Γυμναστήριο και κορονοϊός: Τα 10 tips για να ασκηθείς με ασφάλεια

Η προπόνησή μας στο γυμναστήριο θα πρέπει να ακολουθείται από τήρηση των προβλεπόμενων μέτρων υγιεινής και ασφάλειας τόσο για εμάς όσο και για τους υπόλοιπους.

Γυμναστήριο και κορονοϊός

Από τον Αριστοτέλη Γεωργόπουλο, product director των Holmes Place (holmesplace.com, @holmesplacegr)

Η προπόνησή μας στο γυμναστήριο θα πρέπει να ακολουθείται από τήρηση των προβλεπόμενων μέτρων υγιεινής και ασφάλειας τόσο για εμάς όσο και για τους υπόλοιπους.

Όπως σε όλη τη διάρκεια της καραντίνας, έτσι και τώρα η ατομική ευθύνη είναι αυτή που θα κάνει επιτυχημένη τη συλλογική προσπάθεια και θα μας βοηθήσει να κάνουμε πάλι αυτό που

πραγματικά αγαπάμε! Όλο αυτό τον καιρό οι υπεύθυνοι των γυμναστηρίων αναμένουν με μεγάλη αγωνία την επιστροφή στην ενεργό δράση, αλλά ταυτόχρονα παρέμειναν δημιουργικοί και δίπλα στους αθλούμενους.

Οι online προπονήσεις live ή on demand έφεραν στο σπίτι μας αγαπημένους trainers, οι οποίοι, χρησιμοποιώντας καθόλου ή ελάχιστα όργανα γυμναστικής, μας βοήθησαν να διατηρήσουμε την υγεία και τη φόρμα μας. Και καθώς σε λίγο καιρό τα γυμναστήρια θα ανοίξουν τις πόρτες τους, τα ερωτήματα για το τι πρέπει να προσέξουμε όταν τα επισκεφθούμε ξανά είναι πολλά και σημαντικά.

Κορονοϊός και γυμναστήριο: Ποια άσκηση είναι πιο «επικίνδυνη»;

Γυμναστήριο και κορονοϊός: 10 συμβουλές για να είσαι ασφαλής:

1. Επίλεξε outdoor προπονήσεις για να προπονηθείς με ασφάλεια και καθαρό αέρα.  Η άσκηση σε εξωτερικό χώρο είναι πιο ευχάριστη, καθώς υπάρχει άπλετος χώρος για να κρατηθούν οι αποστάσεις.

2. Αν χρειάζεσαι μια αλλαγή, αντικατάστησε τις ασκήσεις με όργανα και ελεύθερα βάρη με ασκήσεις με το σωματικό βάρος.

3. Κέρδισε χρόνο, προγραμμάτισε την εβδομάδα σου και βεβαιώσου ότι δε θα χάσεις ούτε ένα από τα αγαπημένα σου ομαδικά προγράμματα. Με αυτό τον τρόπο, οι υπεύθυνοι των γυμναστηρίων φροντίζουν για την κατάρτιση προγραμμάτων, προκειμένου να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός των αθλούμενων.

4. Προτίμησε το personal training με τον αγαπημένο σου trainer. Η

αποτελεσματικότητα συναντά την ασφάλεια και μαζί απολαμβάνεις την παρακίνηση που σου δίνει το 100% στην προπόνησή σου.

5. Αν είσαι fan των ομαδικών προγραμμάτων, αλλά παράλληλα θέλεις προσωπική φροντίδα, διάλεξε μικρές ομάδες προπόνησης, που να μην ξεπερνούν τα οκτώ άτομα. Γυμνάσου στο χώρο που προσδιορίζεται με ειδική σήμανση και διατήρησε την απόσταση ασφαλείας των 2 μέτρων από τους υπόλοιπους.

6. Η ατομική πετσέτα μιας χρήσης πρέπει να σε ακολουθεί παντού και η τοποθέτησή της στον εξοπλισμό του γυμναστηρίου να γίνεται με μεγάλη προσοχή και υπευθυνότητα. Η πετσέτα, βέβαια, ήταν πάντα σημαντικό αξεσουάρ, τώρα όμως είναι ακόμη πιο απαραίτητη για τη διαφύλαξη της υγείας όλων στο χώρο του γυμναστηρίου.

7. Πριν ξεκινήσεις την προπόνηση, χρησιμοποίησε αντισηπτικό υγρό για τον καθαρισμό των χεριών σου. Συνιστάται επίσης η χρήση του για την απολύμανση των χεριών, του εξοπλισμού και των οργάνων με τα οποία γυμνάστηκες μετά την προπόνηση, ώστε να είναι απολυμασμένα για τον επόμενο χρήστη τους. Στο τέλος της προπόνησης σαπούνισε καλά τα χέρια σου και πλύνε το πρόσωπό σου.

8. Αν ανήκεις στις ομάδες ανθρώπων που πρέπει να προσέχουν περισσότερο, ρώτησε στην υποδοχή του γυμναστηρίου αν υπάρχει πρόβλεψη για προκαθορισμένες ώρες προπόνησης για ορισμένες κατηγορίες ασκούμενων.

9. Όλοι οι χώροι του γυμναστηρίου, ο εξοπλισμός, οι αίθουσες και τα αποδυτήρια θα πρέπει να απολυμαίνονται συστηματικά και να γίνεται απολύμανση των χώρων σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσα στην εβδομάδα.

10. Τέλος, έχε μαζί σου το ατομικό σου μπουκάλι για την κατανάλωση νερού ή πρωτεϊνούχου ροφήματος και, αν θέλεις κάτι να φας, προτίμησε συσκευασμένα σνακ ή μπάρες δημητριακών. Απόφυγε τα κοινόχρηστα αντικείμενα καθώς και τροφές που δεν είναι συσκευασμένες.

Μικρόβια στο γυμναστήριο: Έτσι θα τα κρατήσεις μακριά σου!

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i