6 υγιεινές τροφές που μάλλον υπερκαταναλώνεις (και πώς θα φτιάξεις το τέλειο smoothie)

Υπάρχουν πολλές καλές υγιεινές τροφές, τις οποίες ίσως καταναλώνεις σε υπερβολικό βαθμό.

10.03.2017

Για να σιγουρευτείς λοιπόν ότι θα διατηρήσεις ένα μέτρο, ορίστε μία λίστα με τις υγιεινές τροφές που καταναλώνεις υπερβολικά, ώστε να μπορέσεις να τις αναγνωρίσεις και να τις προσέξεις την επόμενη φορά:

Ξεκινάμε με τα Smoothies

Αναλόγως με τα συστατικά που περιλαμβάνει το πρωινό σου «κοκτέιλ», οι θερμίδες μπορεί να πέσουν πολύ εύκολα. Αλλά, σε αντίθεση με τις στερεές τροφές, το σώμα σου δε θα καταγράψει ότι είναι ‘γεμάτο’ με τον ίδιο τρόπο όταν πίνεις κάτι παρά όταν το τρως. Αν είσαι λάτρης των smoothies, αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να τα φτιάχνεις στο σπίτι και έτσι να δεις από κοντά και να αναλογιστείς αν θα έτρωγες ποτέ όλο αυτό το φαγητό που βάζεις στο μπλέντερ, αν ήταν σε στέρεη μορφή. Μία καλή επιλογή smoothie είναι: μία κούπα πάγος, μία κούπα γάλα, ένα φρούτο, ένα λιπαρό και σαν μπόνους κανέλα ή βανίλια.

Πώς θα φτιάξεις το τέλειο smoothie:
Φτιάξε τη Βάση σου
Δημιούργησε μια βάση με ασβέστιο και πρωτεΐνη βάζοντας 120 ml άπαχο αγελαδινό γάλα ή γάλα σόγιας αντί για χυμό, που έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φρουκτόζη. Για ακόμη μεγαλύτερη ποσότητα ασβεστίου και πρωτεΐνης πρόσθεσε και 120 γραμμ. άπαχο γιαούρτι. Και τα δύο μαζί περιέχουν 100 θερμίδες.

Πρόσθεσε Πράσινα Λαχανικά
Βάζοντας πράσινα φυλλώδη λαχανικά, θα καταναλώσεις μία από τις πέντε μερίδες λαχανικών που συνιστώνται καθημερινά, χωρίς προσπάθεια. Ένα μεγάλο φύλλο μαρούλι ή 1 φλιτζάνι σπανάκι (περίπου 30 θερμίδες) δε θα αλλάξουν σημαντικά τη γεύση, ενώ θα σου προσφέρουν θρεπτικά στοιχεία όπως η βιταμίνη C και το φυλλικό οξύ.

Αύξησε τον Όγκο
Δύο κουταλιές της σούπας βρόμη (35 θερμίδες), που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, ή μία κουταλιά της σούπας λιναρόσπορο (85 θερμίδες), που είναι πλούσιος σε λιπαρά οξέα Ω-3 και αντιοξειδωτικά, θα κάνουν πιο παχύ και πιο χορταστικό το μείγμα σου.

Βάλε Μπαχαρικά
Ένα κουταλάκι κανέλα ή κακάο, υψηλής περιεκτικότητας και τα δύο σε αντιοξειδωτικά, θα βελτιώσει τη γεύση μόλις με 5-10 θερμίδες, χωρίς να αυξήσει την περιεκτικότητα σε σάκχαρα.

Μετρίασε τα Φρούτα
Είναι δελεαστικό να βάλεις όσο περισσότερα μπορείς από τα καλοκαιρινά φρούτα, αφού «κάνουν καλό», αλλά περιέχουν υψηλές ποσότητες φρουκτόζης. Περιορίσου σε 1 φλιτζάνι φρούτα ανά smoothie για να το «επιβαρύνεις» μόνο με 100 θερμίδες. Πολύ γευστικοί συνδυασμοί είναι  1/2 φλιτζάνι φρέσκος ανανάς με μισή μπανάνα ή από 1/3 φλιτζάνι φράουλες, μύρτιλλα και βατόμουρα.

Δες στη gallery που ακολουθεί και τις υπόλοιπες 5 υγιεινές τροφές που μάλλον καταναλώνεις υπερβολικά.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

SHAPE yogurt challenge: Τι έγινε όταν αποφασίσαμε να τρώμε ένα γιαούρτι κάθε μέρα

H Shape team ξεκινά τη νέα της απόλυτα υγιεινή πρόκληση – τρώμε κάθε μέρα ένα γιαούρτι σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να ξεκινήσεις κι εσύ!

5 λόγοι για να πίνεις περισσότερο νερό (η κυτταρίτιδα είναι μόνο ένας)

Το νερό και συγκεκριμένα η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού (ειδικά τώρα που ο υδράργυρος ανεβαίνει) μπορεί να σε βοηθήσει να εξαφανίσεις την κυτταρίτιδα!

Η καλύτερη άσκηση για κοιλιακούς: Κάνε ροκανίσματα με γροθιά

Η απόλυτη άσκηση για την κοιλιά που συνδυάζει ροκανίσματα με γροθιές.

Επηρεάζει η ώρα που τρως, τα κιλά που χάνεις;

Η ερώτηση: Για να χάσω κιλά, έχει σημασία η ώρα που τρώω; Ή απλώς το τι τρώω; Τελικά, επηρεάζει η ώρα που τρως τα κιλά που χάνεις;

7 μυστικά για να μην τρως διαρκώς χωρίς καν να πεινάς

Απόφυγε το συναισθηματικό φαγητό και μάθε να μην τρως διαρκώς χωρίς να πεινάς.Αυτές οι συμβουλές θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπη.

Διώξε το φούσκωμα στην κοιλιά με φυτικές ίνες

Aν έχεις πρησμένη κοιλιά, διάνθισε τη διατροφή σου με τις κατάλληλες φυτικές ίνες και θα θα δεις αμέσως διαφορά.

#shapegreece