Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Φάε λιπαρά για να αδυνατίσεις με τη νέα δίαιτα High Fat Diet – Δες το πλάνο

Η δίαιτα High Fat Diet (Δίαιτα με πολλά λιπαρά) ισχυρίζεται πως μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις έως και 5 κιλά σε 14 μέρες χωρίς να νιώσεις ποτέ πεινασμένη.

18.04.2017

εχεις διαβασει

Ξέχνα όλα όσα σου έχουν πει για τις λιπαρές τροφές που σε κάνουν να παχαίνεις. Μια συναρπαστική καινούργια δίαιτα (η δίαιτα High Fat Diet), που υποστηρίζεται από πρόσφατη επιστημονική έρευνα, υπόσχεται πως  η κατανάλωση λιπαρών στην πραγματικότητα σε βοηθάει να αδυνατίσεις.

Η δίαιτα, που ανέπτυξαν η διαιτολόγος Zana Morris και η δημοσιογράφος υγείας Helen Foster, βασίζεται στην κατανάλωση γευμάτων με πολλά λιπαρά και χωρίς υδατάνθρακες.

Όπως και όλο περισσότεροι ειδικοί, οι Morris και Foster πιστεύουν πως τα λιπαρά έχουν κακώς δαιμονοποιηθεί ως η βασική αιτία παχυσαρκίας, ενώ στην πραγματικότητα ισχύει το αντίθετο.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ:«H NEA δίαιτα 5:2 με χυμούς υπόσχεται αδυνάτισμα πριν το καλοκαίρι»

Με άλλα λόγια, πρέπει να τρως περισσότερα λιπαρά για να διώξεις το περιττό λίπος από το σώμα σου. «Κυριολεκτικά ανατρέπει όλα όσα νόμιζες ότι ξέρεις για την απώλεια βάρους», εξηγεί η Morris.

Έτσι, αν έχεις κουραστεί να μετράς θερμίδες, να πεινάς και να τρως άγευστα φαγητά, και να μη βλέπεις κάποια αλλαγή στη ζυγαριά, τότε αυτή θα μπορούσε να είναι η δίαιτα που θα σου ταιριάζει: δύο εβδομάδες όπου θα απολαμβάνεις τροφές με πολλά λιπαρά όπως ξηρούς καρπούς, μπριζόλες, αβοκάντο, βούτυρο ακόμη και κρέμα γάλακτος – και θα χάσεις επιτέλους τα κιλά που θέλεις!

Σε ένα απόσπασμα από το βιβλίο, διαβάζουμε ακριβώς πώς μπορείς να χάσεις βάρος αυξάνοντας απλά τα λιπαρά που καταναλώνεις.

Πώς λειτουργεί η απώλεια βάρους με πολλά λιπαρά

Μια διατροφή με πολλά λιπαρά και λίγους υδατάνθρακες σημαίνει πως το σώμα σου δεν έχει άλλη επιλογή παρά να χρησιμοποιήσει ορισμένες από τις λιπαποθήκες του για να κάνει όλα αυτά που κάνει κάθε μέρα – που σημαίνει πως ως αποτέλεσμα χάνεις βάρος.

Η επιστήμη πίσω από αυτό είναι η επίδραση που έχουν τα λιπαρά στην ορμόνη ινσουλίνη. Η ινσουλίνη απελευθερώνεται όταν τρως και η δουλειά της είναι να μοιράζει τη γλυκόζη –τα σάκχαρα που φυσιολογικά χρησιμοποιεί το σώμα μας για ενέργεια- στα κύτταρα όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο.

  • Η ποσότητα της ινσουλίνης που παράγεις εξαρτάται από το είδος των τροφών που καταναλώνεις.
  • Τα σάκχαρα και οι υδατάνθρακες (που το σώμα σου μετατρέπει γρήγορα σε γλυκόζη) παράγουν τα υψηλότερα επίπεδα της ορμόνης.
  • Η πρωτεΐνη, η οποία χρειάζεται λίγο παραπάνω προσπάθεια για να μετατραπεί σε γλυκόζη, προκαλεί μια μικρότερη άνοδο.
  • Τα λιπαρά της διατροφής, ωστόσο, απαιτούν ορισμένα περίπλοκα βήματα για να μετατραπούν σε γλυκόζη και έτσι δεν προκαλούν καθόλου την άμεση αύξηση της ινσουλίνης.

Όταν λοιπόν ακολουθείς μια διατροφή που αποτελείται από πολλές λιπαρές τροφές και πολύ λίγους υδατάνθρακες, δημιουργείς στον οργανισμό μια κατάσταση όπου η ινσουλίνη είναι χαμηλή και έτσι το σώμα σου καίει αποτελεσματικά τις υπάρχουσες πηγές ενέργειάς του.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Πλάνο διατροφής: Η ανοιξιάτικη δίαιτα 3 εβδομάδων και χάσε 3 κιλά γρήγορα! »

Αυτό σημαίνει πως για να πάρει την ενέργεια που χρειάζεται, το σώμα χρειάζεται να χρησιμοποιήσει τις υπάρχουσες λιποαποθήκες – μια κατάσταση που επιστημονικά ονομάζεται κέτωση.

Κάθε φορά που μια μικρή ποσότητα λίπους φεύγει από τα κύτταρα για να χρησιμοποιηθεί ως ενέργεια, τα λιποκύτταρα γίνονται μικρότερα και ελαφρύτερα – και, πιο σημαντικό, το ίδιο συμβαίνει και σε σένα!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

H συνταγή για το πιο νόστιμο μπισκοτόσπιτο βήμα βήμα (είναι πιο εύκολο απ’ ότι νομίζεις)

Η συνταγή για το μπισκοτόσπιτο έρχεται για εσένα και για να χαρούν τα παιδιά σου.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

Vegan χριστουγεννιάτικα τρουφάκια χωρίς ζάχαρη, χωρίς αλεύρι, χωρίς βούτυρο από τον Cool Artisan

Τα χριστουγεννιάτικα γλυκά, όπως και τα γλυκά όλης της χρονιάς μπορούν να είναι νόστιμα, λαχαρτιστά και vegan συγχρόνως. Χωρίς τύψεις, χωρίς ενόχες απόλαυσε τα όλη την εορταστική περίοδο!

#ShapeTested: Να πώς φτιάξαμε γιορτινή σφολιάτα σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο!

Τι θα έλεγες να φτιάξεις ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο με σφολιάτα και γλύκα ή αλμυρή γέμιση! Θα χρειαστείς δύο φύλλα σφολιάτα και μπόλικη όρεξη!

Tα 5 τρόφιμα που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη διατροφολόγο

Το τι πρέπει να μη φας μέσα στις γιορτές πιθανώς το γνωρίζεις. Το τι πρέπει να φας οπωσδήποτε όμως στα γιορτινά τραπέζια είναι ακόμα πιο σημαντικό! Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας φτιάχνει τη λίστα με όσα ΠΡΕΠΕΙ να φάμε.

#shapegreece