7 τρόποι για να μπει το παιδί σε πρόγραμμα

Απλές και χρήσιμες συμβουλές για την οργάνωση της σχολικής ζωής του παιδιού σου!

09.08.2018

εχεις διαβασει

1. Μπείτε σε πρόγραμμα

Αυτό χρειάζονται τα παιδιά – και οι γονείς. Θέσε προτεραιότητες, φτιάξε λίστες και οργάνωσε σωστά τη ρουτίνα, τα θέματα υγείας και την καθημερινότητα του παιδιού, ώστε να ξεκινήσει καλά η νέα σεζόν και να συνεχιστεί το ίδιο καλά.

 

2. Βρείτε χρόνο για ύπνο

Τυπικά οι ενήλικες χρειάζονται 7-9 ώρες ύπνου κάθε βράδυ και τα παιδιά σχολικής ηλικίας 9-11 ώρες. Σύμφωνα με τον αμερικανικό οργανισμό Centers for Disease Control and Prevention, οι μαθητές που κοιμούνται 8,5-9,5 ώρες κάθε βράδυ μπορεί να βελτιώσουν την υγεία, την ακαδημαϊκή τους επίδοση και την ποιότητα της ζωής τους.

3. Κάντε εμβόλιο για τη γρίπη

Κι όμως, μια επιδημία μπορεί να ξεκινήσει και μέσα στον Οκτώβριο. Βάλ’ το στο πρόγραμμα. Ο καλύτερος τρόπος για να την αποφύγεις είναι να κάνετε όλη η οικογένεια το εμβόλιο. Χρειάζονται περίπου 2 εβδομάδες μετά τον εμβολιασμό για να αναπτυχθούν στο σώμα σας τα αντισώματα που προσφέρουν προστασία από τη γρίπη.

4. Βάλτε στόχο την άσκηση

Παρότι τα παιδιά συνήθως συμπληρώνουν τον απαραίτητο χρόνο φυσικής δραστηριότητας από τα παιχνίδια, δεν αρέσουν σε όλα τα παιδιά (και τους γονείς τους!) οι δραστηριότητες στο ύπαιθρο. Η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής συστήνει τουλάχιστον 60 λεπτά φυσική δραστηριότητα, που μπορούν να σπάσουν μέσα στη μέρα, ακόμα και ως περπάτημα ως το σχολείο. Στα μικρότερα παιδιά το ζωηρό παιχνίδι καλύπτει τις ανάγκες άσκησης.

 

5. Κάνε παιχνίδι τη διατροφή

Η αρχή της σχολικής χρονιάς είναι πάντα χαοτική, γι’ αυτό και είναι πιο εύκολο να ακολουθήσεις την εύκαιρη λύση για το κολατσιό του παιδιού, δηλαδή τα έτοιμα σνακ, που όμως δεν είναι η πιο υγιεινή επιλογή. Τι μπορείς να κάνεις: Έχε έτοιμα φρέσκα σνακ στο ψυγείο, όπως μπαστουνάκια καρότου, αγγουράκια και γιαούρτι. Επίσης, ένα υγιεινό πρωινό ενισχύει τη μαθησιακή ικανότητα του παιδιού και έχει σημαντικό ρόλο στο να παρέχει τα θρεπτικά συστατικά και την ενέργεια που χρειάζεται στο σχολείο.

 

6. Αναγνώρισε τα συμπτώματα του άγχους

Όλοι μπορεί να νιώθουμε άγχος όταν ξεκινάει κάτι νέο – είτε είναι ένα καινούριο σχολείο είτε απλώς η νέα σχολική χρονιά. Η καθιέρωση μιας καθημερινής ρουτίνας μπορεί να βοηθήσει το παιδί να διαχειριστεί πιο αποτελεσματικά αυτή την περίοδο προσαρμογής. Ποιες είναι οι ενδείξεις άγχους; Οι απουσίες από το σχολείο, η κοινωνική απομόνωση, η ευερεθιστότητα και οι ανεξήγητες σωματικές ενοχλήσεις. Έφηβοι με άγχος που δεν έχει αντιμετωπιστεί παρουσιάζουν συχνά πρόβλημα στο σχολείο, δυσκολεύονται να κάνουν φίλους και να κρατήσουν φιλίες και δεν έχουν αυτοεκτίμηση.

7. Καρδιολογικός έλεγχος για νεαρούς αθλητές

Εάν έχεις έναν μικρό αθλητή στο σπίτι, είναι πιθανό να σου ζητηθεί από το σχολείο ή την ομάδα του μια καρδιολογική εξέταση. Οι περισσότεροι αθλητίατροι καρδιολόγοι συστήνουν καρδιολογικό έλεγχο κάθε 1-2 χρόνια για τα παιδιά που αθλούνται, επειδή η καρδιά τους αλλάζει καθώς μεγαλώνουν.

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

σωστή διατροφή μετά τη γέννα
Μόλις γέννησα: Πώς να αντέξεις την κόπωση τις πρώτες εβδομάδες που θα ξυπνάς κάθε ώρα

Ξέχνα την αυπνία της εγκυμοσύνης. Οι επόμενες μέρες σε θέλουν δυνατή!

Νέος μπαμπάς; Αυτά είναι τα 8 παράπονα που θέλει ΣΙΓΟΥΡΑ να κάνει (τους ρωτήσαμε και ιδού τι μας είπαν)

Είσαι νέα μαμά; Ένας νέος μπαμπάς θα σου πει τι κάνεις και τον εκνευρίζεις ειδικά το πρώτο δύσκολο διάστημα με το μωρό στο σπίτι. Άνοιξε τ’ αυτιά σου.

Είναι κολικός; Και αν ναι, πώς θα βοηθήσεις το μωρό σου

Είναι κολικός; Αυτό είναι από τα άρθρα που με πολλή ειλικρίνεια θα ονόμαζα βιογραφικά, αφού παρά τα χρόνια, θυμάμαι ακόμη τους κολικούς του γιου μου.

8 πράγματα που πρέπει να κάνεις όταν το μωρό είναι άρρωστο (και 3 που δεν πρέπει): Τα έμαθα και στα λέω

Η εποχή των κρυολογημάτων έχει φτάσει και έχει χτυπήσει αναπόφευκτα την πόρτα αλλά και το μωρό σου. Η mother of two, Κατερίνα Πατούλια, δίνει οδηγίες

Παιδιά στο κρεβάτι των γονιών; Πώς θα κόψεις τη συνήθεια

Το μωρό σου θέλει να κοιμάται μαζί σας; Η συνήθεια με τα παιδιά στο κρεβάτι των γονιών είναι συχνά αλλά υπάρχουν λύσεις για να την αντιμετωπίσεις.

8 σημαντικά βήματα για να μεγαλώσουμε συναισθηματικά υγιή αγόρια
8 σημαντικά βήματα για να μεγαλώσουμε συναισθηματικά υγιή αγόρια

Πολλά αγόρια καθώς μεγαλώνουν και γίνονται άντρες μαθαίνουν πώς να είναι ανεξάρτητοι, σκληροί, αυταρχικοί

#shapegreece