2 ασκήσεις για γλουτούς σαν της Beyonce

Εμπνεύσου από τις πιο fit γυναίκες του Χόλιγουντ και ακολούθησε τα αποκλειστικά προγράμματα άσκησης από τους κορυφαίους γυμναστές των celebs.

shutterstock_539080654 By Versta

Το εντυπωσιακό κορμί στο Χόλιγουντ είναι ό,τι και το υψηλό IQ στο Χάρβαρντ – όμως αυτές οι γυναίκες διαφέρουν. Δεν ασκούνται μόνο πριν από μια ταινία ή μια περιοδεία: διατηρούν τη fit σιλουέτα τους (και την αυτοπεποίθηση που τη συνοδεύει) όλον το χρόνο, κερδίζοντας μια θέση στην ετήσια λίστα του Shape με τα «Καλύτερα Κορμιά του Χόλιγουντ».

Καλύτεροι γλουτοί με τα μυστικά της Beyoncé

Οι σφιχτοί γλουτοί της star οφείλονται στις πρόβες χορού, στο τρέξιμο και στην άσκηση πριν από τις περιοδείες. «Κάνω πολλά καθίσματα για τα οπίσθιά μου!» λέει η τραγουδίστρια. Τρεις με πέντε φορές την εβδομάδα (ανάλογα με το πρόγραμμά της), η Beyoncé προπονείται με τον ειδικό φυσιολόγο ασκήσεων Μarco Borges. «Eκτελούμε διαφορετικούς συνδυασμούς ασκήσεων μυϊκής ενδυνάμωσης, χρησιμοποιώντας διαφορετικό εξοπλισμό σε κάθε ωριαία προπόνησή μας. Με τις εναλλαγές εξασφαλίζουμε την εκγύμναση κάθε μέρους μιας μυϊκής ομάδας» τονίζει ο ειδικός.

Μάθε αυτές τις ασκήσεις

Τρεις φορές την εβδομάδα, εκτέλεσε 2-3 σετ από κάθε άσκηση.

Θα χρειαστείς Μία μπάρα (body bar) 3 έως 6 κιλά και μπάλα γυμναστικής.

1. Άρση γοφών με μπάρα

Ασκεί τους γλουτούς και τους οπίσθιους μηριαίους.

Ξάπλωσε ανάσκελα με την πλάτη πάνω στην μπάλα γυμναστικής και κράτα την μπάρα πάνω στους γοφούς, με τα γόνατα λυγισμένα σε ορθή γωνία και το σώμα σου ευθυγραμμισμένο από τους ώμους ως τα γόνατα. Χαμήλωσε τους γοφούς, μείνε για 1 δευτερόλεπτο, σφίξε τους γλουτούς για να επιστρέψεις στην αρχική στάση και επανάλαβε. Εκτέλεσε 12-15 επαναλήψεις.

2. Έκταση ενός ποδιού

Ασκεί τους γλουτούς, την πλάτη και τους οπίσθιους μηριαίους.

Πάρε θέση για κάμψεις με τις κνήμνες πάνω στην μπάλα γυμναστικής και τους ώμους ευθυγραμμισμένους πάνω από τους καρπούς. Λύγισε το αριστερό γόνατο, τραβώντας την μπάλα προς το στήθος. Κρατώντας ακίνητο το αριστερό πόδι, σήκωσε πίσω το δεξί πόδι στο ύψος του γοφού (Β), κατέβασε το πόδι και επανάλαβε. Εκτέλεσε 10-12 επαναλήψεις και άλλαξε πλευρά για να ολοκληρώσεις το σετ (αν είναι πολύ δύσκολο, ξάπλωσε με τους γοφούς στο κέντρο της μπάλας και ανεβοκατέβαζε και τα δύο πόδια μαζί).

Ο γυμναστής της Beyoncé λέει:

«Οι προπονήσεις θα σε βοηθήσουν να σμιλεύσεις τους γλουτούς, αλλά πρέπει να ακολουθείς μια ισορροπημένη διατροφή για να κάψεις το επιπλέον λίπος. Εάν καις περισσότερες θερμίδες απ’ όσες καταναλώνεις, θα χάσεις πόντους». Μarco Borges

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i