Αυτά είναι τα συμπτώματα της εαρινής κόπωσης (και έτσι θα νιώσεις καλύτερα!)

Η εαρινή κόπωση μπορεί να σε κάνει να νιώθεις εξαντλημένη χωρίς να έχεις πραγματικό λόγο. Διάβασε εδώ πώς θα νιώσεις γρήγορα καλύτερα. 

γυναίκα χαρά ηλιοτρόπια άνοιξη καλοκαίρι ήλιος LittleBee80

Συνεργάστηκε η Αναστασία Μοσχοβάκη, ειδική παθολόγος.

Κάποιοι άνθρωποι νιώθουν εξαντλημένοι και συνέχεια κουρασμένη στη μετάβαση του χειμώνα προς την άνοιξη. Το φαινόμενο αυτό ονομάζεται εαρινή κόπωση και τα καλά νέα είναι ότι υποχωρεί γρήγορα. Βοήθησέ το κι εσύ με τους παρακάτω τρόπους.

Αναγνώρισε τα συμπτώματα

Τα συμπτώματα της κόπωσης στην αρχή της άνοιξης εκδηλώνονται ως ατονία, δυσκολία συγκέντρωσης, εύκολη κούραση κατά τη μυϊκή ή πνευματική δραστηριότητα. Αν πάσχεις από χρόνιο σύνδρομο κόπωσης τότε η εναλλαγή της εποχής μπορεί να επιδεινώσει για λίγο τα συμπτώματα αυτά.

Διάβασε επίσης: 8 μυστικά από γυναίκες που φαίνεται ότι δεν κουράζονται ποτέ!

Διάβασε επίσης: Ποιες τροφές με μαγνήσιο να επιλέγεις για να νικήσεις την κόπωση;

Τι να κάνεις αν σε έχει «πιάσει» η εαρινή κόπωση

  • Ακολούθησε την παραδοσιακή μεσογειακή διατροφή που έχει ως βάση τα μη επεξεργασμένα φυτικά προϊόντα της Μεσογείου, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά, τα όσπρια, τα πλήρη δημητριακά, το ψωμί ολικής άλεσης, το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο.
  • Πες όχι σε αλλαντικά καπνιστά τρόφιμα και fast food και απόφυγε στη διατροφή σου συντηρητικά και πρόσθετα τροφίμων.
  • Απόφυγε όσο μπορείς τα γλυκά.
  • Ελάττωσε τους καφέδες και την κατανάλωση αλκοόλ.
  • Προσπάθησε να κοιμάσαι αρκετά και εφάρμοσε τεχνικές για τον έλεγχο του άγχους.
  • Η σταθερότητα στα ωράρια του ύπνου και των γευμάτων βοηθά τη διαδικασία προσαρμογής του οργανισμού στην εποχή.
  • Απόφυγε όσο είναι δυνατόν το κάπνισμα και την έκθεση σε ρύπους.

Βγες έξω

Η αύξηση της φυσικής δραστηριότητας είναι το τέλειο αντίδοτο της εαρινής κόπωσης! Το καθημερινό περπάτημα, ιδιαίτερα όταν στη διάρκεια της ημέρας, κάνει καλό στον οργανισμό σου. Με την βάδιση σταθεροποιείται το νευροφυτικό και ορμονικό σύστημα, τονώνεται η κυκλοφορική επάρκεια ενώ η βιταμίνη D, η παραγωγή της οποίας ενεργοποιείται κατά την έκθεση στο ηλιακό φως έχει ευεργετικές επιδράσεις σε όλο το σώμα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i