Pole dancing για αρχάριες! Οι βασικές κινήσεις

Tο pole dancing ή γυμναστική σε στύλο αποτελεί ακόμα καυτή μόδα του fitness σε όλο τον κόσμο. Μάθε όλα όσα πρέπει για την εναλλακτική αυτή μορφή άσκησης και εξασκήσου πάνω σε 3 βασικές κινήσεις για αρχάριες.

27.09.2012

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

Pole dancing για 
αρχάριες! Οι βασικές 
κινήσεις

Τι είναι
Πρόκειται για γυμναστική σε στύλο, η οποία συνδυάζει μοναδικά το χορό με τη γυμναστική προσδίδοντας ευλυγισία, χάρη και αρμονία στην κίνηση.

Σε ποιες απευθύνεται
Σε όσες θέλουν να αποκτήσουν ευλυγισία και να ταιριάξουν με επιτυχία το χορό και τη γυμναστική. Οι ασκήσεις κλιμακωτής δυσκολίας το κάνουν κατάλληλο για άτομα κάθε ηλικίας και φυσικής κατάστασης.

Τι προσφέρει
Το βάρος του σώματος χρησιμοποιείται ως αντίσταση δυναμώνοντας τα χέρια, την πλάτη, τους κοιλιακούς και τους γλουτούς, ενώ τονίζει τη γράμμωση διατηρώντας τη θηλυκότητα του γυναικείου σώματος. Καθώς ο βαθμός δυσκολίας των ασκήσεων αυξάνεται και η κινησιολογία αρχίζει να περιλαμβάνει περιστροφές και αναποδογυρίσματα, η δύναμη της μέσης και του κορμού αυξάνεται ραγδαία δημιουργώντας ένα σώμα υγιές, γυμνασμένο και δυνατό. Ως μη αερόβια γυμναστική, αυξάνει το μεταβολισμό και το σώμα συνεχίζει την καύση θερμίδων για ώρες μετά το τέλος της άσκησης.

Γιατί να το προτιμήσεις
Για να αυξήσεις την αντοχή σου μέσα από τις απαιτητικές χορογραφίες, να αποκτήσεις πλήρη συναίσθηση και έλεγχο του σώματος σου, αλλά και εντυπωσιακή στάση και κίνηση από τις πρώτες κιόλας εβδομάδες. Το σταδιακό πέρασμα σε ολοένα δυσκολότερες κινήσεις θα σου παρέχει συνεχή ικανοποίηση και πρόκληση για το επόμενο βήμα, κάνοντας τη γυμναστική διασκέδαση.

Κάθε πότε
Δύο με τρεις φορές την εβδομάδα από μία ώρα.

Θερμίδες που καις
Ένας αρχάρiος μαθητής μπορεί να κάψει 290-400 θερμίδες ανά ώρα και ένας προχωρημένος μέχρι 700.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece