Δύσκολος ύπνος με το σύντροφό σου; Βρήκαμε 9 λύσεις στα πιο συχνά προβλήματα συμβίωσης στο ίδιο κρεβάτι!

Δύσκολος ύπνος τέλος! Πώς μπορείς να μοιραστείς το κρεβάτι –και να κοιμηθείς- με έναν σύντροφο που ροχαλίζει, που σου τραβάει τα σκεπάσματα ή σε… κλωσάει; Σώσε την ψυχική σου υγεία και τη σχέση σου!

12.07.2016

Γράφει: Ελένη Κουκούλη

Έχουμε μιλήσει πολλές φορές για τη σημασία του καλού ύπνου και πιθανότατα ξέρεις από πρώτο χέρι πως δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να κοιμάσαι χωρίς διακοπές κάθε βράδυ. Πόσο μάλλον όταν κοιμάσαι μαζί με τον σύντροφό σου, ο οποίος ροχαλίζει, σου τραβάει τα σκεπάσματα ή μπορεί να… νανουριστεί μόνο με τον ήχο της τηλεόρασης, ενώ εσύ θέλεις απόλυτη ησυχία!

2. Δεν μπορείτε να συμφωνήσετε για τη θερμοκρασία του δωματίου

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Κοιμάσαι γυμνή; 5 λόγοι υγείας στηρίζουν την επιλογή σου»

Δεν μας ξενίζει καθόλου που το 25% των Αμερικανών, σύμφωνα με την οργάνωση National Sleep Foundation, αποφασίζουν να κοιμούνται σε διαφορετικά κρεβάτια τα οποία βρίσκονται σε διαφορετικά δωμάτια!!!

Αυτό μπορεί να είναι μια αποτελεσματική λύση για κάποια ζευγάρια, σου κλέβει όμως κάτι από το συναισθηματικό δεσμό και την εγγύτητα στη σχέση σου, λέει ο Michael Breus, PhD, κλινικός ψυχολόγος και ειδικός ύπνου και συγγραφέας του βιβλίου The Sleep Doctor’s Diet Plan. Δοκίμασε τις παρακάτω εύκολες και πρακτικές λύσεις που θα βοηθήσουν και τους δυο σας να απολαμβάνετε τον ύπνο που σας αξίζει!

1. Ο σύντροφός σου ροχαλίζει κι εσύ περνάς τη νύχτα κοιτάζοντας το ταβάνι

Περίπου 37 εκατομμύρια ενήλικες ροχαλίζουν σε καθημερινή βάση, σύμφωνα με το National Sleep Foundation, με αποτέλεσμα κακή ποιότητα ύπνου για τους συντρόφους τους και τους ίδιους. Οι άντρες ροχαλίζουν συχνότερα και η συνήθεια αυτή τείνει να γίνεται χειρότερη με το πέρασμα των χρόνων.

«Ο ήχος προέρχεται από τις δονήσεις που γίνονται καθώς αναπνέεις στον ύπνο σου μέσα από τους στενεμένους αεραγωγούς» λέει ο Breus.

Πολλές φορές φταίει η ρινική συμφόρηση, όπως και η κατανάλωση αλκοόλ κοντά στην ώρα του ύπνου. Ακόμη και ο ύπνος ανάσκελα μπορεί να φταίει για το ροχαλητό (γι’ αυτό και συχνά καταλήγουμε να σπρώχνουμε στους συντρόφους μας που ροχαλίζουν στο πλάι, μήπως και σταματήσουν!).

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ:«Γιατί δεν πρέπει να κοιμάσαι μπρούμυτα!»

Αν η αντιμετώπιση αυτών των θεμάτων δεν βοηθάει, στείλε τον σύντροφό σου σε έναν γιατρό ύπνου. Το ροχαλητό μπορεί να είναι σύμπτωμα υπνικής άπνοιας, μιας σοβαρής αλλά ιάσιμης κατάστασης που προκαλεί διακοπή της αναπνοής αρκετές φορές μέσα στη νύχτα.

Στο μεταξύ, ο Breus προτείνει να προφυλάσσεις τα αφτιά σου δημιουργώντας ένα τοίχο με το μαξιλάρι σου. «Ο ήχος θα αντανακλά και θα επιστρέφει προς την άλλη κατεύθυνση και τελικά θα είναι τόσο μειωμένος που θα είναι πιο εύκολο να αποκοιμηθείς» λέει.

Δύσκολος ύπνος; Για τα υπόλοιπα 8 μυστικά αλλαγής στον ύπνο με το ταίρι σου, κάνε κλικ στη γκάλερι:

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece