Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

4 τρόποι για να ετοιμάζεις το πρωινό γεύμα από το βράδυ

Να πως θα ετοιμάζεις το πρωινό σου γεύμα από το βράδυ για να μην το ξεχνάς ποτέ.

11.09.2017

εχεις διαβασει

Πρωινό γεύμα σε βαζάκι

Το γιαούρτι με φρούτα, η βρόμη που «μουλιάζει» όλη τη νύχτα, οι πουτίγκες με σπόρους chia είναι εύκολα πρωινά που μπορείς να έχεις ετοιμάσει από το βράδυ.

Το παρφέ με κινόα και καρπούς του δάσους που σου προτείνουμε συνδυάζει δημητριακά, φρούτα και γιαούρτι και σου χαρίζει ενέργεια για πολλές ώρες.

Πώς θα το ετοιμάσεις: Σε ένα μικρό μπολ ανάμειξε 1/3 φλ. μαγειρεμένη κόκκινη κινόα με 1/4 κ.γ. καθαρό εκχύλισμα βανίλιας και άφησέ τα στην άκρη.

Σε ένα γυάλινο βάζο βάλε 1/3 φλ. στραγγιστό γιαούρτι με λίγα λιπαρά. Πρόσθεσε το
μεγαλύτερο μέρος της κινόα και από πάνω 1/2 φλ. ανάμεικτα φρέσκα ή κατεψυγμένα φρούτα του δάσους. Βάλε άλλο 1/3 φλ. γιαούρτι, την υπόλοιπη κινόα και 1 κ.σ. σπασμένους καβουρδισμένους ξηρούς καρπούς. Περίχυσε με 1 κ.γ. μέλι, κλείσε το βάζο
και άφησέ το στο ψυγείο όλη τη νύχτα (1 μερίδα, 283 θερμίδες).

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Θες πρωινό για ενέργεια; Οι 5 σούπερ συνδυασμοί για να ξεκινάς δυνατά τη μέρα σου!

Τα αβγά αλλιώς!

Έχουν όλο το πακέτο: πολλή πρωτεΐνη, βιταμίνες και μέταλλα. Φτιάξε μια ομελέτα, κόψ’ τη σε φέτες και χρησιμοποίησέ την όλη την εβδομάδα, βράσε σφιχτά αβγά και συνόδεψέ τα με ψημένο ψωμί, παξιμάδια και φρούτα, ή ετοίμασε και βάλε στην κατάψυξη μερικά burritos πρωινού που θα μπορείς να τα ζεστάνεις στο φούρνο μικροκυμάτων στο γραφείο.

Smoothie με ό,τι έχεις στο ψυγείο

Είναι ο πιο εύκολος –και εύγευστος– τρόπος για να καταναλώνεις περισσότερα φρούτα και
λαχανικά κάθε μέρα. Ρίξε στο μπλέντερ ό,τι έχεις στο ψυγείο σου και ό,τι σου αρέσει περισσότερο.

Απλώς απόφυγε τα πρόσθετα γλυκαντικά και τους φρουτοχυμούς για να μην αυξήσεις πολύ τα σάκχαρα. Φτιάξε μεγαλύτερη ποσότητα και κατάψυξέ τη σε μερίδες μέσα σε σακουλάκια κατάψυξης. Πριν ξαπλώσεις το βράδυ, βγάλε ένα σακουλάκι στη
συντήρηση του ψυγείου για να το βρεις έτοιμο, ξεπαγωμένο το πρωί.

Δες ΟΛΕΣ τις συνταγές για smoothies από τις editors του Shape.

Μπισκότα πρωινού

Το μπισκότο δε σημαίνει απαραίτητα ότι παρασκευάζεται αποκλειστικα με λευκό αλεύρι και ζάχαρη! Μπορείς να φτιάξεις υγιεινές και νόστιμες εκδοχές μπισκότων για το πρωινό σου με αλεύρι ολικής, ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα και σπόρους.

Σούπερ υγιεινά μπισκότα με ταχίνι, μέλι και κακάο έτοιμα σε 10 λεπτά (χωρίς ζάχαρη, χωρίς αλεύρι!)

Light συνταγή: Μπισκότα χωρίς ζάχαρη, χωρίς αλεύρι, χωρίς ψήσιμο (με αμύγδαλα, ταχίνι και ηλιόσπορο)!

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Έχεις στρες; Πλάνο διατροφής για 1 ημέρα για να διώξεις το άγχος – ναι όλες οι τροφές είναι αγχολυτικές!

Φτιάξαμε το τέλειο μενού με stressfree τροφές για να απολαύσεις την πιο relaxed μέρα σου.

Φτιάξε υγιεινά pancakes με παντζάρι ή με κολοκυθάκια ή με γλυκοπατάτες – δες τις συνταγές!

Σούπερ συνταγή για brunch lovers: Συνδύασε παντζάρια και αβγά για μια μοναδική πιο υγιεινή παραλλαγή των pancakes.

Ένα φρούτο την ημέρα, το γιατρό τον κάνει πέρα… Να τα ιδανικά φρούτα που πρέπει να τρως

Γιατί τα φρούτα είναι τόσο καλά για την υγεία σου; Ποια ακριβώς θρεπτικά στοιχεία περιέχουν τα πιο δημοφιλή φρούτα που αξίζει να τρως.

Φτιάξε ψωμί λιναρόσπορου χωρίς αλεύρι με τη συνταγή της διατροφολόγου

Φτιάξε ψωμί λιναρόσπορου, περίπου 12 μερίδες, με τη συνταγή της διαιτολόγου- διατροφολόγου Ελένης Παπαγιαννίδου.

#CleanΕating: Οι 12 must τροφές για να κάνεις υγιεινή διατροφή!

H έννοια της υγιεινής διατροφής έχει πάρει διαστάσεις μανίας πλέον, με τo hashtag #CleanEating να κάνει ρεκόρ στο Ιnstagram.

Μπισκότα σοκολάτας με φαγόπυρο (χωρίς γλουτένη)

Συνταγές με φαγόπυρο: Μπισκότα με φαγόπυρο και σοκολάτα. Αν δεν είσαι φαν της σοκολάτας, αντικατάστησε με ανάλατα κομμάτια από κάσιους.

#shapegreece