5 αλήθειες που θα σε κάνουν να καις περισσότερο

Θέλεις να καις περισσότερο λίπος; Αυτές οι συνήθειες θα σε βοηθήσουν τονώνοντας ακόμα περισσότερο το μεταβολισμό σου.

07.11.2019

εχεις διαβασει

Είμαι 20 χρονών και θέλω γράμμωση στην κοιλιά: Τι κάνεις λάθος, η διατροφή και οι ασκήσεις για φλατ στομάχι

1. Πιες περισσότερο νερό

Αν δεν πίνεις αρκετό νερό μπορεί να νιώθεις κουρασμένη και άτονη, τα οποία είναι αρκετός λόγος για να βεβαιωθείς ότι πίνεις όσο πρέπει. Μια μελέτη έδειξε επίσης πως οι άνθρωποι που έπιναν 8 με 12 ποτήρια νερό τη μέρα έκαιγαν περισσότερο λίπος από εκείνους που έπιναν μόνο 4, οπότε πίνε γουλιές για να χάσεις.

2. Κοιμήσου καλά

Η λίστα με τα πλεονεκτήματα ενός καλού ύπνου μοιάζει ατελείωτη και η ενίσχυση του μεταβολισμού δεν αποτελεί εξαίρεση: πολλές μελέτες έχουν συνδέσει την αύξηση βάρους με την έλλειψη ποιοτικού ύπνου. Αν δεν κοιμάσαι ήδη τις συνιστώμενες επτά με οχτώ ώρες κάθε βράδυ, προσπάθησε να βρεις τρόπους να τις αυξήσεις.

Γρήγορο κόλπο: Σβήσε τις ηλεκτρονικές συσκευές τουλάχιστον 30 λεπτά προτού ξαπλώσεις. Το φως που εκπέμπουν αυτά τα γκάτζετ δυσκολεύει τον οργανισμό να μπει σε μια διανοητική κατάσταση ηρεμίας.

3. Προπόνηση ενδυνάμωσης

Οι μύες είναι ένας σταθμός καύσης λίπους, οπότε βεβαιώσου ότι δεν αμελείς το πρόγραμμα μυικής ενδυνάμωσης. Βάλε στόχο σου τα 120 λεπτά προπόνησης ενδυνάμωσης την εβδομάδα και θα δεις τη διαφορά.

4. Ξε-αγχώσου

Το άγχος μπορεί να κάνει περισσότερα από το να σε τρελάνει – μπορεί κυριολεκτικά να μειώσει το μεταβολισμό σου. Ο φταίχτης είναι η ορμόνη του άγχους, η κορτιζόλη: όταν τα επίπεδά της είναι πολύ ανεβασμένα, εμποδίζει την ικανότητα του σώματός σου να καίει λίπος. Αφιέρωσε μερικές στιγμές για να πάρεις βαθιές ανάσες ή γράψου σε ένα μάθημα χαλαρωτικής yoga για να κρατάς το μεταβολισμό σου υπό έλεγχο.

5. Πρόσθεσε διαλειμματική

Αν κάνεις την αεροβική σου με τον ίδιο ρυθμό κάθε μέρα, δεν χρησιμοποιείς το χρόνο σου όσο καλά θα μπορούσες. Προσθέτοντας διαστήματα υψηλής έντασης στην αεροβική σου θα σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες σε κάθε προπόνηση, οπότε εκμεταλλεύσου στο έπακρο τα 45 λεπτά σου στο διάδρομο και κάνε πιο αποτελεσματική την άσκησή σου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece