Γνωρίζουμε την αθλήτρια στίβου Αναστασία Καρακατσάνη

Η Αναστασία Καρακατσάνη κατέχει δύο σημαντικές θέσεις σε πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα.

17.05.2018

εχεις διαβασει

Αθλήτρια στίβου

Η 25χρονη Αναστασία Καρακατσάνη παραδίδει «μαθήματα» για το πώς διαχειρίζεσαι μια ήττα, πώς προετοιμάζεις τον εαυτό σου πριν από έναν αγώνα, αλλά και τι θα άλλαζε αν ήταν ξανά έφηβη. Κατέχοντας δύο σημαντικές θέσεις σε πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα και δύο πανελλήνια ρεκόρ, η Αναστασία επιβεβαιώνει το αυτονόητο: κάτι κάνει καλά.

Οι διακρίσεις της Αναστασίας

▶ Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα: 4η θέση στα 5.000 μέτρα στην κατηγορία Νεανίδων το 2011, 3η θέση στα 10.000 μέτρα στην κατηγορία Νέων γυναικών το 2013.
▶ Πανελλήνια ρεκόρ: 5.000 μέτρα και 10.000 μέτρα Νέων γυναικών.

Αθλείται περίπου 4 ώρες την ημέρα, πρωί και απόγευμα. «Η προπόνησή μου περιλαμβάνει πολλά χιλιόμετρα, διαλειμματική προπόνηση, τρέξιμο μεγάλης διάρκειας, ανηφόρες, βάρη».

«Τώρα πια προσέχω τη διατροφή μου περισσότερο απ’ ό,τι τα προηγούμενα χρόνια, γιατί διαπίστωσα πως αισθάνομαι καλύτερα σωματικά».

Η μέρα της στο… πιάτο

  • Πρωινό: Κουακερόπιτα με μέλι και φρούτα
  • Μεσημεριανό: Σαλάτα με ένα πλήρες γεύμα
  • Βράδυ: Σαλάτα με πρωτεΐνη
  • Ενδιάμεσα: Φρούτα, μπάρα δημητριακών, πολύ νερό και σίγουρα έναν καφέ την ημέρα

«Όταν ήμουν μικρή, δεν μπορούσα να αντισταθώ στα γλυκά, αλλά τώρα πια δεν μπορώ να αντισταθώ στο burger. Αλλά προσπαθώ…».

«Πριν από κάθε σημαντικό αγώνα σκέφτομαι όλη τη χρονιά και το πώς έφτασα εκεί. Δε σκέφτομαι τίποτα άλλο. Θέλω να ανταμείβονται οι κόποι μου».

«Κανείς δε θέλει να χάνει, αλλά συμβαίνει. Τότε εντοπίζεις τα λάθη που έκανες και τα διορθώνεις, ώστε στον επόμενο αγώνα να είσαι καλύτερος. Είτε χάνω είτε κερδίζω, δεν αντιδρώ υπερβολικά. Σέβομαι τον αντίπαλό μου».

«Όταν αγαπάς αυτό που κάνεις, δε θεωρείς πως έχεις κάνει θυσίες. Μπορεί να έχεις χάσει εκδρομές με το σχολείο, εξόδους με φίλους ή να μην τρως όσο θα ήθελες κάποιες φορές, αλλά τίποτα δε συγκρίνεται με τη χαρά του να πετυχαίνεις το στόχο σου».

«Ως έφηβη ήμουν πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου και αυτό με έκανε την αθλήτρια που είμαι σήμερα. Πίεζα τον εαυτό μου πολύ και συνέχεια, αλλά δεν το μετάνιωσα. Το μόνο που θα άλλαζα θα ήταν να μην ακούω τους άλλους και να μη στενοχωριέμαι με τα κακόβουλα σχόλια».

 

Περισσότερα από Fitness

3 πράγματα που δεν χρειάζεται η αθλητική διατροφή σου

O αθλητικός διατροφολόγος Μάνος Δημητρούλης συστήνει τι να αποφεύγεις.

4 λάθη στο τρέξιμο που πρέπει να σταματήσεις σήμερα

Η ειδικός μάς προειδοποιεί για τα σημαντικότερα λάθη που κάνουμε όταν τρέχουμε και δημιουργούμε προβλήματα στα πόδια μας.

Άσκηση σανίδα: Πώς να την κάνεις σωστά για να «χτίσεις» σώμα!

Αυτή η απλή – φαινομενικά – άσκηση μπορεί να έχει τεράστια οφέλη όχι μόνο για τον κορμό, αλλά και για το υπόλοιπο σώμα σου. 

aerial dance
Shape Tested: H editor Ευμορφία Σαββαΐδη δοκιμάζει aerial dance! (Ναι, κάνει γράμμωση σε χρόνο dt!)

Απόκτησε καλλίγραμμο κορμί χορεύοντας σαν αερικό. Γίνεται, με aerial dance!

Αναπνέεις από το διάφραγμα ή το θώρακα; Η σωστή αναπνοή για κάθε άσκηση (και how to) από την pilates expert

Ο τρόπος που εισπνέεις και εκπνέεις μπορεί να σου δώσει ενέργεια, να διώξει το άγχος και να τονώσει τις προπονήσεις σου. 

Προπόνηση… Survivor με την Puma και τον Ηλία Γκότση

Στο άλσος Παπάγου, η Puma και ο training ambassador της, Ηλίας Γκότσης, ένωσαν τις δυνάμεις τους σε ένα ιδιαίτερο, powerful & inspiring Βootcamp.

#shapegreece