Ασκορβικό οξύ: Ποιες τροφές έχουν βιταμίνη C, πώς ενισχύει το ανοσοποιητικό και πώς θα απορροφήσεις περισσότερη

Η βιταμίνη C, ή ασκορβικό οξύ, είναι μία υδατοδιαλυτή βιταμίνη γνωστή για την ενίσχυση που προσφέρει στο ανοσοποιητικό μας σύστημα.

13.04.2018

εχεις διαβασει

Επειδή το σώμα σου δεν μπορεί να την δημιουργήσει από μόνο του, θα πρέπει να την αποκτήσει από τις τροφές που καταναλώνει καθημερινά.

Πού βοηθάει το ασκορβικό οξύ

Έρευνες αποδεικνύουν ότι η βιταμίνη C είναι σημαντική για την ανάπτυξη και την επιδιόρθωση των ιστών σε όλο μας το σώμα. Αυτή η βιταμίνη βοηθά στην επούλωση των πληγών και διατηρεί υγιή τα οστά, τις αρθρώσεις, τα δόντια και το δέρμα σου.

Καθώς πρόκειται για ένα φυσικό αντιοξειδωτικό, καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες στο σώμα σου, προλαμβάνοντας και καθυστερώντας ίσως ορισμένες μορφές καρκίνου και καρδιακών νοσημάτων, προωθώντας παράλληλα μία υγιή γήρανση.

Επίσης, η βιταμίνη C φαίνεται ότι μειώνει την πρόοδο της απώλειας χόνδρου σε όσους πάσχουν από οστεοαρθρίτιδα. Αν και μπορεί να μην σε αποτρέψει από το να κρυολογήσεις, υπάρχουν αποδείξεις ότι υψηλές δόσεις της βιταμίνης αυτής μπορούν να μειώσουν τη διάρκεια των συμπτωμάτων ενός κρυολογήματος μέχρι και μία ή μία και μισή ημέρα για κάποιους ανθρώπους.

Yupiii Daily Update

Νίνα Λοτσάρη Μιλάει για την προσωπική της ζωή & αποκαλύπτει την ηλικία της

Tσιμτσιλή – Αποκάλυψε on air πότε γεννάει

Πάολα- Αυτός είναι ο σύντροφός της! Η απάντηση στις φήμες για τον Λεωνίδα Καλφαγιάννη

Πού θα βρεις το ασκορβικό οξύ

Οι πηγές της βιταμίνης C εκτείνονται πέρα από το διάσημο πορτοκάλι ή τον χυμό του. Πολλά φρούτα και λαχανικά μπορούν να σου προσφέρουν αυτή την πολύτιμη βιταμίνη, όπως τα εσπεριδοειδή, οι ντομάτες, οι πατάτες, οι φράουλες, οι πράσινες και οι κόκκινες πιπεριές, το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το ακτινίδιο και άλλα πολλά.

Μπορείς να απολαμβάνεις αυτές τις τροφές ωμές ή μαγειρεμένες, αλλά είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι τα φρούτα και τα λαχανικά χάνουν τη βιταμίνη τους όταν ζεσταίνονται ή αποθηκεύονται για μεγάλες περιόδους χρόνου.

Προκειμένου να αποκτήσεις τα περισσότερα θρεπτικά στοιχεία, φρόντισε να τα καταναλώσεις όσο πιο σύντομα γίνεται από τη στιγμή που τα αγόρασες.

Οι φυτοφάγοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η βιταμίνη C βοηθάει το σώμα να απορροφήσει καλύτερα τον μη-αιμικό σίδηρο, δηλαδή το είδος του σιδήρου που προέρχεται από φυτικές τροφές, όπως το σπανάκι και η κινόα.

Αν δεν τρως καθόλου κρέας, λοιπόν, φρόντισε να συνδυάζεις τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C με φυτικές τροφές πλούσιες σε σίδηρο στο ίδιο γεύμα. Μπορείς για παράδειγμα να φτιάξεις μία δροσερή σαλάτα με σπανάκι και φράουλες ή μανταρίνια.

Περισσότερα από Υγεία

γυναίκα fitness καρδιά
Yγιής καρδιά: Πώς θα κρατήσεις μακριά τα καρδιαγγειακά νοσήματα (ναι, αφορούν κι εμάς τις γυναίκες!)

Η 29η Σεπτεμβρίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς. Αν η υγιής καρδιά είναι και ο δικός σου στόχος, μάθε όσα πρέπει να γνωρίζεις για την υγεία τη δική σου και των αγαπημένων σου. 

μάτια οφθαλμίατρος
Ελιά στο μάτι: Πώς μοιάζει, τι είναι και πότε πρέπει να αφαιρείται ο σπίλος

Πώς θα αναγνωρίσεις μια ελιά στο μάτι και τι σημαίνει για την υγεία σου; 

Ασκείς ιατρικό επάγγελμα; Να πώς μπορείς να εργαστείς στο εξωτερικό

Σκέφτεσαι να εργαστείς σε τομείς υγείας στο εξωτερικό; Ενημερώσου για πιθανές επαγγελματικές ευκαιρίες στα Careers in White.

Μήπως έχεις φαγούρα εκεί κάτω;

Ο κνησμός στην ευαίσθητη περιοχή σίγουρα δεν είναι ευχάριστο συναίσθημα και οπωσδήποτε δεν μπορείς να τον αγνοήσεις.

ζευγάρι σεξ κρεβάτι
Πόνος στη διάρκεια του σεξ; Να τι μπορείς να κάνεις

Ο πόνος στη διάρκεια του σεξ δεν σου χαλάει μόνο την ερωτική διάθεση, μπορεί και να σχετίζεται με ενδομητρίωση, μία κατάσταση που χρειάζεται ιατρική παρέμβαση. 

Πρέπει να κάνεις εξέταση για ηπατίτιδα C; Κάνε το online τεστ και σε 5′ θα έχεις την απάντηση

Γνωρίζεις ότι υπάρχουν εμβόλια για την ηπατίτιδα και πως ακόμη κι αν η εξέταση για ηπατίτιδα βγει θετική υπάρχει αποτελεσματική και εύκολη θεραπεία;

#shapegreece