Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

21.02.2018

εχεις διαβασει

Ροκανίσματα, σανίδα, ανυψώσεις ποδιών – αυτές οι ασκήσεις μπορεί να βοηθήσουν να έχεις σφιχτή και επίπεδη κοιλιά μακροπρόθεσμα. Μερικές φορές όμως, θέλεις πιο επίπεδη κοιλιά, π.χ. για να φορέσεις ένα φόρεμα. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να γνωρίζεις τις τροφές που προκαλούν φούσκωμα και να τις αποφύγεις πάση θυσία – ή τουλάχιστον μέχρι να τελειώσει το Σαββατοκύριακο.

Μήλα

Φρούτα όπως τα μήλα, οι μπανάνες, τα κεράσια, τα ροδάκινα και τα αχλάδια περιέχουν ένα σάκχαρο που ονομάζεται φρουκτόζη, που πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται στην πέψη της.

Και παρότι ένα μήλο ή μια μπανάνα είναι καλές επιλογές διατροφής, αν καταλήξεις να φας περισσότερη φρουκτόζη απ’ όση μπορεί να επεξεργαστεί το σώμα σου, διασπάται μέσω ζύμωσης, η οποία δυστυχώς προκαλεί φούσκωμα και αέρια στο παχύ έντερο. Τα μήλα και οι μπανάνες είναι δύο από τα φρούτα με μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε φρουκτόζη, οπότε μείνε μακριά τους όταν θέλεις να έχεις πιο επίπεδη κοιλιά – αύριο!

Σούπες σε κονσέρβες – έτοιμες σούπες

Είναι ένας εύκολος, βολικός και οικονομικός τρόπος για να ζεσταθείς και να χορτάσεις μια κρύα νύχτα του χειμώνα. Το μειονέκτημα σε αυτές τις σούπες είναι η απίστευτα μεγάλη περιεκτικότητά τους σε νάτριο.

Το νάτριο κάνει το σώμα να κατακρατά περισσότερο νερό – το σώμα σου προσπαθεί να διαλύσει το αλάτι κάνοντάς σε να νιώθεις φουσκωμένη σαν μπαλόνι. Μη φας τη σούπα ή τουλάχιστον προτίμησε μια εκδοχή της με μειωμένο νάτριο.

epipedi-koilia1

Σταυρανθή λαχανικά

Στην οικογένεια των σταυρανθών ανήκουν το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών και το κουνουπίδι. Τα λαχανικά αυτά περιέχουν ραφινόζη, ένα σάκχαρο που δυσκολεύεται ο οργανισμός να διασπάσει και που προκαλεί αέρια κατά τη διαδικασία της πέψης.

Αν και είναι σούπερ υγιεινές τροφές, άφησέ τις έξω από τη διατροφή σου για μερικές μέρες, και αντικατάστησέ τις με λαχανικά που δεν προκαλούν φούσκωμα, όπως το μαγειρεμένο σπανάκι.

Γαλακτοκομικά

Η ζάχαρη στο γάλα (δηλαδή η λακτόζη) δυσκολεύει το σώμα κατά την πέψη και αν έχεις έστω και μια μικρή δυσανεξία μπορεί, εκτός από τα δυσάρεστα αέρια, να νιώθεις την κοιλιά σου φουσκωμένη και σφιχτή. Ιδιαίτερα κακό είναι το γάλα σε μορφή αφρού, το είδος που χρησιμοποιούν στους latte, εξαιτίας του συνδυασμού της λακτόζης και των φυσαλίδων του αέρα. Αυτό δημιουργεί αέρια, ρέψιμο και δυσφορία.

Δες ποιες άλλες τροφές πρέπει να αποφεύγεις για επίπεδη κοιλιά, στη σελίδα 2.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

10 τρόποι να δοκιμάσεις το τυρί κότατζ αλλιώς (ακόμα και παγωτό με cottage φτιάχνεις!)

Βαριέσαι το τυρί κότατζ με φρυγανιά ή σκέτο; Υπάρχουν δέκα έξυπνοι και νόστιμοι τρόποι για να το βάλεις στη διατροφή σου χωρίς να το βαρεθείς.

Πώς θα φτιάξεις ρύζι από κουνουπίδι με οφέλη που δε φαντάζεσαι και εξαιρετική γεύση!

Φτιάξε πεντανόστιμο ρύζι από κουνουπίδι γρήγορα και χωρίς τις θερμίδες του κανονικού λευκού ή καστανού ρυζιού. Θα ξετρελαθείς.

Ποιο είναι το καλύτερο μέλι
Ποιο είναι το καλύτερο μέλι; Ποιο να διαλέξω; Η Κλειώ Δημητριάδου απαντά

Τα είδη μιας από τις πιο θρεπτικές τροφές που μας έχει χαρίσει η φύση.

Κάνεις το squat εντελώς λάθος! (αν και πίστευες πως το κάνεις σωστά!)

Έχεις ακούσει πως δεν πρέπει να κατεβαίνεις κάτω από την παράλληλη γραμμή που σχηματίζουν οι μηροί σου με το έδαφος όταν λυγίζεις τα γόνατα. Αυτή η συμβουλή όμως ήταν τελικά λάθος!

σουπα αβοκαντο, μπροκολο
Η σούπα γκρέιπφρουτ – αβοκάντο από την Ευμορφία Σαββαΐδη

Η σούπα που φτιάχνει το καλοκαίρι η fitness editor του Shape.

Τζίντζερ, κόλιαντρο, κάρδαμο και πιπεριές τσίλι για καλύτερη υγεία

Τα ιδιαίτερα βότανα και μυρωδικά της ταϊλανδέζικης κουζίνας δεν είναι μόνο αρωματικά και νόστιμα- έχουν μοναδικά οφέλη για την υγεία σου.

#shapegreece