7 συνήθειες για καλή πέψη – τις γνωρίζεις;

Το γνωρίζεις πως η καλή πέψη βοηθά τον οργανισμό σου να απορροφά πιο αποτελεσματικά τα θρεπτικά συστατικά;

22.04.2019

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

μπανάνα φαγητό χαρά διατροφή φρούτα

Πώς θα έχεις καλή πέψη και δεν θα σε ταλαιπωρούν φουσκώματα στο έντερο και πρηξίματα; Διάβασε -και υιοθέτησε- τις παρακάτω καλές συνήθειες.

Καλές συνήθειες για καλή πέψη

Μικρά γεύματα

Προτίμησε τα μικρότερα και περισσότερα γεύματα μέσα στη μέρα. Έτσι, θα διευκολύνεις και θα επιταχύνεις την πέψη – και θα νιώθεις χορτάτη για περισσότερες ώρες.

Μάσα αργά

Μάσα αργά την τροφή σου και πολλές φορές – βάλε στόχο τις 30. Αυτό θα βοηθήσει να διασπαστεί πιο εύκολα στην πεπτική οδό.

Σταθερές ώρες

Προσπάθησε να τρως περίπου την ίδια ώρα. Ένα τακτικό πρόγραμμα διατροφής βοηθά την καλή πέψη και το σώμα σου «μαθαίνει» να είναι σε ετοιμότητα κάποια συγκεκριμένη ώρα.

Πολύ νερό

Πίνε νερό – πολύ! Συμβάλλει στην απομάκρυνση των τοξινών, ενισχύει την καλή πέψη, σε χορταίνει και τρως μικρότερη μερίδα.

Διάβασε επίσης: Αέρια στο έντερο και δυσπεψία; Δες πώς θα τα αποφύγεις φυσικά

Διάβασεα επίσης: 5 καλές τροφές για το έντερο που διώχνουν το φούσκωμα

Προβιοτικά

Βάλε στη διατροφή σου φυσικά προβιοτικά, όπως γιαούρτι, κεφίρ και τουρσί. Αυτά θρέφουν τα καλά βακτήρια του εντέρου και εξασφαλίζουν υγιές πεπτικό.

Ασκήσου

Yoga και Pilates: Αυτές είναι οι δύο καλύτερες μορφές άσκησης για υγιή λειτουργία του εντέρου. Και οι δύο περιλαμβάνουν συγκεκριμένες ασκήσεις που κάνουν «εσωτερικό μασάζ» στα όργανα, μεταξύ αυτών και στο έντερο, διευκολύνοντας την κίνησή του.

Καλός ύπνος για καλή πέψη!

Κοιμήσου. Ο καλός ύπνος τη νύχτα βοηθά το σώμα σου να ξεκουραστεί, να αναπλαστεί και να βελτιώσει το μεταβολισμό, ο οποίος συνδέεται άμεσα με την καλή πέψη.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece