Wellness στόχος: "Πόσο fit είμαι και πώς μπορώ να βελτιώσω τη φυσική μου κατάσταση;"

Γιατί μία γυναίκα, όπως η Ελευθερία Ζαπαντιώτη, που η γυμναστική είναι το επάγγελμά της να ζητήσει τη βοήθεια της επιστημονικής ομάδας του Bioiatriki + Nutrition & Fitness για να πάρει τις απαντήσεις που θέλει για τη φυσική της κατάσταση;

Βιοϊατρική Ζαπαντιώτη

Η Ελευθερία Ζαπαντιώτη είναι trainer. Μπορεί όμως να εκμεταλλευτεί τις υπηρεσίες του Bioiatriki + Nutrition & Fitness για να διαπιστώσει το επίπεδο της φυσικής της κατάστασης και να πάρει συμβουλές για το πώς θα τη βελτιώσει, καθώς διανύει τη δεκαετία των 30 και θέλει το μέλλον να τη βρει δυνατή και πανέτοιμη για νέες προκλήσεις!

Για όλες τις γυναίκες, ανεξάρτητα από την ηλικία και το επάγγελμά τους, είναι σημαντικό να γίνει σε κάποια φάση της ζωής τους μια εκτίμηση εργομέτρησης και διατροφικής συμπεριφοράς, όπως εξηγούν οι ειδικοί από τα προγράμματα Bioiatriki + Nutrition & Fitness. Ας μην ξεχνάμε ότι η διατροφή αποτελεί θεμέλιο για τη φυσική μας κατάσταση και για την υγεία μας και η διατροφική εκπαίδευση είναι ζωτικής σημασίας για γυναίκες, όπως η Ελευθερία, που γυμνάζονται πολύ και επιθυμούν να έχουν ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Είναι επίσης το εχέγγυο για μια καλή υγεία στο μέλλον, ως μέτρο πρόληψης για τυχόν νοσήματα αλλά και ως ένα επιπλέον "εφόδιο" για μια γυναίκα που επιθυμεί να αποκτήσει παιδί.

Στην εποχή που τα πρότυπα σώματος είναι πολύ προβεβλημένα, και όχι πάντα με τον σωστό τρόπο, η Bioiatriki+ Nutrition μπορεί να προσφέρει ένα πολύ σημαντικό έργο: Εξατομικευμένη διατροφική συμβουλευτική και διατροφική εκπαίδευση προς διαμόρφωση ορθών διατροφικών συνηθειών, προκειμένου το άτομο να αποκτήσει μια υγιή σχέση με το φαγητό, να απολαμβάνει την τροφή με ποικίλους αγαπημένους συνδυασμούς και ποιοτικά θρεπτικά συστατικά, χωρίς να στερείται, όπως εξηγούν οι επιστήμονες του Κέντρου.

Η Ελευθερία και ο fitness στόχος της!

Το πρώτο σημαντικό βήμα για την εκτίμηση της φυσικής της κατάστασης ήταν η δοκιμασία με το μηχάνημα Fit3D, το οποίο δείχνει πολλούς δείκτες για την κατάσταση του σώματος. Όπως εξήγησε στην Ελευθερία ο Ιωάννης Αρναούτης, MSc, Ph.D, Υπεύθυνος Bioiatriki+,  Εργοφυσιολόγος, Διδάκτωρ Τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας – Διατροφής, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, πρόκειται για ένα μοναδικό μηχάνημα που δίνει στον εξεταζόμενο την ευκαιρία να "δει" το σώμα του μέσα από τις μετρήσεις και να οπτικοποιήσει τον καλύτερο, πιο υγιή και πιο fit εαυτό του.

Βιοϊατρική Ζαπαντιώτη

"Είναι εντυπωσιακό, αφού εκτός από τις βασικές μετρήσεις, π.χ. άλιπη μάζα, ρυθμό βασικού μεταβολισμού, περίμετρο μέσης ή αναλογία μέσης – ισχίου, το Fit3D μου έδωσε πληροφορίες για τη στάση του σώματός μου τις οποίες μπορώ να αξιοποιήσω για να αποφύγω μελλοντικά πόνους και ενοχλήσεις", ανέφερε η Ελευθερία. "Επίσης, όπως μου εξήγησε ο Ιωάννης Αρναούτης, με το μηχάνημα αυτό και το βίντεο που θα μου σταλεί στο μέιλ μου από την εξέταση θα μπορώ να κάνω σύγκριση του σώματός μου τώρα και αφού υιοθετήσω τις αλλαγές που θα μου συστήσουν".

Ζαπαντιώτη

Επιπλέον, η Ελευθερία πήρε την εκτίμηση που χρειάζεται με ορισμένες ακόμη δοκιμασίες που έκριναν απαραίτητες για την περίπτωσή της οι ειδικοί του Bioiatriki+ Fitness. Ανάμεσά τους το ποδηλατοεργόμετρο, ένα μηχάνημα που εκτελεί εργομέτρηση αλλά προτιμάται για ανθρώπους που νιώθουν καλύτερα στο ποδήλατο αντί για το διάδρομο. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα να γίνει και μία άλλη εξέταση με τη χρήση ειδικού ποδηλάτου στο οποίο προστίθενται αντιστάσεις για τον έλεγχο της εκρηκτικότητας της κίνησης, μία ακόμα σημαντική παράμετρος για ανθρώπους που θέλουν να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση.

Βιοϊατρική Ζαπαντιώτη

Tips για βελτίωση του μεταβολισμού

Παρότι γυμνάστρια, η Ελευθερία συζήτησε με την διαιτολόγο και για τη διατροφή της και για το πώς μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση του μεταβολισμού. Εκτός από τις εξατομικευμένες συμβουλές, η Ιωάννα Στεργίου MSc, Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, Επιστημονική Συνεργάτης Bioiatriki+ Nutrition έδωσε στην Ελευθερία τα παρακάτω tips που συνδυάζουν διατροφή και άσκηση που μπορείς να τα υιοθετήσεις κι εσύ!

Αύξηση του χρόνου άσκησης με έμφαση σε:

  • Ασκήσεις με αντιστάσεις ή με το βάρος του σώματος ως αντίσταση, με στόχο την αύξηση της μυϊκής μάζας, καθώς όσο περισσότερη είναι μυϊκή μάζα τόσο πιο γρήγορος ο μεταβολισμός.
  • Ασκήσεις υψηλής έντασης (HIIT), με γρήγορες και πολύ έντονες εκρήξεις.
  • Επιπρόσθετη κίνηση κατά τη διάρκεια της ημέρας (αύξηση NEAT) όπως περπάτημα, δουλειές σπιτιού, μείωση χρήσης ασανσέρ και αυτοκινήτου κ.α.

Στη διατροφή:

  • Αύξηση των πρωτεϊνών στα γεύματα όπως γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα, αυγά, κρέας, πουλερικά και ψάρια. 

  • Αποφυγή της κατανάλωσης μεγάλου γεύματος 2 με 3 ώρες πριν το ύπνο.

  • Αποφυγή στερητικών και πολύ χαμηλών θερμίδων διατροφών (800-1200 θερμίδων).

  • Επαρκής ύπνος. Τουλάχιστον 7-9 ώρες για τις ηλικίες 18-64 ετών και 6 με 8 ώρες για τις ηλικίες >65.

  • Επαρκής ενυδάτωση. Τουλάχιστον 8 με 10 ποτήρια νερό την ημέρα.

  • Ποικιλία τροφίμων κατά τη διάρκεια της ημέρας για την κάλυψη των αναγκών σε όλα τα θρεπτικά συστατικά.

Mάθε περισσότερα και ανακάλυψε πώς μπορεί να βοηθήσει κι εσένα το Bioiatriki+ 

210 6966282

 www.bioiatrikiplus.gr

 contact@bioiatrikiplus.gr

Βιοϊατρική Αμπελοκήπων, 6ος όροφος – Λ. Κηφισίας 132 & Παπαδά, 115 26

βιοϊατρική

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i