Πλάνο διατροφής: Η ανοιξιάτικη δίαιτα 3 εβδομάδων και χάσε 3 κιλά γρήγορα!

Ετοιμάσου για τα πρώτα μπάνια της Άνοιξης, ακολούθησε την επταήμερη διατροφή που σου προτείνουμε με τη βοήθεια της διατροφολόγου Κλειώς Δημητριάδου και χάσε 3 κιλά γρήγορα (μέσα σε 3 εβδομάδες)!

29.04.2016

εχεις διαβασει

Σε όλες τις φάσεις του χρόνου καλό είναι να εκμεταλλεύεσαι την εποχικότητα  των φρούτων και των λαχανικών και αυτή την περίοδο κυριαρχούν: το αβοκάντο, το γκρέιπφρουτ, τα λεμόνια, τα μήλα, οι αγκινάρες, αρακάς, τα
καρότα, το κουνουπίδι, το κρεμμύδι, το  λάχανο, το μαρούλι, οι πατάτες, τα παντζάρια, τα πράσα, τα ραδίκια, το σέλινο, το σπανάκι και τα σπαράγγια.

Αυτά λοιπόν είναι και τα συστατικά που θα πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου. O σκοπός αυτής της δίαιτας είναι να περιλαμβάνει απλές και καθημερινές τροφές ώστε να μπορεί να την ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα μέλη του σπιτιού.

Δες το 7ήμερο πλάνο που μπορείς να επαναλάβεις για 3 εβδομάδες και χάσε κιλά γρήγορα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ:«Ιδέες για σνακ πρωτεΐνης που χορταίνουν (αλλά δεν παχαίνουν) από τη διαιτολόγο»

 1η μέρα

Πρωινό: 1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι-γκρέιπφρουτ, 2 φρυγανιές + 1 φέτα γαλοπούλα

Δεκατιανό: 1 γιαούρτι

Μεσημεριανό: 1 ½ φλυτζάνι αγκινάρες με αρακά (μαγειρεμένα με 1 κουτ. της σούπας λάδι) , 30 γρ. τυρί με χαμηλά λιπαρά

Απογευματινό: 1 μήλο

Βραδινό: 1 κονσέρβα τόνου ή 100 γρ. καπνιστός σολωμός μέσα σε σαλάτα μαρούλι
xase-teleftaia-3-kila

2η μέρα

Πρωινό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα (ψωμί ολικής άλεσης)

Δεκατιανό: 1 αχλάδι

Μεσημεριανό: 120 γρ. κρέας άπαχο μαγειρευτό με πράσσο και σέλινο (1 κουτ. της σούπας λάδι ανά μερίδα), 1 παξιμαδάκι

Απογευματινό: 1 αβοκάντο με λεμόνι και λίγο αλάτι

Βραδινό: 1 γιαούρτι + 1 κουτ. της σούπας βρώμη

Kila-to-vradi-nixta

3η μέρα

Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα + 3 κουτ. της σούπας μούσλι

Δεκατιανό: 2 πορτοκάλια

Μεσημεριανό: 2 μικρά κομμάτια σπανακόπιτα, σαλάτα λάχανο-καρότο (με 1 κουτ. της σούπας λάδι)

Απογευματινό: 5 φράουλες

Βραδινό: 1 μπιφτέκι μοσχαρίσιο (πλασμένο με βρώμη αντί για ψωμί), σαλάτα ντομάτα, αγγούρι, κρεμμύδι

kano-diaitaΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ:«Γρήγορος μεταβολισμός και καύση λίπους; Αυτές είναι οι 7 σούπερ τροφές για να τα πετύχεις! »

4η μέρα

Πρωινό: 1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι-γκρέιπφρουτ, 2 φρυγανιές + ταχίνι

Δεκατιανό: 1 αχλάδι

Μεσημεριανό: 120 γρ. φιλέτο κοτόπουλο ψητό, 1 φλυτζάνι παντζαροσαλάτα  (ψιλοκομμένα παντζάρια + 2 κουτ. της σούπας γιαούρτι άπαχο + 5 καρύδια)

Απογευματινό: smoothie με 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου + 1 καρότο + 1 μήλο + 1 κανέλα

Βραδινό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα (ψωμί ολικής άλεσης), σαλάτα μαρούλι (με 1 κουτ. της σούπας λάδι)

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece