Πόνος στο γόνατο από το τρέξιμο; Λύσε το πρόβλημα!

Έτρεξες σε κάποιο αγώνα και άρχισαν οι πόνοι; Μάλλον είναι από το τρέξιμο, και η ειδικός έχει τις σωστές συμβουλές για να ανακουφίσεις τον πόνο και να το ξεπεράσεις!

28.09.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Αποκατάσταση τραυματισμών με βλαστοκύτταρα: Είναι αποτελεσματικά;

Τι σημαίνει ο πόνος στο γόνατο; «Ο πόνος αυτός συμβαίνει συνήθως στο τρέξιμο, όταν ασκείται συνεχής πίεση στα πόδια που προκαλεί φλεγμονή στους τένοντες» εξηγεί η Νάντια Σουένταν, M.D., αθλητίατρος με ειδίκευση στα γυναικεία σπορ. Οι πόνοι αυτοί μπορεί να εμφανιστούν σε όλους τους αθλητές ανεξαρτήτως επιπέδου και για να μειώσεις την πιθανότητα να εμφανιστούν και σ’ εσένα, η ειδικός σου δίνει τις κατάλληλες συμβουλές.

Βρες τα όριά σου

Αύξησε σταδιακά τα χιλιόμετρα που τρέχεις, όπως και την ένταση. Εάν αισθανθείς δυσφορία στο κάτω μέρος των ποδιών σου, σταμάτησε αμέσως και απόφυγε να τρέξεις την επόμενη ημέρα. Εάν πιεστείς να συνεχίσεις, θα αυξήσεις τη φλεγμονή και τον πόνο.

Αγόρασε τα κατάλληλα αθλητικά παπούτσια

Προτίμησε αυτά που στηρίζουν τις ψηλές καμάρες, μειώνουν τον πρηνισμό και εφαρμόζουν καλύτερα στο πόδι σου, βελτιώνοντας το βάδισμά σου.

Κάνε στρέτσινγκ

Τέντωσε τα δάχτυλα των ποδιών σου για 10 δευτερόλεπτα και επανάλαβε αυτή τη διαδικασία τουλάχιστον δύο φορές κάθε μέρα. Αυτό θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις την ευλυγισία σου και να αποτρέψεις τον τραυματισμό σου.

Δροσίσου

Βάλε λίγο πάγο επάνω στις κνήμες σου και άφησέ τον για 10 λεπτά, δύο με τρεις φορές την ημέρα. Το κρύο θα μειώσει το πρήξιμο.

Κάνε γιόγκα

Δοκίμασε μερικές στάσεις όπως το «μισοφέγγαρο» ή τον «πολεμιστή». Θα δυναμώσεις τους μυς στο κάτω μέρος των ποδιών σου και έτσι θα έχεις καλύτερη ισορροπία στο τρέξιμο.

Πήγαινε στο γιατρό

Όλα τα παραπάνω θα σε βοηθήσουν, αλλά αν αισθάνεσαι σουβλιές σε κάθε σου βήμα, θα πρέπει να ενημερώσεις το γιατρό σου, καθώς μπορεί να πρόκειται για κάταγμα κόπωσης.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece