Πώς θα συνεχίσεις να είσαι παραγωγική μετά τις 3 μ.μ. στο γραφείο

Τότε που θα προτιμούσες να πάρεις έναν υπνάκο…

10.10.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Πώς θα συνεχίσεις να είσαι παραγωγική μετά τις 3 μ.μ. στο γραφείο

Πώς θα πιάσεις το 8ωρο από τα «μαλλιά» και πώς θα τα βγάλεις πέρα με τις υπερωρίες; Λογικό να αναρωτιέσαι. Εκεί, γύρω στις 3μ.μ., που έχεις φάει (λογικά) το μεσημεριανό σου και έχεις αρχίσει και νυστάζεις αλλά η δουλειά δεν έχει τελειώσει – ούτε θα τελειώσει άμεσα. Τι κάνεις;

Tα λεπτά μοιάζουν με ώρες τα οποία, έτσι κι αλλιώς, κυλούν βασανιστικά και πιστεύεις πως η καφεΐνη και ένα γλυκό θα δώσουν τη λύση. Λιγούρα; 8 σνακ με λίγες θερμίδες για την καταπολέμηση κάθε λιγούρας από άγχος 

Πώς, όμως, θα διατηρήσεις την παραγωγικότητα σου στα ύψη; Εξαιρώντας έναν καλό ύπνο πάνω στο γραφείο, ιδού 5 ρεαλιστικές προτάσεις:

Κουβέντιασε περπατώντας. 

Τα meetings … περπατώντας μπορεί να σου φανούν αλλόκοτα στην αρχή αλλά θα συνηθίσεις. Ένα γρήγορο περπάτημα το απόγευμα όχι μόνο σε ξυπνά, αλλά αποδιώχνει από πάνω σου την πίεση της δουλειάς ενώ παράλληλα σε… γυμνάζει. Ναι, είδες πόσα οφέλη; Συστήνεται για μικρά γκρουπ – όχι περισσότεροι από 4.

 

Δοκίμασε ένα φυσικό τονωτικό ενέργειας. 

Ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι είναι σίγουρα καλύτερη εναλλακτική από τον δεύτερο ή τρίτο καφέ της ημέρας. Ομοίως, αν δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς σοκολάτα, δοκίμασε μαύρη σοκολάτα με αμύγδαλα.

Διάβασε τη συνέχεια στη σελίδα 2.

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.