Tι προσφέρουν οι βιταμίνες στο δέρμα σου; Ποια να διαλέξεις για κάθε περίπτωση; (αντιγήρανση, ακμή κ.ά.)

Πρόσφερε τις απαραίτητες βιταμίνες στην επιδερμίδα σου και θα στο ανταποδώσει στο έπακρο.

16.11.2018

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

Tι προσφέρουν οι βιταμίνες στο δέρμα σου; Ποια να διαλέξεις για κάθε περίπτωση; (αντιγήρανση, ακμή κ.ά.)

Τι προσφέρουν οι βιταμίνες στο πρόσωπό σου; Το προστατεύουν από τη μόλυνση, επιδιορθώνουν τις βλάβες από τις ελεύθερες ρίζες και καταπολεμούν τις μικρές γραμμές και ρυτίδες. Στην ουσία, για κάθε πρόβλημα της επιδερμίδας, υπάρχει και η αντίστοιχη βιταμίνη για την αντιμετώπισή του. Η ιδανική προσέγγιση για λαμπερή και υγιή επιδερμίδα είναι η διπλή: να προσλάβεις τις απαραίτητες βιταμίνες μέσω της διατροφής και να τις προσφέρεις εξωτερικά στο δέρμα σου με κάποιο προϊόν.

Ποιες είναι οι πιο απαραίτητες βιταμίνες για το δέρμα σου;

Βιταμίνη C

Ξέχνα τις ταμπλέτες με βιταμίνη C – η βιταμίνη αυτή μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα για σένα απ’ το να σε τονώσει σε μια κουραστική φάση της ζωής σου.

Όταν χρησιμοποιείται στο δέρμα, η βιταμίνη C μπορεί να ενισχύσει την παραγωγή του κολλαγόνου, βελτιώνει την υφή της επιδερμίδας και μειώνει τις φθορές από τον ήλιο, καθώς έχει σημαντικές αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Τα αντιοξειδωτικά εξουδετερώνουν τις βλάβες από τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούνται στα κύτταρα του δέρματος από την καθημερινή έκθεση σε στρεσογόνους παράγοντες όπως η μόλυνση, οι ακτίνες UV, το άγχος και το τεχνητό φως από διάφορες οθόνες.

Αν θέλεις να προσθέσεις βιταμίνη C στη διατροφή σου καθώς και στη φροντίδα της επιδερμίδας σου, μην περιορίζεσαι στα πορτοκάλια. Εξαιρετικές πηγές της είναι οι πιπεριές, το σπανάκι, το kale, το μπρόκολο, τα ακτινίδια, οι φράουλες και ο αρακάς (καλά νέα αν δεν είσαι φανατική των εσπεριδοειδών).

Η βιταμίνη C είναι μια βιταμίνη με την οποία δεν μπορείς να το παρακάνεις, οπότε φρόντισε να τρως όσο συχνότερα μπορείς τα παραπάνω τρόφιμα καθώς περιέχουν επιπλέον πολλά ακόμη πολύτιμα συστατικά για την υγεία σου.

Βιταμίνη Κ

Είναι ίσως η πιο παραμελημένη βιταμίνη, έχει όμως ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση, που την κάνει ιδανική για τοπική χρήση – σκέψου π.χ. κατά των μαύρων κύκλων γύρω από τα μάτια καθώς ενισχύει τη μικροκυκλοφορία στην περιοχή.

Είναι επίσης πραγματικά αποτελεσματική για δυσχρωμίες, όπως π.χ. από τον ήλιο, ενώ θα μπορούσε επίσης να συμβάλει στη μείωση των ορατών ρυτίδων και να επιταχύνει τη θεραπεία μελανιών. Εκτός από τα καλλυντικά, μπορείς να βρεις τη βιταμίνη Κ στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι και το kale.

Βιταμίνη Α για την ακμή, τις ρυτίδες, τη σύσφιξη: Αυτό χρειάζεται το δέρμα σου!

Η «μαγική» βιταμίνη Β κάνει καλό στο δέρμα σου! Να πώς!

Περισσότερα από Μόδα & Ομορφιά

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.