πολλές ιώσεις στη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

μωρό δεκέμβριος γιορτές χριστούγεννα
Πρώτες γιορτές με μωρό; Δες πως δε θα στερηθείς τίποτα!

Τι μπορείς να συνεχίσεις να κάνεις και τι θα ήταν καλύτερο να ξεχάσεις …προς το παρόν.

Συμπεριφερόμαστε στους συντρόφους και τους συζύγους μας, όπως η μητέρα μας – έρευνα
Συμπεριφερόμαστε στους συντρόφους και τους συζύγους μας, όπως η μητέρα μας – έρευνα

Νέα μελέτη έδειξε ότι συμπεριφερόμαστε στους συντρόφους μας όπως η μητέρα μας

#shapegreece