Ηλιάνα Παπαγεωργίου: Τι γυμναστική κάνει ένα μοντέλο και ποια γυμναστήρια προτιμά στη Νέα Υόρκη;

Αυτά είναι τα insider fitness μυστικά της Ηλιάνας Παπαγεωργίου.

20.11.2018

εχεις διαβασει

Το όνομα της περιλαμβάνεται στη λίστα μοντέλων του πρακτορείου Ford και είναι κριτής στο Greece’s Next Top Model.

Γι’αυτό ακριβώς δεν υπάρχει πιο κατάλληλος άνθρωπος από την Ηλιάνα Παπαγεωργίου για να μυηθούμε στον κόσμο των μοντέλων, να γνωρίσουμε τους καλύτερους experts και να μάθουμε τα πιο αποτελεσματικά insider tips για άσκηση, υγεία, διατροφή και ομορφιά. Να τι μας είπε για το πρόγραμμα γυμναστικής της στην τελευταία της φωτογράφηση για το περιοδικό SHAPE.

Τι ρουτίνα γυμναστικής ακολουθείς;

«Έχω έναν personal trainer που είναι και κολλητός μου, τον λένε John Liga, είναι celebrity trainer και γυμναζόμαστε δύο φορές την εβδομάδα. Πηγαίνουμε σε ένα private γυμναστήριο, το Drive 495 του Don Saladino στο Σόχο, όπου επικρατεί ευλαβική ησυχία, γιατί είναι σημαντικό να είσαι συγκεντρωμένος όταν γυμνάζεσαι.

Εκεί ο John έχει κάθε φορά άλλο πρόγραμμα, βασισμένο στις ασκήσεις όλων των αθλημάτων, από μπάσκετ, ποδόσφαιρο και στίβο μέχρι γιόγκα!

Αυτή η εναλλαγή με βοηθά να μη βαριέμαι και να έχω καλύτερο αποτέλεσμα. Ο γυμναστής μου είναι επίσης και founder σε ένα app που λέγεται LIFT session και, όταν δεν είμαι στη Νέα Υόρκη, κλείνουμε ραντεβού και γυμναζόμαστε μαζί live. Εγώ τις προάλλες ήμουν στη Σαντορίνη κι εκείνος είχε ήδη σχεδιάσει το πρόγραμμά μου, μου έβαλε μουσική, μου έλεγε τι να κάνω και με διόρθωνε. Είναι τέλειο, γιατί μπορείς να το κάνεις παντού, με τους καλύτερους trainers στον κόσμο στο tablet σου.

 


Για αερόβια άσκηση πηγαίνω στο Aerospace, ένα διάσημο boxing gym με το καλύτερο ίσως αερόβιο πρόγραμμα πάνω από 25 χρόνια. Εκεί πηγαίνουν όλα τα μοντέλα, η Adriana Lima, για παράδειγμα, βρίσκεται συνέχεια εκεί. Την Κυριακή, για να χαλαρώσω, γυμνάζομαι με την Tracy Anderson σε ένα steam room, με ασκήσεις για το γυναικείο σώμα.

Όταν έχω λίγο παραπάνω ελεύθερο χρόνο, κάνω και Πιλάτες ή μπαλέτο. Υπάρχει ένα πολύ ωραίο στούντιο, το Ballet Beautiful της Mary Helen Bowers στο Σόχο, στο οποίο πηγαίνουμε πολλά μοντέλα, γιατί οι χορευτικές κινήσεις μάς βοηθούν στις φωτογραφήσεις. Όταν είμαι στην Ελλάδα, γυμνάζομαι στο Performance 22 με τον Νίκο Παπαβασιλείου και την υπόλοιπη ομάδα. Χθες, που τους είπα ότι έχω φωτογράφηση για εξώφυλλο, με λιώσανε για 2 ώρες!»

Έχοντας δοκιμάσει τόσα είδη γυμναστικής, ποιο είναι καλύτερο για το γυναικείο σώμα;

«Νομίζω ότι οι γυναίκες χρειαζόμαστε δύο-τρεις φορές την εβδομάδα αερόβια άσκηση για αντοχή και μείωση του στρες – ακόμα και 45 λεπτά περπάτημα αρκούν. Οπωσδήποτε πρέπει να κάνουμε γυμναστική με λίγα βάρη, γιατί μας προσδίδει σφιχτό σώμα. Επίσης, το Πιλάτες ισιώνει τον κορμό και μας… ψηλώνει».

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece