Γνωρίζουμε την αθλήτρια στίβου Αναστασία Καρακατσάνη

Η Αναστασία Καρακατσάνη κατέχει δύο σημαντικές θέσεις σε πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα.

17.05.2018

εχεις διαβασει

Αθλήτρια στίβου

Η 25χρονη Αναστασία Καρακατσάνη παραδίδει «μαθήματα» για το πώς διαχειρίζεσαι μια ήττα, πώς προετοιμάζεις τον εαυτό σου πριν από έναν αγώνα, αλλά και τι θα άλλαζε αν ήταν ξανά έφηβη. Κατέχοντας δύο σημαντικές θέσεις σε πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα και δύο πανελλήνια ρεκόρ, η Αναστασία επιβεβαιώνει το αυτονόητο: κάτι κάνει καλά.

Οι διακρίσεις της Αναστασίας

▶ Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα: 4η θέση στα 5.000 μέτρα στην κατηγορία Νεανίδων το 2011, 3η θέση στα 10.000 μέτρα στην κατηγορία Νέων γυναικών το 2013.
▶ Πανελλήνια ρεκόρ: 5.000 μέτρα και 10.000 μέτρα Νέων γυναικών.

Αθλείται περίπου 4 ώρες την ημέρα, πρωί και απόγευμα. «Η προπόνησή μου περιλαμβάνει πολλά χιλιόμετρα, διαλειμματική προπόνηση, τρέξιμο μεγάλης διάρκειας, ανηφόρες, βάρη».

«Τώρα πια προσέχω τη διατροφή μου περισσότερο απ’ ό,τι τα προηγούμενα χρόνια, γιατί διαπίστωσα πως αισθάνομαι καλύτερα σωματικά».

Η μέρα της στο… πιάτο

  • Πρωινό: Κουακερόπιτα με μέλι και φρούτα
  • Μεσημεριανό: Σαλάτα με ένα πλήρες γεύμα
  • Βράδυ: Σαλάτα με πρωτεΐνη
  • Ενδιάμεσα: Φρούτα, μπάρα δημητριακών, πολύ νερό και σίγουρα έναν καφέ την ημέρα

«Όταν ήμουν μικρή, δεν μπορούσα να αντισταθώ στα γλυκά, αλλά τώρα πια δεν μπορώ να αντισταθώ στο burger. Αλλά προσπαθώ…».

«Πριν από κάθε σημαντικό αγώνα σκέφτομαι όλη τη χρονιά και το πώς έφτασα εκεί. Δε σκέφτομαι τίποτα άλλο. Θέλω να ανταμείβονται οι κόποι μου».

«Κανείς δε θέλει να χάνει, αλλά συμβαίνει. Τότε εντοπίζεις τα λάθη που έκανες και τα διορθώνεις, ώστε στον επόμενο αγώνα να είσαι καλύτερος. Είτε χάνω είτε κερδίζω, δεν αντιδρώ υπερβολικά. Σέβομαι τον αντίπαλό μου».

«Όταν αγαπάς αυτό που κάνεις, δε θεωρείς πως έχεις κάνει θυσίες. Μπορεί να έχεις χάσει εκδρομές με το σχολείο, εξόδους με φίλους ή να μην τρως όσο θα ήθελες κάποιες φορές, αλλά τίποτα δε συγκρίνεται με τη χαρά του να πετυχαίνεις το στόχο σου».

«Ως έφηβη ήμουν πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου και αυτό με έκανε την αθλήτρια που είμαι σήμερα. Πίεζα τον εαυτό μου πολύ και συνέχεια, αλλά δεν το μετάνιωσα. Το μόνο που θα άλλαζα θα ήταν να μην ακούω τους άλλους και να μη στενοχωριέμαι με τα κακόβουλα σχόλια».

 

Περισσότερα από Fitness

Θες να ξεκινήσεις SUP; Μάθε τα οφέλη του και τι σανίδα να επιλέξεις

Έχεις πολλούς λόγους για να κάνεις Stand up Paddling, δες και όσα πρέπει να ξέρεις για τις σανίδες SUP!

Πόνος στο γόνατο; Οι πιθανότερες αιτίες και τι πρέπει να κάνεις

Είτε γυμνάζεσαι είτε όχι, είναι πολύ πιθανό ένας πόνος στο γόνατος να σε απασχολήσει. Ποιες είναι οι πιθανότερες αιτίες εμφάνισής του και τι πρέπει να κάνεις; 

6 λόγοι που δεν έχεις φλατ κοιλιά (μήπως στριφογυρίζεις στον ύπνο;)

Υπάρχουν έξι ένοχοι που ευθύνονται για τη συγκέντρωση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Εξουδετέρωσε τους και φόρεσε με αυτοπεποίθηση τα crop tops του καλοκαιριού. 

fit woman άσκηση μυς
Οι ορμόνες επηρεάζουν την αύξηση μυικής μάζας και να ποιο είδος άσκησης πρέπει να κάνεις όσο μεγαλώνεις

Έχεις σκεφτεί πώς επηρεάζουν οι ορμόνες την αύξηση της μυικής μάζας; Ο ενδοκρινολόγος διαβητολόγος Ανδρέας Θωμόπουλος απαντά στο ερώτημα αυτό.

Θέλεις σφιχτούς γλουτούς; Δες το 5λεπτο πρόγραμμα της fitness guru

Αυτές είναι οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να φτιάξεις βραζιλιάνικους γλουτούς. Έτοιμη να ιδρώσεις;

Oι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις πριν τις διακοπές για να τονώσεις το σώμα σου (θέλεις γυμναστήριο ή outdoor training;)

Oι διακοπές βρίσκονται μια ανάσα μακριά, ωστόσο πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης.

#shapegreece