6 ασκήσεις γιόγκα για δυνατούς κοιλιακούς (βίντεο)

Πίστευες ότι με τη γιόγκα δεν μπορείς να αποκτήσεις γράμμωση στην κοιλιά; Κι όμως!

04.04.2018

εχεις διαβασει

ασκήσεις γιόγκα για κοιλιακούς

Η blogger Fox & She μοιράστηκε το παρακάτω infographic με τις 6 κορυφαίες ασκήσεις γιόγκα για να «χτίσεις» δυνατό κορμό.

Μάθε ακόμη 5 μυς που αν γυμνάσεις θα κάνεις γραμμωμένη κοιλιά! Κι όμως, δεν είναι οι κοιλιακοί σου!

ασκήσεις γιόγκα για κοιλιακούς

Δες παρακάτω τα βίντεο και ανακάλυψε πώς θα κάνεις σωστά την κάθε στάση γιόγκα για σούπερ κοιλιά:

1.

 

2.

3.

4.

5.

6.

 

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

fit woman άσκηση μυς
Οι ορμόνες επηρεάζουν την αύξηση μυικής μάζας και να ποιο είδος άσκησης πρέπει να κάνεις όσο μεγαλώνεις

Έχεις σκεφτεί πώς επηρεάζουν οι ορμόνες την αύξηση της μυικής μάζας; Ο ενδοκρινολόγος διαβητολόγος Ανδρέας Θωμόπουλος απαντά στο ερώτημα αυτό.

Θέλεις σφιχτούς γλουτούς; Δες το 5λεπτο πρόγραμμα της fitness guru

Αυτές είναι οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να φτιάξεις βραζιλιάνικους γλουτούς. Έτοιμη να ιδρώσεις;

Oι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις πριν τις διακοπές για να τονώσεις το σώμα σου (θέλεις γυμναστήριο ή outdoor training;)

Oι διακοπές βρίσκονται μια ανάσα μακριά, ωστόσο πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης.

προπόνηση
Low Impact (χαμηλή πρόσκρουση) VS High Intensity (υψηλή ένταση): Τι σημαίνει ο κάθε fitness όρος για την προπόνηση σου;

Μήπως έχεις μπερδευτεί και δε ξέρεις ποιο είδος προπόνησης σου ταιριάζει; Έχουμε απάντηση!

7 θρεπτικά συστατικά για γραμμωμένους μύες

Μια διατροφή πλούσια σ’ αυτά τα θρεπτικά συστατικά είναι απαραίτητη για να εξασφαλίσεις τονωμένους μύες.

3 ασκήσεις τρικεφάλων για γυναίκες από την personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου

Η Χριστίνα Μαυρίδου μάς δείχνει τις ασκήσεις που πρέπει να δοκιμάσεις για τέλεια χέρια.

#shapegreece