Καλά νέα αν έχεις άσθμα – Plus: 2 συμβουλές άσκησης που θα σε βοηθήσουν

Νέα έρευνα για φάρμακο για το μέτριο ως σοβαρό άσθμα αποτελεί «καλά νέα» εάν πάσχεις από αυτό.

20.10.2020

εχεις διαβασει

άσθμα ΧΑΠ μπαλόνι ανάσα δύσπνοια αναπνευστικά αναπνοή

Το άσθμα είναι ένα χρόνιο νόσημα του αναπνευστικού που με τη σωστή ρύθμιση και θεραπεία δεν σε εμποδίζει να ζεις μια φυσιολογική ζωή. Τα αποτελέσματα έρευνας για το μέτριο ως σοβαρό άσθμα που ανακοινώθηκαν στο διαδικτυακό Διεθνές Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Πνευμονολογικής Εταιρείας (ERS) είναι καλά νέα για όσους πάσχουν από τη νόσο.

Έχεις άσθμα; Η έρευνα αυτή σε ενδιαφέρει

Νέα αποτελέσματα από μία ανοικτή μελέτη επέκτασης Φάσης 3 του dupilumab έδειξαν ότι το προφίλ ασφάλειας και αποτελεσματικότητας που παρατηρήθηκε σε προηγούμενες μελέτες του dupilumab διατηρήθηκε για χρονικό διάστημα έως και τριών ετών σε ενήλικες και εφήβους με μέτριο έως σοβαρό άσθμα.

“Τα δεδομένα αυτά δείχνουν ότι το dupilumab ενδέχεται να επιβραδύνει την προοδευτική έκπτωση της πνευμονικής λειτουργίας που παρατηρείται σε πολλούς ασθενείς με μέτριο έως σοβαρό άσθμα, όπως φαίνεται από τη βελτίωση της πνευμονικής λειτουργίας που διατηρήθηκε για διάστημα έως και τριών ετών. Επιπλέον, οι ασθενείς που έλαβαν dupilumab διατήρησαν τον έλεγχο του άσθματος και έδειξαν μειωμένα ποσοστά σοβαρών παροξύνσεων άσθματος που είναι πιθανό να οδηγήσουν σε νοσηλεία” δήλωσε ο Michael Wechsler, M.D., M.M.Sc., Διευθυντής του Ινστιτούτου της Οικογένειας Cohen για το Άσθμα του Nοσοκομείου National Jewish Health στο Ντένβερ του Κολοράντο και κύριος ερευνητής της μελέτης. “Το γεγονός αυτό ενισχύει την αξία του dupilumab ως συνεχούς μακροπρόθεσμης θεραπευτικής αγωγής για τη βελτίωση της ικανότητας των ασθενών να αναπνέουν και διατήρησης του ελέγχου του άσθματος, ειδικά για τους ασθενείς με υψηλότερους δείκτες υποκείμενης φλεγμονής τύπου 2”. Μπορείς να διαβάσεις εδώ περισσότερα για τη μελέτη.

Έχεις άσθμα; Να τι πρέπει να γνωρίζεις για την άσκησή σου

Το γεγονός ότι έχεις άσθμα δεν πρέπει να σε εμποδίζει από το να γυμνάζεσαι. Κάθε άλλο! Υπάρχουν πολλά είδη γυμναστικής που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση του άσθματος και σε βοηθούν να περιορίσεις τις εκδηλώσεις του, αποδεικνύοντας ότι άσθμα και άσκηση μπορούν να συνυπάρξουν! Υιοθέτησε τα δύο αυτά tips των ειδικών.

Κάνε ζέσταμα

«Oι διατάσεις για 10-15 λεπτά και το περπάτημα ή ελαφρύ jogging προετοιμάζουν το σώμα για το επιπλέον οξυγόνο που θα χρειαστεί στην κανονική προπόνηση» τονίζει ο Clifford Bassett, M.D., ιατρικός διευθυντής του Κέντρου Φροντίδας Αλλεργιών & Άσθματος στη Νέα Υόρκη.

Πάρε δρόμο!

«Η μείωση του στρες βοηθά στον έλεγχο του άσθματος» λέει ο ειδικός. Μια βόλτα στη φύση είναι ένας απλός τρόπος για να χαλαρώσεις.

Διάβασε επίσης: Άσθμα, διαβήτης, καρδιά, ρευματικά νοσήματα: Ομάδες υψηλού κινδύνου για τον κορονοϊό, τι να προσέχουμε εάν ανήκουμε σε αυτές

Διάβασε επίσης: 10 tips για τον έλεγχο του άσθματος

 

[related id="719226"]

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece