5 τροφές για καλό ύπνο που θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς όλο το βράδυ

Δεν μπορείς να κοιμηθείς; Η λύση μπορεί να βρίσκεται στην κουζίνα σου. Iδού 5 τροφές για να κοιμηθείς όλο το βράδυ σαν πουλάκι.

06.12.2018

εχεις διαβασει

Δες αυτές τις 5 τροφές για καλό ύπνο – οι ασφαλείς επιλογές που προκαλούν πιο ήσυχο και ικανοποιητικό ύπνο:

1. Τυρί μοτσαρέλα

Σίγουρα γνωρίζεις ότι η γαλοπούλα είναι πλούσια σε τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που κάνει το σώμα σου να παράγει σεροτονίνη, η οποία σε κάνει να χαλαρώσεις και να ξεκουραστείς. Αλλά σε κάθε γραμμάριο η μοτσαρέλα περιέχει τουλάχιστον διπλάσια ποσότητα τρυπτοφάνης από την άπαχη πρωτεΐνη.

Πολύ ακριβό: Πρωτεΐνη ορού γάλακτος (whey) σε σκόνη

2. Σολομός

Μία πρόσφατη έρευνα ανακάλυψε ότι η πρόσληψη 600mg Ω3 λιπαρών οξέων κάθε μέρα βοηθούσε τους ανθρώπους να κοιμηθούν τουλάχιστον μία ώρα περισσότερο και να ξυπνάνε 7 φορές λιγότερο στη διάρκεια της νύχτας.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πώς θα διώξω το άγχος τώρα; 10 τρικ αντιμετώπισης για χαλάρωση ΤΩΡΑ!

Φάε λίγο σολομό λοιπόν για βραδινό και αν δεν σου αρέσουν πολύ τα ψάρια, πάρε ένα συμπλήρωμα με Ω3 λιπαρά.

Ω-3 λιπαρά οξέα:

3. Αμύγδαλα

Μία χούφτα αμύγδαλα σου προσφέρει περίπου το 20% της καθημερινής ποσότητας που χρειάζεσαι σε μαγνήσιο, το οποίο χαλαρώνει τους μύες και σε βοηθά να νιώθεις πιο ήρεμη, ώστε να μην τρέχει το μυαλό σου όταν ξαπλώνεις για ύπνο. Επίσης, αποτελεί μία καλή πηγή τρυπτοφάνης.

Αμύγδαλα

 

 

4. Πλιγούρι βρώμης

Μήπως έχεις ακούσει ότι τα κεράσια αποτελούν καλή πηγή της ορμόνης μελατονίνης, η οποία σου προκαλεί ύπνο; Λοιπόν, μάθε ότι και η βρώμη περιέχει μελατονίνη. Και αφού είναι γεμάτη με υδατάνθρακες που σε κάνουν να νιώσεις τη νύστα αμέσως, μπορεί να πέσεις για ύπνο προτού ακόμα τελειώσεις να τρως το μπολ.

Το πλιγούρι βρώμης

5. Μπανάνες

Αυτά τα γεμάτα άμυλο φρούτα είναι πλούσια σε μαγνήσιο και κάλιο, ακόμα ένα ισχυρό χαλαρωτικό των μυών. Επιπλέον, όπως η μοτσαρέλα και τα αμύγδαλα, σου προσφέρουν και αρκετή τρυπτοφάνη. Και το καλύτερο, ικανοποιούν την ανάγκη σου να φας κάτι γλυκό πριν πας για ύπνο.

Φάε περισσότερες μπανάνες

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

γυναίκα χαμόγελο υγεία ευτυχία χειμώνας
Αλήθειες και μύθοι για την πρωτοπαθώς προϊούσα πολλαπλή σκλήρυνση

Μέχρι πρόσφατα, για τη μορφή αυτή της πολλαπλής σκλήρυνσης δεν υπήρχε θεραπεία. Τα νέα όμως τώρα είναι πολύ καλά για τους ασθενείς!

φυσικοί τρόποι να ρυθμίσεις τις ορμόνες σου
10 φυσικοί τρόποι να ρυθμίσεις τις ορμόνες σου

Οι ορμόνες έχουν προφανώς επιδράσεις στην πνευματική, φυσική και συναισθηματική σου υγεία

Ο έμμηνος κύκλος σου έχει μεγαλώσει πολύ; Τι μπορεί να σημαίνει για την υγεία σου;

Τι σημαίνει όταν ο κύκλος περιόδου έχει μεγαλώσει με αποτέλεσμα να έχεις περίοδο σε πιο αραιά διαστήματα; Ο γυναικολόγος απαντά

Χριστουγεννιάτικο δέντρο: Όλα τα do’s & don’ts για την ασφάλειά σου

Δώσε τεράστια προσοχή σε λαμπιόνια και άλλα στολίδια για να αποφύγεις τις επικίνδυνες περιπτώσεις!

Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν έχεις hangover;

Πώς επηρεάζει το σώμα η κατανάλωση αλκοόλ και τι σημαίνουν τα συμπτώματα του hangover.

ύπνος ξυπνητήρι κούραση
Θες ενέργεια σε 5 λεπτά; Οι κινήσεις να κάνεις ΤΩΡΑ!

Νιώθεις ατονία, κόπωση, κακή διάθεση; Δες τις μαγικές κινήσεις για ενέργεια άμεσα

#shapegreece