4 λόγοι υγείας για να βάλεις τη yoga στη ζωή σου – με επιστημονικές αποδείξεις

Είναι εξαιρετική για το σώμα και την ψυχική σου υγεία. Αυτό το ξέρεις. Τώρα θα ανακαλύψεις με ποιους τρόπους η γιόγκα κάνει καλό και στην υγεία σου.

21.07.2020

εχεις διαβασει

Ασκήσεις γιόγκα για αρχάριους: Διάλεξε βίντεο με 10, 20, 40 ή 60 λεπτά

Η yoga είναι μια πρακτική που συνδέεται με την εξέλιξη του σώματος και του νου. Μία όχι-τόσο-γνωστή επίδρασή της όμως είναι στην υγεία μας. «Η γιόγκα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να βελτιώσεις τη φυσική κατάσταση και την ευλυγισία σου, αλλά είναι πολύ περισσότερα από μια εντυπωσιακή στάση» εξηγεί η Koya Webb, πιστοποιημένη δασκάλα yoga, health coach και συγγραφέας. «Πολλοί άνθρωποι δεν το γνωρίζουν -μέχρι να το βιώσουν- πως η γιόγκα είναι βαθιά και θεμελιωδώς θεραπευτική. Ανακουφίζει το άγχος, αποτοξινώνει και μας ενδυναμώνει σωματικά, διανοητικά και πνευματικά».

4 λόγοι υγείας για να δοκιμάσεις yoga

Υγιής σπονδυλική στήλη

Μελέτη του 2011 σύγκρινε απεικονιστικές εξετάσεις της σπονδυλικής στήλης δασκάλων γιόγκα με εκείνες ανθρώπων που δεν την εξασκούν. Το αποτέλεσμα; Οι yogis είχαν πιο δυνατή σπονδυλική στήλη και λιγότερες εκφυλιστικές βλάβες στους μεσοσπονδύλιους δίσκους.

Συγκέντρωση και διανοητική υγεία

Δυσκολεύεσαι να συγκεντρωθείς; Θέλεις να βελτιώσεις τη δεξιότητα αυτή, να επεξεργάζεται πιο γρήγορα ο εγκέφαλός σου πληροφορίες και να ενισχύσεις τη διανοητική σου λειτουργία; Σύμφωνα με αυτή την ανασκόπηση μελετών, απλά ξεδίπλωσε το στρώμα σου!

Καλύτερος ύπνος

Θέλεις μια πραγματική και επιστημονική απόδειξη από τα οφέλη της γιόγκα; Yogis που ρωτήθηκαν  για την ποιότητα του ύπνου τους, πάνω οι μισοί είπαν ότι κοιμούνται καλύτερα χάρη στην πρακτική τους.

Δυνατή καρδιά

Πλησιάζεις ή έχεις μπει στην εμμηνόπαυση; Τότε είναι ακόμη πιο σημαντικό να δοκιμάσεις τη γιόγκα αφού στη φάση αυτή της ζωής σου έχεις αυξημένο κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα. Συστηματική αναθεώρηση και μετά-ανάλυση μελετών βρήκε «πολλά υποσχόμενα στοιχεία» για την ικανότητα της γιόγκα να ενισχύει την υγεία της καρδιάς. Η πρακτική βοήθησε στη βελτίωση του δείκτη μάζας σώματος, των επιπέδων της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης.

Ενεργό πεπτικό σύστημα

Ίσως χάρη στη σύνδεση ανάμεσα στον εγκέφαλο και το έντερο, η γιόγκα μπορεί να βελτιώσει την πέψη σου. Μια μικρή μελέτη βρήκε πως η πρακτική βοήθησε ανθρώπους με χρόνια δυσκοιλιότητα -και βελτίωσε τόσο τη φυσική όσο και την ψυχική τους υγεία. Ωστόσο χρειάζεται περισσότερη έρευνα.

Διάβασε επίσης: Αέρια στο έντερο, φούσκωμα στην κοιλιά και βαρυστομαχιά; Μπορεί για όλα να φταίει το άγχος

Διάβασε επίσης: Το αντιοξειδωτικό που μπορεί να βελτιώσει την υγεία της καρδιάς σου και την απόδοση στην άσκηση

[related id="585271"]

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece