Πηγαίνεις γυμναστήριο και νομίζεις ότι είσαι fit; Τι σημαίνει να είσαι πραγματικά fit και ποιο είδος άσκησης χρειάζεσαι περισσότερο;

Ιδού τι μας είπε η fitness expert και Pilates instructor Μέμα Τσαχάκη.

11.09.2020

εχεις διαβασει

https://www.istockphoto.com/photo/young-sporty-attractive-woman-practicing-yoga-doing-donkey-kick-exercise-in-front-of-gm1155359906-314504883

Από τη Μέμα Τσαχάκη, fitness master trainer και Pilates instructor @mema.pilates

Οι περισσότεροι άνθρωποι που θα χαρακτήριζαν τους εαυτούς τους “fit” περνούν την πλειοψηφία της ημέρας τους καθισμένοι σε ένα γραφείο, μπροστά από έναν υπολογιστή, και στη συνέχεια πηγαίνουν για 1-2 ώρες στο γυμναστήριο. Ταυτίζεσαι;

Κι όμως, σύμφωνα με την Pilates instructor Μέμα Τσαχάκη «fit δεν είναι εκείνος που πηγαίνει γυμναστήριο για 1 ώρα, 2-3 φορές, την εβδομάδα αλλά εκείνος που έχει ενσωματώσει την κίνηση μέσα στην καθημερινότητά του».

Γιατί το Pilates είναι μία από τις ιδανικότερες επιλογές αν θέλεις να είσαι πραγματικά fit;

«Βασική αρχή του Pilates είναι η ορθοσωμία, οπότε βοηθά το σώμα να αποκτήσει σωστή στάση, όχι μόνο κατά τη διάρκεια του μαθήματος, αλλά και στην καθημερινότητα μετέπειτα. Με αυτό τον τρόπο το σώμα ‘εκπαιδεύεται’ να ενεργοποιεί τους μυς και να στέκεται σωστά μειώνοντας τις πιθανότητες τραυματισμού» εξηγεί η Μέμα Τσαχάκη και συμπληρώνει: «Το να κάθεσαι, για παράδειγμα, 8-10 ώρες μπροστά από έναν υπολογιστή και μετά να πηγαίνεις για 1 ώρα στο γυμναστήριο δεν είναι ένδειξη σωστής αθλητικής συμπεριφοράς, ενώ παράλληλα αυξάνεις τις πιθανότητες τραυματισμού». Βάλε την κίνηση μέσα στην καθημερινότητά σου – περπάτησε για να πας στη δουλειά, αντί να οδηγήσεις, προτίμησε τις σκάλες για να ανέβεις στο σπίτι σου, αντί να πάρεις το ασανσέρ κ.ά. και, φυσικά, συνέχισε να απολαμβάνεις το αγαπημένο σου σπορ ή να πηγαίνεις γυμναστήριο.

Γιατί παρατάω συνέχεια τη γυμναστική; 6 trainers σου παρουσιάζουν τους πιθανούς λόγους

Πώς να φανούν οι κοιλιακοί; 10λεπτη ρουτίνα ασκήσεων για να κάψουμε το κοιλιακό λίπος

3 ασκήσεις για σφιχτή κοιλιά και τονωμένους γλουτούς (εύκολα, στο σπίτι!)

Οι τρεις ασκήσεις για κοιλιακούς, τα πλαϊνά και το πίσω μέρος του κορμού για πραγματικά γυμνασμένη κοιλιά

[related id="654845"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece