Η Ελεονώρα Μελέτη κάνει διάδρομο και SUP σε προχωρημένη εγκυμοσύνη (και πολύ καλά κάνει)!

Εμείς στο shape.gr λατρεύομε τις fit μαμάδες που δεν σταματούν να γυμνάζονται και σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Εύγε Ελεονώρα!

shutterstock_305618546 By Odua Images

Υπάρχουν τρεις Ελληνίδες αυτή τη στιγμή που απασχολούν τα μέσα με την εγκυμοσύνη τους!

Κι ενώ όλοι ασχολούνται με την φιλοσοφία της Δούκισσας Νομικού να μην βάψει τα μαλλιά της και τα νύχια της ούσα εγκυμονούσα, και της Αθηνάς Οικονομάκου να κάνει ανταύγειες, να βάφει νύχια και να δουλεύει πολύ, εμείς δίνουμε τα credits μας στην Ελεονώρα Μελέτη.

Κι αυτό, γιατί η Ελεονώρα, που έχει ανακοινώσει την εγκυμοσύνη της και περιμένει το πρώτο της μωρό, δεν έχει σταματήσει να γυμνάζεται, όπως άλλωστε κάνει τα τελευταία χρόνια.

Είτε όρθια σε σανίδα (SUP), είτε κάνοντας aerial yoga, είτε στο διάδρομο σε προπόνηση για το Μαραθώνιο, η Μελέτη είναι μια cool shape mom to be.

Αν είσαι κι εσύ έγκυος, έχεις μια εύκολη εγκυμοσύνη, ο γυναικολόγος σου επιτρέπει να γυμνάζεσαι και δεν θέλεις να περάσεις εννιά μήνες στον καναπέ, θυμήσου:

ΕΙΣΑΙ ΕΓΚΥΟΣ; ΠΟΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ

Γενικές οδηγίες άσκησης στην εγκυμοσύνη

1.   Αν δεν υπάρχουν αντενδείξεις, κάνε 30 λεπτά άσκησης, τις περισσότερες -αν όχι όλες- τις μέρες της βδομάδας. Όπως πάντα, συμβουλεύσου το γιατρό σου πριν ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα.

2.   Στη διάρκεια του δεύτερου και τρίτου τριμήνου, απόφυγε την ορθοστασία για πολλή ώρα και δοκίμασε να γυμνάζεσαι ξαπλωμένη.

3.   Απόφυγε δραστηριότητες που ενέχουν υψηλό κίνδυνο πτώσης ή τραυματισμών στην κοιλιακή χώρα. Σε αυτές περιλαμβάνεται το μπάσκετ, το σκι, η ιππασία, η ρυθμική γυμναστική και τα σπορ με ρακέτες.

Γενικά, πρέπει εκτός από τις συμβουλές του γιατρού, να αφουγκράζεσαι τις ανάγκες του σώματός σου.

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i