Aquathlon, Iroman, Δίαθλο ή Τρίαθλο; Ποιον αγώνα να επιλέξεις και γιατί;

Ψάχνεις νέα πρόκληση; Ίσως σε κάποιον από τον παρακάτω αγώνα βρεις αυτό που ζητάς για ν' ανανεώσεις τον τρόπο άσκησής σου, αλλά και εσένα την ίδια!

αθλητές που αγωνίζοναι σε αγώνα istock

Υπάρχει ένας αγώνας για σένα, ένα απαιτητικό fitness challenge που συνδυάζει τρία αθλήματα: την κολύμβηση, την ποδηλασία και το τρέξιμο. Οι αγώνες αυτοί θα αναθεωρήσουν τα όριά σου, θα σου χαρίσουν αυτοπεποίθηση και θα σε φέρουν πιο κοντά στη φύση αλλά και στον εαυτό σου. 

Αν θέλεις να προκαλέσεις τα όριά σου πάρε μέρος σε κάποιους από τους παρακάτω αγώνες:

Aquathlon

Αποτελείται από συνεχή αγώνα σε 2 στάδια: κολύμβηση και τρέξιμο. Συγκεκριμένα, αποτελείται από 2.5 χλμ. τρέξιμο, 1 χλμ. κολύμβηση και άλλα 2.5 χιλιόμετρα τρέξιμο, χωρίς καμία διακοπή μεταξύ τον αθλημάτων, με τις χιλιομετρικές αποστάσεις να διαφέρουν ανάλογα με την εμπειρία σου.

Δίαθλο

Αποτελείται από τρέξιμο, το οποίο ακολουθείται από ποδηλασία κι έπειτα ξανά τρέξιμο. Αν και οι αποστάσεις μπορεί να διαφέρουν, συνήθως το τρέξιμο γίνεται στα 5 χλμ., ενώ η ποδηλασία γύρω στα 20.

Τρίαθλο

Το τρίαθλο ουσιαστικά περιλαμβάνει όλα τα παραπάνω διαδοχικά: κολύμβηση, τρέξιμο και ποδηλασία, στα οποία συμμετέχεις και πάλι συνεχόμενα, χωρίς διάλειμμα. Η σειρά των αγωνισμάτων μπορεί ν' αλλάζει και συνήθως τηρούνται τα 5-10 χλμ. στο τρέξιμο, 1-2 χλμ. κολύμπι και 20-60 χλμ. ποδηλασία.

Ironman

Το Ironman είναι η πιο γνωστή διοργάνωση τριάθλου στον κόσμο, η οποία περιλαμβάνει κολύμβηση, ποδηλασία και τρέξιμο. Οι αθλητές καλύπτουν συνολικά 3,86 χιλιόμετρα κολύμβησης, 180 χιλιόμετρα ποδηλασίας και 42,2 χιλιόμετρα τρέξιμο (μαραθώνιος), σε μία μόνο ημέρα. Ο αγώνας θεωρείται ένας από τους πιο απαιτητικούς στον κόσμο, τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά.

Πώς θα βοηθήσει η διατροφή να έχεις καλύτερες επιδόσεις στο τρίαθλο;

Γιατί να πάρεις μέρος σε τέτοιους αγώνες;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να λάβεις μέρος σε αγώνες δίαθλου ή τριάθλου. Ακολουθούν μερικοί από τους πιο σημαντικούς:

Θέτεις στόχους και τους ξεπερνάς: Τόσο το δίαθλο όσο και το τρίαθλο είναι απαιτητικά αθλήματα που απαιτούν σκληρή προπόνηση και αφοσίωση. Η επίτευξη ενός τέτοιου στόχου μπορεί να σου δώσει μια τεράστια αίσθηση ικανοποίησης και αυτοπεποίθησης.

Βελτιώνεις τη φυσική σου κατάσταση: Και τα δύο αθλήματα προσφέρουν μια εξαιρετική προπόνηση για όλο το σώμα, η οποία θα βελτιώσει την καρδιαγγειακή σας υγεία, τη μυϊκή σου δύναμη και την αντοχή σου.

Δοκιμάζεις τα όριά σου: Αν ψάχνεις για μια πρόκληση που θα σε ωθήσει στα όριά σου οι παραπάνω αγώνες είναι ιδανικές για εσένα.

Αυξάνεις την αυτοπεποίθησή σου: Η ολοκλήρωση ενός δύσκολου αγώνα μπορεί να σου δώσει μια τεράστια ώθηση στην αυτοπεποίθηση.

Χτίζεις πειθαρχία: Η προπόνηση για αυτά τα αθλήματα απαιτεί πειθαρχία και αφοσίωση. Η ανάπτυξη αυτών των δεξιοτήτων θα σε ωφελήσει σε όλους τους τομείς της ζωής σου.

Συμβουλές για τρίαθλο: 4 πράγματα που πρέπει να θυμάσαι

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i