Αχλάδι ή μήλο; Κοιλιά ή γλουτοί; Η σωστή προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο! Ποια είναι;

Είτε έχεις ψωμάκια είτε καμπύλες, υπάρχει μια ιδανική προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο που έχεις! Ανακάλυψέ τη!

13.03.2018

εχεις διαβασει

προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο

Κάνε το τεστ που θα βρεις εδώ και διαπίστωσε ποιος είναι ο σωματότυπός σου!

Ποια είναι η καλύτερη προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο;

Αν έχεις σωματότυπο Αχλάδι

Το σχήμα: Όπως υποδεικνύει το όνομα, οι γυναίκες με σωματότυπο «αχλάδι» είναι σχετικά πιο αδύνατες στο πάνω μέρος, παίρνουν εύκολα βάρος στο κάτω μέρος του σώματος και δυσκολεύονται να σμιλεύουν τα μπράτσα και τους ώμους.

Η λύση: Οι γυναίκες με σώμα «αχλάδι» συχνά παθαίνουν εμμονή με το να σμιλεύσουν το κάτω μέρος του σώματος, κάνοντας δεκάδες προβολές και καθίσματα. Φυσικά και θέλεις οι γλουτοί, οι μηροί και οι γοφοί σου να είναι σφιχτοί και τονωμένοι, αλλά καλό είναι, επίσης, το σώμα σου να είναι ισορροπημένο, γι’ αυτό μην παραμελείς ό,τι βρίσκεται πάνω από τη μέση.

Οι καλύτερες ασκήσεις
Σετ 1: Κάμψεις δικεφάλων (βραχιόνιων) με αλτήρες σε όρθια θέση.
Σετ 2: Εκτάσεις με αλτήρες σε καθιστή θέση για ώμους.
Σετ 3: Εκτάσεις με αλτήρα πίσω από το κεφάλι για τρικέφαλους (over head).
Σετ 4: Πιέσεις με αλτήρες σε καθιστή θέση για ώμους

Διάβασε κι εδώ: Μάθε το σωματότυπό σου & βρες το σωστό μαγιό!

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Θέλεις γραμμωμένα πόδια; Κάνε αυτές τις ασκήσεις για τετρακέφαλους στο σπίτι

Δε χρειάζεσαι συνδρομή σε γυμναστήριο, αλλά το κίνητρο για να «χτίσει» σώμα. Εύκολα και στο σπίτι.

Jessica Biel: Δες τη να κάνει pistol squats (είναι fitness pro!)

Το κάνει να φαίνεται πολύ εύκολο. Και δεν είναι.

Οι καλύτερες τροφές και ροφήματα πριν την άσκηση για σούπερ τόνωση!

Θέλεις να γεμίσεις τη μέρα σου με ευεξία; Βάλε την άσκηση στην καθημερινότητά σου και δες τι να τρως και τι να πίνεις για maximum απόδοση!

burpees

#shapegreece