Η (όχι αυστηρά πρωτεϊνική) δίαιτα δύο εβδομάδων για να χάσεις κιλά γρήγορα και υγιεινά

Δίαιτα δύο εβδομάδων – όχι αυστηρά πρωτεϊνική! Μπορείς να αδυνατίσεις χωρίς να χάσεις την ενέργειά σου!

10.05.2018

εχεις διαβασει

λαχανικά, σαλατα, δίαιτα

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, κλινικό διαιτολόγο-διατροφολόγο Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, MSc στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο (ΚΕΚ) (coachmydiet.wordpress)

Το πλανό με τη δίαιτα δύο εβδομάδων όχι αυστηρά πρωτεϊνική που προτείνει η διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου είναι ειδικά σχεδιασμένο για εργαζόμενα κορίτσια και θα σε κάνει να τα… χάσεις!

Δουλειά, deadlines, οικογένεια, γυμναστή­ριο, σπίτι και πάλι από την αρχή. Σου θυμίζει τίποτα όλο αυτό; Η καθημερινότητα μιας εργαζόμενης γυναίκας έχει τόσo πολλές απαιτήσεις, που ακόμα και μια προσπά­θεια για προσεγμένη διατροφή μπορεί να φαίνεται βουνό. Αυτό που χρειάζεται ο οργανισμός μιας εργαζόμενης γυναίκας είναι ενέργεια και, μάλιστα, ενέργεια που να διαρκεί.

Ταυτόχρονα τα γεύματά της πρέπει να είναι εύκολα, να προετοιμάζονται γρήγορα το πρωί, να μεταφέρονται σε τάπερ ή εναλλακτικά να μπορεί να τα παραγγέλνει από κάπου. Για πολλές γυναίκες το πλάνο διατροφής τις ώρες του γραφείου περιλαμ­βάνει κυρίως αρκετούς καφέδες!

working-girl

Όμως, αν δεν τρως φυσιολογικά και δεν κοιμάσαι επαρκώς, είναι σαν να πατάς το γκάζι σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει βενζίνη – όσο και να προσπαθήσεις δε θα πάρει μπροστά. Σε πρώτη φάση, λοιπόν, θα πρέπει να φροντίσεις να ξεκουράζεσαι και να σχεδιάζεις προσεκτικά τη διατροφή σου.

Είναι πολύ σημαντικό να αποφεύγεις τις υπερβολές, δεδομένου ότι μια δίαιτα που προβλέπει κάτω από τις 1.000 θερμίδες την ημέρα θα σε εξαντλήσει.

Επίσης, το διαιτολόγιό σου θα πρέπει να περιλαμβάνει τροφές από όλες τις ομάδες, ώστε να παίρνεις τις βιταμίνες που χρειάζεσαι. Ένα σημείο που θα πρέπει να προσέξεις πολύ είναι οι απλοί υδατάν­θρακες και ειδικά η ζάχαρη.

Τα γλυκά και τα επεξεργασμένα δημητριακά σού δίνουν ενέργεια για λίγο και μετά σε ρί­χνουν. Απευθύνονται, δηλαδή, σε ένα δρο­μέα που τρέχει 100 μέτρα και όχι σε ένα μαραθωνοδρόμο που χρειάζεται διάρκεια.

Οι σύνθετοι υδατάνθρακες, λοιπόν, είναι αυτοί που θα σε βοηθήσουν να αντέξεις μες στη μέρα. Σημαντικό ρόλο παίζει και η ποσότητα του φαγητού: Αν φας μια τεράστια μερίδα, όσο υγιεινή και να είναι η επιλογή σου, είναι πολύ πιθανό να νυστάξεις.

Οι τροφές που θα σου δώσουν ενέργεια στο φουλ!

πιάσιμο

  • Για να αντεπεξέλθεις στις περισσότερες δουλειές, χρειάζεσαι πνευματική διαύγεια και μνήμη, οι οποίες εξασφαλίζονται αρχικά από την επαρκή πρόσληψη σιδήρου. Ο τελευταίος βρίσκεται στο κόκ­κινο κρέας, στο συκώτι, αλλά και στο ψάρι, το κοτόπουλο, το αβγό και τα όσπρια. Τα τρόφιμα αυτά, όπως και τα γαλακτοκομι­κά, είναι πλούσια σε ψευδάρ­γυρο ο οποίος βοηθά και στη συγκέντρωση.
  • Η μνήμη ενισχύ­εται από τα Ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία τα βρίσκουμε στα ψάρια και ιδιαίτερα στα λιπαρά (σο­λομός, πέστροφα, τόνος). Το φολικό οξύ ενισχύει τη σκέψη και μπορεί να προσληφθεί από τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και το συκώτι.
  • Εξίσου βοηθη­τικές είναι και οι βιταμίνες του συμπλέγματος B (πηγές της: δημητριακά, συκώτι, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, γάλα, κρέ­ας, ψάρι, κοτόπουλο, αβγό) και το μαγνήσιο (πηγές: πράσινα λαχανικά, ξηροί καρποί, ψάρι, σόγια, αβοκάντο, μπανάνα, σοκολάτα, γιαούρτι).
  • Τέλος, οι φυτικές ίνες, που τις βρίσκεις στις σαλάτες, θα σου επιτρέψουν να χορτάσεις και με μικρότερη ποσότητα. Όλα αυτά περιλαμβάνονται στο ειδικά σχεδιασμέ­νο πρόγραμμα που ακολουθεί.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ρόφημα πριν τον ύπνο για αδυνάτισμα και χαλάρωση; Αυτά είναι τα 4 καλύτερα!

Ποια ροφήματα θα σε βοηθήσουν να αδυνατίζεις αλλά ταυτόχρονα και να κοιμάσαι καλύτερα;

Παχαίνει το καρπούζι; Τι πρέπει να γνωρίζεις σύμφωνα με την διαιτολόγο

Καρπούζι: Το καλοκαίρι αποτελεί την ιδανική περίοδο για να απολαύσεις μια φέτα καρπουζιού. Η ειδικός εξηγεί τα ωφέλη του!

Meghan Markle
Meghan Markle | Η επιλογή που έκανε στη γαμήλια τούρτα της

Η επιλογή του ζευγαριού με φρέσκα προϊόντα εποχής

σοκολατένιο κέικ χωρίς αλεύρι
Το πανεύκολο σοκολατένιο κέικ χωρίς ζάχαρη και χωρίς αλεύρι της Monika Kwiecien

H personal trainer και μοντέλο μοιράστηκε την αγαπημένη της συνταγή για light γλυκό.

Meghan Markle
Meghan Markle: Το συστατικό που απέκλεισε από τη διατροφή της για τέλειο και λαμπερό δέρμα

Το νέο μέλος του παλατιού έχει άψογη επιδερμίδα αλλά και εμφάνιση. Ποιο είναι το μυστικό της διατροφής της;

ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό
10 ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό από την personal trainer της Kim Kardashian

Πιάτα που συνδυάζουν γεύση, θρεπτικά συστατικά και λίγες θερμίδες

#shapegreece