Κάνε το τεστ & βρες το σωματότυπό σου!

Κάνε το τεστ, μάθε τι σωματότυπο έχεις και ακολούθησε τις συμβουλές που σου δίνουμε.

11.05.2012

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

Κάνε το τεστ & βρες το σωματότυπό σου!

Ο σωματότυπός μας επηρεάζεται περισσότερο από τις «θηλυκές» ορμόνες, τα οιστρογόνα και την προγεστερόνη, και από τις «ανδρικές» ορμόνες, που ονομάζονται ανδρογόνα. Όλες έχουμε και τα δύο, αλλά σε διαφορετικούς συνδυασμούς.

Σε μια γυναίκα με «γυνοειδή» σωματότυπο (σώμα «αχλάδι») υπερισχύουν οι θηλυκές ορμόνες, ενώ σε μια γυναίκα με «ανδροειδή» σωματότυπο (σώμα «μήλο») υπερισχύουν οι ανδρικές (δεν πλησιάζει καθόλου τον μέσο άνδρα, αλλά την προδιαθέτει να αποθηκεύει το λίπος περίπου όπως αυτός). Δυστυχώς, αυτό τις καθιστά πιο επιρρεπής σε ορισμένους κινδύνους υγείας που αντιμετωπίζουν και οι άνδρες, όπως οι παθήσεις της καρδιάς.

Για να το αποφύγουμε αυτό, πρέπει να ακολουθούμε συγκεκριμένη διατροφή και συγκεκριμένο τρόπο ζωής. Επιπλέον, παρότι καμία άσκηση και καμία διατροφή δεν μπορεί να αλλάξει το σωματότυπό σου, με το σωστό σύστημα το σώμα σου μπορεί να γίνει πιο λεπτό και πιο υγιές από ποτέ. Δες πώς:

Τι σωματότυπο έχεις;

Όλες γνωρίζουν αν αποθηκεύουν περισσότερο λίπος στην κοιλιά ή στους γλουτούς. Αλλά αν δεν είσαι σίγουρη, κάνε αυτή τη γρήγορη μέτρηση για να δεις ποια είναι η αναλογία της περιφέρειας μέσης με αυτήν των γοφών και δες πιο κάτω αν είσαι «μήλο» ή «αχλάδι». Κάνε το τεστ:

1.  Μέτρησε με μεζούρα το στενότερο σημείο της μέσης, συνήθως 3 εκ. πάνω από τον αφαλό.

2.  Μέτρησε τους γοφούς σου, περίπου 8 με 10 εκατοστά κάτω από τα κόκαλα των γοφών ή στο πιο φαρδύ σημείο της περιοχής.

3.  Για να βρεις την αναλογία διαστάσεων μέσης-γοφών, διαίρεσε την περιφέρεια μέσης με αυτήν των γοφών.

  • 0,8 ή μικρότερη: «αχλάδι»
  • 0,8 ή μεγαλύτερη: «μήλο»

Ο σωματότυπός σου… με μια ματιά

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece