Ασκορβικό οξύ: Ποιες τροφές έχουν βιταμίνη C, πώς ενισχύει το ανοσοποιητικό και πώς θα απορροφήσεις περισσότερη

Η βιταμίνη C, ή ασκορβικό οξύ, είναι μία υδατοδιαλυτή βιταμίνη γνωστή για την ενίσχυση που προσφέρει στο ανοσοποιητικό μας σύστημα.

13.04.2018

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Ασκορβικό οξύ: Ποιες τροφές έχουν βιταμίνη C, πώς ενισχύει το ανοσοποιητικό και πώς θα απορροφήσεις περισσότερη

Επειδή το σώμα σου δεν μπορεί να την δημιουργήσει από μόνο του, θα πρέπει να την αποκτήσει από τις τροφές που καταναλώνει καθημερινά.

Πού βοηθάει το ασκορβικό οξύ

Έρευνες αποδεικνύουν ότι η βιταμίνη C είναι σημαντική για την ανάπτυξη και την επιδιόρθωση των ιστών σε όλο μας το σώμα. Αυτή η βιταμίνη βοηθά στην επούλωση των πληγών και διατηρεί υγιή τα οστά, τις αρθρώσεις, τα δόντια και το δέρμα σου.

Καθώς πρόκειται για ένα φυσικό αντιοξειδωτικό, καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες στο σώμα σου, προλαμβάνοντας και καθυστερώντας ίσως ορισμένες μορφές καρκίνου και καρδιακών νοσημάτων, προωθώντας παράλληλα μία υγιή γήρανση.

Επίσης, η βιταμίνη C φαίνεται ότι μειώνει την πρόοδο της απώλειας χόνδρου σε όσους πάσχουν από οστεοαρθρίτιδα. Αν και μπορεί να μην σε αποτρέψει από το να κρυολογήσεις, υπάρχουν αποδείξεις ότι υψηλές δόσεις της βιταμίνης αυτής μπορούν να μειώσουν τη διάρκεια των συμπτωμάτων ενός κρυολογήματος μέχρι και μία ή μία και μισή ημέρα για κάποιους ανθρώπους.

Yupiii Daily Update

Νίνα Λοτσάρη Μιλάει για την προσωπική της ζωή & αποκαλύπτει την ηλικία της

Tσιμτσιλή – Αποκάλυψε on air πότε γεννάει

Πάολα- Αυτός είναι ο σύντροφός της! Η απάντηση στις φήμες για τον Λεωνίδα Καλφαγιάννη

Πού θα βρεις το ασκορβικό οξύ

Οι πηγές της βιταμίνης C εκτείνονται πέρα από το διάσημο πορτοκάλι ή τον χυμό του. Πολλά φρούτα και λαχανικά μπορούν να σου προσφέρουν αυτή την πολύτιμη βιταμίνη, όπως τα εσπεριδοειδή, οι ντομάτες, οι πατάτες, οι φράουλες, οι πράσινες και οι κόκκινες πιπεριές, το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το ακτινίδιο και άλλα πολλά.

Ασκορβικό οξύ: Ποιες τροφές έχουν βιταμίνη C, πώς ενισχύει το ανοσοποιητικό και πώς θα απορροφήσεις περισσότερη

Μπορείς να απολαμβάνεις αυτές τις τροφές ωμές ή μαγειρεμένες, αλλά είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι τα φρούτα και τα λαχανικά χάνουν τη βιταμίνη τους όταν ζεσταίνονται ή αποθηκεύονται για μεγάλες περιόδους χρόνου.

Προκειμένου να αποκτήσεις τα περισσότερα θρεπτικά στοιχεία, φρόντισε να τα καταναλώσεις όσο πιο σύντομα γίνεται από τη στιγμή που τα αγόρασες.

Οι φυτοφάγοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η βιταμίνη C βοηθάει το σώμα να απορροφήσει καλύτερα τον μη-αιμικό σίδηρο, δηλαδή το είδος του σιδήρου που προέρχεται από φυτικές τροφές, όπως το σπανάκι και η κινόα.

Αν δεν τρως καθόλου κρέας, λοιπόν, φρόντισε να συνδυάζεις τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C με φυτικές τροφές πλούσιες σε σίδηρο στο ίδιο γεύμα. Μπορείς για παράδειγμα να φτιάξεις μία δροσερή σαλάτα με σπανάκι και φράουλες ή μανταρίνια.

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.