Κοιμάσαι γυμνή; 5 λόγοι υγείας στηρίζουν την επιλογή σου

Εσύ πώς ακριβώς πέφτεις στο κρεβάτι; Και δεν εννοούμε μόνη ή με παρέα. Το ζήτημα είναι αν κοιμάσαι γυμνή ή αν φοράς πιτζάμες.

take-a-rest-picture-id482882167 Credit:RomarioIen

Πρόσφατη έρευνα που έγινε στις ΗΠΑ, αποκάλυψε πως μόνο το 8% των Αμερικανών κοιμούνται γυμνοί, ενώ το 74% κοιμάται με τις πιτζάμες του κάθε βράδυ.

Αν πάλι σκέφτεσαι να αλλάξεις πορεία και να τιμήσεις την γυμνή επιλογή στο κρεβάτι για ύπνο, υπάρχουν και μερικοί λόγοι υγείας που μπορούν να στηρίξουν την επιλογή σου.

1. Αερίζεται καλύτερη η ευαίσθητη περιοχή

Τα κακής ποιότητας και μη βαμβακερά εσώρουχα, τα στρινγκ και τα εσώρουχα γενικά μπορούν να ευνοήσουν την ύπαρξη μικροβίων στον κόλπο και να σου δώσουν κάποια κολπίτιδα δώρο. Αν ανησυχείς για το σουτιέν, εδώ οι γνώμες είναι διαφορετικές και πολλές. Δεκαπενταετής έρευνα του Πανεπιστημίου Besançon στη Γαλλία υποστηρίζει πως ο στηθόδεσμος δεν προσφέρει κανένα ιατρικό όφελος στο στήθος, αλλά ούτε δρα θετικά φυσιολογικά και ανατομικά αλλά το αντίθετο γιατί όπως φαίνεται, όταν προσπαθούμε να αποφύγουμε το νόμο της βαρύτητας μέσω του σουτιέν, το στήθος "κρεμάει" χειρότερα. Οι συμμετέχουσες στη 15ετή έρευνα ήταν ηλικίας 15-35 ετών και ο υπεύθυνος της έρευνας, καθηγητής Rouillon, υποστηρίζει πως οι θηλές των γυναικών που δεν φόρεσαν ποτέ σουτιέν, βρέθηκαν 7 χιλιοστά ψηλότερα σε σχέση με εκείνες τις γυναίκες που φορούσαν σουτιέν. Πάντως, για να είμαστε δίκαιοι, η κακή χρήση του σουτιέν και συγκεκριμένα η χρήση στηθόδεσμου σε λανθασμένο νούμερο είναι αυτή που κάνει το μεγαλύτερο κακό, σύμφωνα με προηγούμενη έρευνα.

2. Τονώνεις την αυτοπεποίθησή σου:

Το να κοιμάσαι γυμνή, δίνει μια αίσθηση ελευθερίας, ενώ ταυτόχρονα φαίνεται να εξοικειώνεσαι με την εικόνα του σώματός σου, κάτι που τελικά ανεβάζει την ψυχολογία και σε προφυλάσσει από την κατάθλιψη.

3. Κοιμάσαι καλύτερα

Μπορεί να νομίζεις πως πρέπει να είσαι κουκουλωμένη στον ύπνο αλλά αυτό δεν είναι το σωστό. Σύμφωνα με την Lisa Shives, υπεύθυνη της Αμερικάνικης Ένωσης Ύπνου, η θερμοκρασία του σώματος πέφτει όσο κοιμόμαστε κάτι που είναι φυσιολογικό από βιολογική άποψη. Το να φοράμε χοντρές πιτζάμες και να έχουμε βαριές κουβέρτες να μας σκεπάζουν μπορεί να αποδειχτεί επιβαρυντικό για τη διαδικασία του ύπνου και να φτάσουμε να ξυπνάμε εξαιτίας της υπερθέρμανσης.

4. Δείχνεις πιο νέα

Σύμφωνα με τη Natasha Turner, συγγραφέα του best-seller, «Η δίαιτα των Ορμονών», το να είσαι πολύ ζεστή τη νύχτα, μπλοκάρει την απελευθέρωση της μελατονίνης και της αυξητικής ορμόνης, των δύο βασικών αντιγηραντικών σου ορμονών που αυτές φροντίζουν για να έχεις επιδερμίδα ελαστική και μαλλιά λαμπερά.

5. Αδυνατίζεις

Το να κοιμάσαι γυμνή, σε βοηθά να κοιμάσαι ποιοτικά, με αποτέλεσμα τα επίπεδα της ορμόνης του άγχους κορτιζόλης να μειώνονται όσο ξεκουράζεσαι και με την ενέργεια και τα επίπεδα πείνας να διατηρούνται σε ισορροπία. Έτσι, όταν ξυπνήσεις δεν θα σπεύσεις να το ρίξεις στο φαγητό, σε αντίθεση με έναν ανήσυχο ύπνο που θα σε έσπρωχνε στο ψυγείο για κάποια λιχουδιά με το που θα ξυπνούσες.

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i