SOS: Βασικές τεχνικές χαλάρωσης

SOS: Βασικές τεχνικές χαλάρωσης

Επικεντρώσου στην αναπνοή

Κάθισε άνετα και εστίασε στην αναπνοή σου, ακολουθώντας την αίσθηση που σου δημιουργεί καθώς εισπνέεις από τη μύτη και μετά εκπνέεις.

Εστίασε στο σώμα σου

Ξεκίνα από το κεφάλι και προχώρα αργά προς τα χέρια και τα πόδια, παρατηρώντας πώς νιώθεις το σώμα σου. Είσαι ήρεμη, σφιγμένη ή αγχωμένη; Μόλις φτάσεις στα πέλματα, ακολούθησε αντίστροφη πορεία, «σαρώνοντας» κάθε μέλος, μυ και όργανο.

Κάνε προοδευτική μυική χαλάρωση

Παρατήρησε πού υπάρχει ένταση στο σώμα σου και μετά δες πόση από αυτήν μπορείς να διώξεις. «Σάρωσε» το σώμα σου, όπως παραπάνω, αρκετές φορές, διώχνοντας την ένταση που νιώθεις.

Δημιούργησε εικόνες

Φαντάσου το πιο χαλαρωτικό φως ή ένα ζεστό καταρράκτη να ξεπλένει την ένταση ή τις ανησυχίες από το σώμα και το μυαλό σου. Κάνε την εικόνα όσο πιο ζωντανή μπορείς.

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i